Gå til innhold

Neseplastikk


Penny Lane

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Frk.sommerfugl skrev:

Stusser litt, det var ikke kirurgen min som tok av skinnen min og fjernet stingene, men en annen kirurg. Hun sa jeg kunne fint bruke nesespray, men hun slet veldig med å ta ut stingene mine..hun klippet i nesen min innvending så jeg begynte å flossblø.. Hilde tror jeg hun heter? Hun sa gjentatte ganger hun bruker aldri å ta ut sting fra nesen og hun driver med noe annet innen kirurgi, var grusomt vondt. Hun sa jeg kunne skylle ut med nesespray og da forsvinner tettheten..kanske jeg skal ringe legevakten å høre😂

Du skal IKKE bruke vanlig nesespray! Hvis hun sa du kunne det har hun null peiling.. vanlig nesespray gjør bare vondt verre og skal kan brukes på mange uker. Du skal kun rense med saltvann! 

Anonymkode: 203d1...f8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Frk.sommerfugl skrev:

Stusser litt, det var ikke kirurgen min som tok av skinnen min og fjernet stingene, men en annen kirurg. Hun sa jeg kunne fint bruke nesespray, men hun slet veldig med å ta ut stingene mine..hun klippet i nesen min innvending så jeg begynte å flossblø.. Hilde tror jeg hun heter? Hun sa gjentatte ganger hun bruker aldri å ta ut sting fra nesen og hun driver med noe annet innen kirurgi, var grusomt vondt. Hun sa jeg kunne skylle ut med nesespray og da forsvinner tettheten..kanske jeg skal ringe legevakten å høre😂

 

6 minutter siden, helo18 skrev:

Vanlig nesespray kan jo gjøre direkte vondt i en nese som er sår....Den inneholder jo mye mer enn bare saltvann. Virker ikke som hun der hadde helt peiling. De burde ikke la noen som ikke kan slike ting komme nær nyopererte pasienter😳 Blir litt sjokkert over det du skriver her. Hvis hun klipte i nesen din, så ville jeg virkelig fått en lege til å se på det. 

 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skal IKKE bruke vanlig nesespray! Hvis hun sa du kunne det har hun null peiling.. vanlig nesespray gjør bare vondt verre og skal kan brukes på mange uker. Du skal kun rense med saltvann! 

Anonymkode: 203d1...f8b

Nå finnes det saltvannsnesespray. Kanskje det var det hun mente? 

Anonymkode: 52ace...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Andrea87 skrev:

Det er dette jeg er redd for også- at jeg kommer til å se ut som en annen person. Men mener at jeg har lest at det er sånn for mange, og at man blir vant til det etterhvert.  Men tenker du at du kommer til å bli fornøyd etterhvert..?

Jeg opererte nesen og syns fortsatt jeg ser ut som meg selv. Det var bare meg med en litt annerledes nese. Jeg gjorde en del med nesen, men nesen min var ikke så stor før, så det var på nesetuppen endringen var mest synlig. Jeg skal på kontroll snart og skal oppdater etter å ha vært der.

Anonymkode: 3981d...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Frk.sommerfugl skrev:

Har tatt av gipsen nå, fikk litt sjokk av å se meg i spesielt, ser ikke ut som meg selv😱 Er utrolig hoven, men ser så rar ut🙈 Samboeren min sa jeg ikke ser ut som meg selv lengre og, ble fort usikker..men vet at hevelsen går ned. Humpen er borte og nesen har fått et løft, så det er jeg ihvertfall fornøyd med

Spennende å lese om neseoperasjonen din. Håper du føler deg bedre og at hevelsen forsvinner snart😊

Anonymkode: 3981d...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2019 den 12.24, Totiki skrev:

Hei! Har endelig fått summet meg til å ordne før og etter-bilde, som jeg lovet for en god stund siden 😅 Opererte meg i Sverige på Lidingökliniken. Etterbildet er fra ca 4 uker etter operasjonen. Nesetippen begynner også å se litt mindre ut forifra, men er fortsatt 30-40% hevelse igjen så får heller legge ut bilde av den om en månedes tid.

 

Så fin nese du fikk. Den var fin før også, men du har fått en mer klassisk nese🙂

Anonymkode: 3981d...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, helo18 skrev:

Vanlig nesespray kan jo gjøre direkte vondt i en nese som er sår....Den inneholder jo mye mer enn bare saltvann. Virker ikke som hun der hadde helt peiling. De burde ikke la noen som ikke kan slike ting komme nær nyopererte pasienter😳 Blir litt sjokkert over det du skriver her. Hvis hun klipte i nesen din, så ville jeg virkelig fått en lege til å se på det. 

Ja jeg ringte legevakten og skal innom der senere. Ja jeg ble sjokkert jeg og, jeg måtte holde kjæresten min i hånden for å ikke skrike, jeg gråt ganske mye😅 Tok raskt bilde nå i sted, er veldig dårlig lys på toalettene på flyplassen men😂 Jeg kjenner jeg er veldig hoven så blir spennende å se😅 Her er før bildene, hump og skjev nese.04FCFF0F-587A-4369-B9B5-794055CD14B4.jpeg.3ebabebfe12120946b6e1de5997585ee.jpeg

14A55F13-94D0-41F8-8D34-42467540C532.jpeg

3CCB5D5D-4D78-4E15-B014-B8FB033C69BD.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frk.sommerfugl skrev:

Ja jeg ringte legevakten og skal innom der senere. Ja jeg ble sjokkert jeg og, jeg måtte holde kjæresten min i hånden for å ikke skrike, jeg gråt ganske mye😅 Tok raskt bilde nå i sted, er veldig dårlig lys på toalettene på flyplassen men😂 Jeg kjenner jeg er veldig hoven så blir spennende å se😅 Her er før bildene, hump og skjev nese.04FCFF0F-587A-4369-B9B5-794055CD14B4.jpeg.3ebabebfe12120946b6e1de5997585ee.jpeg

14A55F13-94D0-41F8-8D34-42467540C532.jpeg

3CCB5D5D-4D78-4E15-B014-B8FB033C69BD.jpeg

 

1BB26771-080C-47D0-B06D-A26185146462.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opererte nesen og syns fortsatt jeg ser ut som meg selv. Det var bare meg med en litt annerledes nese. Jeg gjorde en del med nesen, men nesen min var ikke så stor før, så det var på nesetuppen endringen var mest synlig. Jeg skal på kontroll snart og skal oppdater etter å ha vært der.

Anonymkode: 3981d...02b

Så godt å høre. Er så redd for å se ut som en annen person. Hvem opererte du deg hos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Frk.sommerfugl skrev:

 

 

Så fint:) 

Anonymkode: 3981d...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Andrea87 skrev:

Så godt å høre. Er så redd for å se ut som en annen person. Hvem opererte du deg hos?

Morten Haug:)

Anonymkode: 3981d...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morten Haug:)

Anonymkode: 3981d...02b

Er det deg jeg har snakket med her inne tidligere? Vanskelig å vite, da du er anonym du også (som de andre jeg har snakket med). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi det litt tid. Hadde mikroblødninger i måneder etterpå. Du har tatt open surgery og betyr at det er blitt gjort omfattende kirurgi. Saltvannsnesespray funker fint. Jeg fikk beskjed om å rense meg q-tip hver dag frem til tetthetsføkelsen ga seg. Gikk flere måneder det og. Alt bra nå.

Anonymkode: a1081...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gi det litt tid. Hadde mikroblødninger i måneder etterpå. Du har tatt open surgery og betyr at det er blitt gjort omfattende kirurgi. Saltvannsnesespray funker fint. Jeg fikk beskjed om å rense meg q-tip hver dag frem til tetthetsføkelsen ga seg. Gikk flere måneder det og. Alt bra nå.

Anonymkode: a1081...a6b

Jeg har en stor klump på hver side med bunn😅 Hadde du slik? Det er det som tetter..😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, Frk.sommerfugl skrev:

Jeg har en stor klump på hver side med bunn😅 Hadde du slik? Det er det som tetter..😭

Oppdater gjerne om hvordan formen din/nesen din utvikler seg? Håper du føler deg bedre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Andrea87 skrev:

Oppdater gjerne om hvordan formen din/nesen din utvikler seg? Håper du føler deg bedre 😊

Ja, skal legge ut bedre bilder tenkte jeg når jeg har fått vekk all limen og blodet som e tørket😅 Er veldig spesielt å se seg selv i speilet! Det rareste er når jeg skal klø meg på nesen og ikke kjenner den humpen, veldig veldig rart!🙈 Føler jeg har fått et enormt selvtillitboost allerede, kjæresten min sa jeg gløder hahah💛 Men ja, skal oppdatere her og legge ut bilder etter et par dager🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Frk.sommerfugl skrev:

Ja, skal legge ut bedre bilder tenkte jeg når jeg har fått vekk all limen og blodet som e tørket😅 Er veldig spesielt å se seg selv i speilet! Det rareste er når jeg skal klø meg på nesen og ikke kjenner den humpen, veldig veldig rart!🙈 Føler jeg har fått et enormt selvtillitboost allerede, kjæresten min sa jeg gløder hahah💛 Men ja, skal oppdatere her og legge ut bilder etter et par dager🤗

Så godt å høre! Gleder meg sånn til min operasjon, men det blir ikke før i januar. Håper tiden går fort, hehe☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Frk.sommerfugl skrev:

Ja, skal legge ut bedre bilder tenkte jeg når jeg har fått vekk all limen og blodet som e tørket😅 Er veldig spesielt å se seg selv i speilet! Det rareste er når jeg skal klø meg på nesen og ikke kjenner den humpen, veldig veldig rart!🙈 Føler jeg har fått et enormt selvtillitboost allerede, kjæresten min sa jeg gløder hahah💛 Men ja, skal oppdatere her og legge ut bilder etter et par dager🤗

Så bra at du begynner å like ditt nye utseende da😊 Synes du så veldig fin ut på det ene bildet du la ut ihvertfall! Er formen din bedre nå, slik at du er litt i aktivitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...