Gjest Emera Skrevet 18. november 2008 #121 Skrevet 18. november 2008 PK. Jeg synes forøvrig det var teit at frikortet hans ikke gjaldt i dag også, det var jo strengt tatt ikke verdt noen ting i det hele tatt. Nei, ikke sant? Og med mindre det blir ny frikortkonkurranse på mandag så kan jo Håkon ende opp på samme måte som PK, hvis han blir nominert til duell da. Rart...
MissStiles Skrevet 24. november 2008 #122 Skrevet 24. november 2008 Marius og Mali må duellere mot hverandre. På tide at man splitter de to. Hvem håper dere går ut???
MissStiles Skrevet 24. november 2008 #124 Skrevet 24. november 2008 Jo men tror ikke marius synes det var særlig kult å tape mot henne.. og gå ut før semifinalen..
Confidence Skrevet 24. november 2008 #125 Skrevet 24. november 2008 Hvordan er reglene videre fremover? Er det flere utstemminger? ....i så fall ryker vel min store favoritt Håkon ut neste gang da
Abraxas Skrevet 25. november 2008 #126 Skrevet 25. november 2008 Hvordan er reglene videre fremover? Er det flere utstemminger? ....i så fall ryker vel min store favoritt Håkon ut neste gang da Det skulle være en utstemming til før finalen. Meget mulig at Håkon ryker, han vil være en sterk konkurrent i finalen. Men fra å ligge på bunnen av rangeringene nesten hele tiden har han jammen kommet langt!
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #128 Skrevet 25. november 2008 Heier på Wenche. Hun har hatt full kontroll gjennom alle oppdragene og er helt suveren ift de andre som er igjen. På en god 2. plass finner vi Mali.
Brukernavn Skrevet 25. november 2008 #129 Skrevet 25. november 2008 Heier også på Wenche, men har ingen invendinger dersom Håkon går av med seieren heller.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #130 Skrevet 25. november 2008 Synes Håkon har vært for sytete og stressa til å være en verdig vinner.
Brukernavn Skrevet 25. november 2008 #131 Skrevet 25. november 2008 Synes Håkon har vært for sytete og stressa til å være en verdig vinner. Jeg mener at jeg i begynnelsen hadde noen innvendinger mot Håkon, men nå husker jeg dem ikke lenger
Fortunatus Skrevet 25. november 2008 #132 Skrevet 25. november 2008 det som er med Håkon er jo at han er på måte.. last man standing.. Hun der Katinka (som jeg er veldig glad for er borte) snakket jo omtrent ikke annet enn hvem de skulle stemme hjem (kan hende tvnorge klipte det slik).. Mali er veldig sterk til å være jente, synes det er flott Så heier på henne eller Håkon!
Gjest 71 grader nord gjesten Skrevet 25. november 2008 #133 Skrevet 25. november 2008 Jeg heier i grunnen på Håkon jeg også. Som en eller annen her så hadde jeg noen innvendinger sånn i starten, men jeg husker ikke så mye av de. Men, jeg er litt usikker på hvordan Wenche kommer til å stemme om Håkon ikke får det frikortet. Så hvis hun bestemmer seg for at det er kjekkest å møte jenter i finalen så forsvinner Håkon, hvis ikke er det vel Mali som ryker. Jeg tror iallfall det er det er en av de to som ryker. Wenche mener nok at hun kan slå Benedikte tror jeg, og vil nok helst kvitte seg med en av de to andre. Og jeg tror de to andre også ser på hverandre som den største konkurrenten...kanskje?
Gjest Miley Skrevet 25. november 2008 #134 Skrevet 25. november 2008 Wenche begynner å irritere meg. Utad er hun så korrekt og snill og grei, og så sniker hun bak ryggen på alle. Ikke akkurat den personen jeg ville stolt på når det gjelder allianser. Nå er det jo et spill, men likevel. Satser på Håkon.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #135 Skrevet 25. november 2008 Jeg liker ikke Wencke hun virker så streng og falsk og ikke helt til å stole på. Mali er nok den fysiske sterkeste av dem ja, men jeg holder en knapp på Benedikte jeg--tror hun er også tøff og klager aldri. Også tro jeg hun er taktisk..... med et snev ab god humor:-)
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #136 Skrevet 25. november 2008 Wenche virker da kjempesnill. Ærlig talt. Håkon derimot, virker som en furten gammal gubbe. Blir nesten i dårlig humør av å se på'n.
Gjest 71 grader nord gjesten Skrevet 25. november 2008 #137 Skrevet 25. november 2008 Jeg syns ikke Håkon er furten. At man etter 5 uker er litt sliten av en aldersforskjell på nesten 20 år har jeg faktisk en viss forståelse for. Benedikte er virkelig tøff, og hun har vært taktisk og klok Unner henne å vinne, men må det løpes/padles/klatres så tror jeg at iallfall Mali er sterkere enn de andre (hun er virkelig i rått god form den jenta) Egentlig syns jeg ingen IKKE fortjener å vinne i år. Det virker som det er en gjeng ståpåmennesker, med en fysisk form så fjernt fra min som man kan komme omtrent Men jeg heier litt på Håkon likevel. Forskjellen slik Wenche og Benedikte blir framstilt er egentlig litt artig. Benedikte virker så "laid back" og spiller kortene sine på en måte som kan virke tilfeldig. Mens Wenche virker som hun styrer og ordner og prøver og dytte og dra i alle sammen. I grunnen tror jeg de er sylskarpe damer som vet inderlig godt hva de vil begge to
Brukernavn Skrevet 26. november 2008 #138 Skrevet 26. november 2008 (endret) [quote name='71 grader nord gjesten' date='25.11.2008 (23:55) ' Egentlig syns jeg ingen IKKE fortjener å vinne i år. Det virker som det er en gjeng ståpåmennesker, med en fysisk form så fjernt fra min som man kan komme omtrent Endret 26. november 2008 av Brukernavn
Confidence Skrevet 26. november 2008 #139 Skrevet 26. november 2008 Jeg syns ikke Håkon er furten. At man etter 5 uker er litt sliten av en aldersforskjell på nesten 20 år har jeg faktisk en viss forståelse for. Benedikte er virkelig tøff, og hun har vært taktisk og klok Unner henne å vinne, men må det løpes/padles/klatres så tror jeg at iallfall Mali er sterkere enn de andre (hun er virkelig i rått god form den jenta) Egentlig syns jeg ingen IKKE fortjener å vinne i år. Det virker som det er en gjeng ståpåmennesker, med en fysisk form så fjernt fra min som man kan komme omtrent Men jeg heier litt på Håkon likevel. Forskjellen slik Wenche og Benedikte blir framstilt er egentlig litt artig. Benedikte virker så "laid back" og spiller kortene sine på en måte som kan virke tilfeldig. Mens Wenche virker som hun styrer og ordner og prøver og dytte og dra i alle sammen. I grunnen tror jeg de er sylskarpe damer som vet inderlig godt hva de vil begge to Tror nok det er noe av grunnen, for han er langt i fra gretten in Real-Life
Gjest Emera Skrevet 26. november 2008 #140 Skrevet 26. november 2008 Tror nok det er noe av grunnen, for han er langt i fra gretten in Real-Life Nei, får håpe det for hans del, nå banner han jo i annenhver setning. Skjønner at de er utmattet, da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå