MissStiles Skrevet 9. november 2008 #101 Del Skrevet 9. november 2008 Er ikke helt sikker på hvem jeg heier på. Likte Morten jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gir Skrevet 9. november 2008 #102 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Har dere lagt merke til at Benedicte har kort hår i introen om henne selv? I det opptaket som er gjort hjemme og på jobben osv. Dvs at det opptaket er gjort ETTER at 71grader nord er ferdig innspilt, for hun startet jo med langt hår. Synes det er litt teit i grunn, for på det lille opptaket forteller de jo om hvordan livet i serien kommer til å bli, hvordan og hvorfor de skal vinne osv. Det så vi også! Jo, jeg synes TVNorge kunne ha tatt seg bryet med å intervjue 20 stk på forhånd Dette ble bare teit... Edit: Skriveleif Endret 9. november 2008 av Gir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. november 2008 #103 Del Skrevet 10. november 2008 Hvem ønsker dere at skal vinne duellen? Håkon eller PK??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 10. november 2008 #104 Del Skrevet 10. november 2008 PK. Jeg synes forøvrig det var teit at frikortet hans ikke gjaldt i dag også, det var jo strengt tatt ikke verdt noen ting i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. november 2008 #105 Del Skrevet 10. november 2008 Da gikk Håkon videre! Jeg synes de var flinke begge to. Det så utrolig gøy ut og fly!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 10. november 2008 #106 Del Skrevet 10. november 2008 I dag synes jeg ingen av duellantene skulle ut Men så heldige de var, jeg å vil flY!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 71-seer Skrevet 10. november 2008 #107 Del Skrevet 10. november 2008 Skjønner heller ikke dette med frikortreglene, det har da alltid vært frikortkonk. før utvelgelse. Synd PK gikk ut, han var favoritten og det hadde vært morro om det var med en person over 40 år (eller 50) helt fram. De blir alltid stemt hjem av de yngre, både i 71 og i Farmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abraxas Skrevet 10. november 2008 #108 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) ..... Endret 10. mai 2010 av Abraxas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 71-seer Skrevet 10. november 2008 #109 Del Skrevet 10. november 2008 Ja Mali og Marius styrer. Jeg skjønner ikke Wenche og Benedite som ikke ser dette. En av dem må jo også ut før finalen hvis dette fortsetter. Trym advarte også mot denne alliansen før han dro hjem, og flere burde ha sett det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest g Skrevet 10. november 2008 #110 Del Skrevet 10. november 2008 Håper Håkon kommer langt! han virker som en real og veldig grei kar! Heia Håkon!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gir Skrevet 11. november 2008 #111 Del Skrevet 11. november 2008 Håper Wenche og Benedikte går over til Håkon nå, og lar de to M`ene ryke i duell med hverandre De må da forstå at hvis de ikke gjør noe snart kommer alle andre enn dem til å ryke? men nå er de i prinsippet 3 mot 2, siste sjans til å gjøre noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 11. november 2008 #112 Del Skrevet 11. november 2008 Det var synd at Per Kristen måtte gå. Jeg likte han. Nå heier jeg på Wenche Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. november 2008 #113 Del Skrevet 17. november 2008 Kjempebra at Håkon fikk frikort men hvem fikk minst stemmer???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red headed girl Skrevet 17. november 2008 #114 Del Skrevet 17. november 2008 Kjempebra at Håkon fikk frikort men hvem fikk minst stemmer???? Mali fekk minst stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Confidence Skrevet 17. november 2008 #115 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg heier i alle fall på Håkon siden han er den eneste jeg kjenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gir Skrevet 18. november 2008 #116 Del Skrevet 18. november 2008 Å, som jeg håper at Mali ryker nå, og at Benedicte, Wenche og Håkon stemmer Marius på hue og r*** ut neste uke så de to møtes i duell! Jeg så ikke på i går, men dette var gode nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #117 Del Skrevet 18. november 2008 Mali er min favoritt. Håper ikke hun ryker ut neste gang. Hvis ikke Mali vinner, håper jeg på Håkon eller Marius. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 18. november 2008 #118 Del Skrevet 18. november 2008 Håper Mali eller Marius vinner, eller Wenche Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Født i 71. Skrevet 18. november 2008 #119 Del Skrevet 18. november 2008 Neste gang må Håkon, Wenche og Benedicte gi Marius 1 poeng hver slik at Mali og Marius kommer i duell, da er de kvitt en av dem. Er 100 % sikker på at det skjer også. De kan ikke bare la Marius og Mali danse seg gjennom hele 71 grader nord, slik som de har gjort hittil, uten å møte motstand en eneste gang. Håper Håkon eller Wenche vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #120 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg håper Mali og Marus må konkurrere mot hverandre i duellen.....en av dem må UT! Jeg håper Benedicte vinner--hun er i hvertfall alltid positiv, gir aldri opp og er tøff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå