Gå til innhold

Neseplastikk


Penny Lane

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Spoonejentaa skrev:

Opererte meg hos Tvedt for litt over 6 uker siden! Fikset neseryggen, gjorde nesen litt kortere, flyttet neseborene nærmere hverandre og gjorde nesetippen smalere :) Bare si fra hvis noen lurer på noe ang Tvedt, Akademikliniken eller neseoperasjonen generelt! 

Håper du er fornøyd. :)

Anonymkode: 52ace...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper du er fornøyd. :)

Anonymkode: 52ace...bc5

Jeg er veldig fornøyd foreløpig! Glad jeg ikke leste her inne de siste dagene før operasjonen, ser det har stått mye negativt om Tvedt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil råde deg til å ta det med ro, ikke stress og gjerne operer deg i ferien, slik at du ikke må på jobb/skole kort tid etter operasjonen. Anbefaler å sove sittende de første nettene slik at du ikke hovner opp så veldig. Det er også greit å gjøre en "stor"handel før operasjonen slik at du slipper å gå ut den første tiden. Ellers får du en brosjyre med deg fra klinikken og der står det gode råd, disse finner du også på nettsidene til de ulike klinikkene :) Ellers er det fint å bruke denne tråden, hvor du kan stille andre som har vært gjennom det samme, om råd. 

Anonymkode: 3981d...02b

Takk for gode råd !;) har ferie i 3 uker etter operasjonen , håper det ser greit ut etter det , har en jobb hvor jeg er veldig eksponert for kunder ...  hvordan rigger dere til i sengen for å sove sittende ? Ser for meg det er fort gjort å gli ned i liggende stilling ila natta ? 

Anonymkode: a09bf...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle var dere da dere opererte nesen? 😊 

Vet at alder ikke har noe å si, men jeg er 27 nå og takler ikke den kula på nesen + at den peker sånn nedover når jeg smiler, noe som er SÅ stygt forfra og selvfølgelig ved profil (som et nebb vettu😅), men tenker på om dette er noe jeg kan leve med eller om jeg skal gjøre noe med det.. 

Aldri blitt plaget for den som jeg vet av, men er jo noe jeg tenker ofte på da.. 

Anonymkode: 9f68b...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle var dere da dere opererte nesen? 😊 

Vet at alder ikke har noe å si, men jeg er 27 nå og takler ikke den kula på nesen + at den peker sånn nedover når jeg smiler, noe som er SÅ stygt forfra og selvfølgelig ved profil (som et nebb vettu😅), men tenker på om dette er noe jeg kan leve med eller om jeg skal gjøre noe med det.. 

Aldri blitt plaget for den som jeg vet av, men er jo noe jeg tenker ofte på da.. 

Anonymkode: 9f68b...01a

Jeg var 19 år, men fikk tilbud som 18-åring. Nå er jeg 24 år. Jeg var plaget av nesen min daglig i alle mine ungdomsår og har i tillegg fått kommentarer fra andre. Etter operasjonen var det som en byrde var fjernet fra skuldrene mine. Jeg har ikke hatt problemer med nesen i etterkant eller ønske om noen andre kosmetiske inngrep. Man bør i alle fall tenke gjennom om man kan leve med nesen slik den er nå, om man har realistiske forventninger til resultatet og om et inngrep egentlig vil bedre hvordan du har det. En konsultasjon skader jo imidlertid ikke, så får du jo høre hva som er mulig å gjøre for deg i tillegg. 

Anonymkode: 52ace...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 19 år, men fikk tilbud som 18-åring. Nå er jeg 24 år. Jeg var plaget av nesen min daglig i alle mine ungdomsår og har i tillegg fått kommentarer fra andre. Etter operasjonen var det som en byrde var fjernet fra skuldrene mine. Jeg har ikke hatt problemer med nesen i etterkant eller ønske om noen andre kosmetiske inngrep. Man bør i alle fall tenke gjennom om man kan leve med nesen slik den er nå, om man har realistiske forventninger til resultatet og om et inngrep egentlig vil bedre hvordan du har det. En konsultasjon skader jo imidlertid ikke, så får du jo høre hva som er mulig å gjøre for deg i tillegg. 

Anonymkode: 52ace...bc5

Uff, kommentarer i tillegg. Så stygt gjort☹️  Bra du er fornøyd og føler det sånn, glad på dine vegne! 

Hater jo å bli tatt bilde av, og om jeg i det hele tatt skulle prøvd meg på selfie så blir alt rettet mot nesen og det blir ingenting av noe. Og jeg tenker på det om jeg står og snakker med flere enn 1, der det kanskje står noen å ser meg fra siden av. Snur meg alltid slik at ingen helst skal se meg fra profil. Og sitter på eller kjører bil.. Mareritt. Alt er om nesa. 😅 

Kanskje jeg skulle ordnet meg en time til konsultasjon og bare ta det derfra. Vil helst få tatt det i Trondheim om det er noen flinke der.. Hvor gjorde du det? 

Anonymkode: 9f68b...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff, kommentarer i tillegg. Så stygt gjort☹️  Bra du er fornøyd og føler det sånn, glad på dine vegne! 

Hater jo å bli tatt bilde av, og om jeg i det hele tatt skulle prøvd meg på selfie så blir alt rettet mot nesen og det blir ingenting av noe. Og jeg tenker på det om jeg står og snakker med flere enn 1, der det kanskje står noen å ser meg fra siden av. Snur meg alltid slik at ingen helst skal se meg fra profil. Og sitter på eller kjører bil.. Mareritt. Alt er om nesa. 😅 

Kanskje jeg skulle ordnet meg en time til konsultasjon og bare ta det derfra. Vil helst få tatt det i Trondheim om det er noen flinke der.. Hvor gjorde du det? 

Anonymkode: 9f68b...01a

Heh, ja, kjenner godt til det å skjule seg i profil. Eller jeg gjorde det før. 

Jeg opererte meg i Oslo hos Morten Haug, som vel nå er i Drammen. Tror ikke jeg har hørt om de kirurgene som befinner seg i Trondheim når det gjelder neseplastikk. 

Anonymkode: 52ace...bc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som tørr å legge ut bilder fra før og etter neseoperasjon? Nærbilder selvfølgelig er ingen som kjenner igjen da :) 

Anonymkode: 73802...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere her inne som har operert seg hos Tormod Westvik på Cosmo Clinic? I så fall, er dere fornøyde og hva gjorde dere med nesen? 

Anonymkode: 203d1...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det flere her inne som har operert seg hos Tormod Westvik på Cosmo Clinic? I så fall, er dere fornøyde og hva gjorde dere med nesen? 

Anonymkode: 203d1...f8b

Jeg skal operere hos han i august . Veldig fornøyd med de møtene vi har hatt hittil , føler han har mye fokus på at jeg skal bli fornøyd iallefall . 

Anonymkode: a09bf...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen her i denne kjempelange tråden som sa at det var så få erfaringer med Westvik men det står vel noen her. vet ikke om hvor mye vekt man kan legge på det for det er vel bare de gode som kommer der. men er det ikke Westvik som har jobbet i usa eller blander jeg? skulle gjerne sett flere før og etter bilder 😃 Har også hørt bra ting om morten haug i drammen, tror han var på nobel på ryen før

Anonymkode: e6d50...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2019 den 17.11, AnonymBruker skrev:

Jeg skal operere hos han i august . Veldig fornøyd med de møtene vi har hatt hittil , føler han har mye fokus på at jeg skal bli fornøyd iallefall . 

Anonymkode: a09bf...2b3

Håper du vil holde oss oppdatert på hvordan det går!😊 Har fått et godt inntrykk av han selv.

Anonymkode: 203d1...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.6.2019 den 20.55, Andrea87 skrev:

Jeg skal operere førstkommende tirsdag. Og jeg er så nervøs, sover knapt om nettene. Dette er noe jeg vet at jeg vil, men det er skummelt likevel. Det jeg synes er det skumleste er tanken på at jeg skal se veldig annerledes ut eller at man med en gang ser at jeg har operert nesen. Dere som har operert- var det godt synlig at dere hadde operert etter 4-5 uker? Og synes dere selv at dere så veldig annerledes ut? Mest av alt er jeg redd for hva kollegaene mine vil tenke, om de ser det med én gang de ser meg. Tusen takk til dere som tar dere tid til å svare..

Hvordan har det gått med deg? Er du fornøyd med resultatet?

Anonymkode: 203d1...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.7.2019 den 12.53, AnonymBruker skrev:

Har hørt at det er mer normalt at den dipper ned ja, men her er det motsatt. Det har skjedd gradvis og ser godt på bilder at den står mer opp nå. Nevnte det for kirurgen for snart et år siden men følte ikke jeg fikk noe svar, virket ikke som han forstod hva jeg mente. Hvis det fortsetter slik må jeg nesten operere igjen..

Anonymkode: 041fe...329

Hvem opererte du deg hos?

Anonymkode: 203d1...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem opererte du deg hos?

Anonymkode: 203d1...f8b

Aleris Trondheim 

Anonymkode: 041fe...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunette89
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper du vil holde oss oppdatert på hvordan det går!😊 Har fått et godt inntrykk av han selv.

Anonymkode: 203d1...f8b

Jeg er mer enn glad for å oppdatere dere underveis ❤️

Endret av Brunette89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Brunette89

Hei igjen alle ! Nå skal jeg opereres på torsdag !!! Driver å planlegger det jeg kan for å ha det mest mulig behagelig etter operasjon . Burde jeg kjøpe inn kjøleposer for å unngå unødvendig hevelse ? Har også tenkt på lett tyggelig mat , lipsyl , saltvannsrens/skyll . Har dere noen andre tips ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Brunette89 skrev:

Hei igjen alle ! Nå skal jeg opereres på torsdag !!! Driver å planlegger det jeg kan for å ha det mest mulig behagelig etter operasjon . Burde jeg kjøpe inn kjøleposer for å unngå unødvendig hevelse ? Har også tenkt på lett tyggelig mat , lipsyl , saltvannsrens/skyll . Har dere noen andre tips ? 

Sugerør. 

Anonymkode: 52ace...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min største grunn for å ikke operere er at man må gå rundt med tamponger i nesa og blå rundt øya i en uke etterpå. Hvordan i alle dager skal man komme seg hjem etter operasjonen + på etterkontroll uten at 100+ mennesker står å stirrer deg ned pga tampongen og at du ser helt forslått ut i ansiktet, når man ikke har noen til å kjøre seg?

Har dere noen gang sett en person som nettopp har tatt neseoperasjon på gata?

Anonymkode: 54141...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunette89
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min største grunn for å ikke operere er at man må gå rundt med tamponger i nesa og blå rundt øya i en uke etterpå. Hvordan i alle dager skal man komme seg hjem etter operasjonen + på etterkontroll uten at 100+ mennesker står å stirrer deg ned pga tampongen og at du ser helt forslått ut i ansiktet, når man ikke har noen til å kjøre seg?

Har dere noen gang sett en person som nettopp har tatt neseoperasjon på gata?

Anonymkode: 54141...4a2

Jeg jobber på kjøpesenter , ser folk nesten hver mnd med nyoperert - bandasje i trynet 😂 den skal vel av etter en uke. Personlig skal jeg holde meg hjemme innendørs i 2 uker , har heldigvis samboer som kjører meg fra dør til dør . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...