Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Tror neppe fysiske forutsetninger er det springende punktet. En typisk men altfor ofte feilaktig antagelse om at fysisk styrke alltid skal være ensbetydende med seier. Hadde dette vært en allmenn lov hadde det vel vært en ren guttefinale. Men heisann, det er tre kløktige jenter. Riktignok er de sterke også, men erfaringsmessig er det puslespill oppgaver og tilsvarende som gjør at en av de to finalistene trekker det korteste strået. Det er ved tenkeoppgavene en blir stående og kaste bort tida og gi den andre et forsprang.

Skrevet

Episodene ligger på nett nå

3. Mali

2. Wenche

1. Benedicte

Skrevet
Episodene ligger på nett nå

3. Mali

2. Wenche

1. Benedicte

betyr det at benedicte vinner?

bare det ikke er wenche, så er jeg glad til.

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Benedicte vant. Jeg heiet på Wenche, så det var litt bittert. Men men, to av de tøffeste deltagerne endte iallefall i finalen.

Skrevet
Benedicte vant. Jeg heiet på Wenche, så det var litt bittert. Men men, to av de tøffeste deltagerne endte iallefall i finalen.

dårlig gjort at de sender episodene på nettet, før det er ferdig på tv.

Skrevet

Dusteoppgave som gjorde at Mali gikk ut. Hun moste de jo på 1.etappe så får hun egentlig ikke noe igjen for det. Så er det en enkelt ting de skal gjøre i ganske kort tid som gjør at hun blir slått ut.

Mali hadde fortjent å vinne synes jeg.

Litt kjipt å røpe vinneren også siden jeg hadde tenkt å se på siste del nå!! :kjefte:

Skrevet

Idiotisk at de måtte starte samtidig på den siste delen ja!

Skrevet
dårlig gjort at de sender episodene på nettet, før det er ferdig på tv.

Hvorfor er det dårlig gjort?

Skrevet
Hvorfor er det dårlig gjort?

fordi da klarer ikke KG brukerne å holde kjeft!!!!!

Gjest fragment
Skrevet (endret)

Jeg blir så provosert av at folk må avsløre hvem som vinner. Takk for den.

Endret av fragment
Skrevet
fordi da klarer ikke KG brukerne å holde kjeft!!!!!

Ja det er dårlig gjort å avsløre vinneren. Mange klarer å holde kjeft også. Det skal bare en til.

Skrevet
Ja det er dårlig gjort å avsløre vinneren. Mange klarer å holde kjeft også. Det skal bare en til.

ENIG!!

Skrevet (endret)

Blæh. Det var jo totalt urettferdig. Mali var jo sterkest av alle sammen, og så taper hun på grunn av en dusteoppgave som ingen av de klarte? Hadde hun fått startet med en gang, så hadde hun jo vært blant de to første som kom frem. Tåpelig!

Synes det var en flott innsats av Benedicte på slutten, men kun da, så det var også ganske tåpelig. Men men, det var i det minste en kvinne som vant, da.

Endret av Morgause
Skrevet

De kunne jo spart seg for den første delen av finalen. 1 time var tydeligvis bare fjas på de vanndingsene uansett.

Skrevet

Åhhh...Synes Mali skulle ha vunnet. Hadde hun fått starte med èn gang hun kom til brygga, så hadde hun kommet først til mål...men men, sånn gikk det ikke. Synes uansett at de tre som kom til finalen har vært veldig flinke, og selv om jeg heiet på wenche ovenfor benedicte, så synes jeg benedicte gjorde seg fortjent til seier i siste del.

Skrevet

Jeg synes at seieren til Benedicte var veldig bra fortjent! Hun har vært positiv hele veien og spilt spillet godt og danke de andre ut en etter en..... hurraaa1

Skrevet

Var skuffet over at Benedicte vant. Hadde Mali som favoritt, og Wenche som nummer to. Når Mali ble nummer tre så håpet jeg hat Wenche skulle vinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...