Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og forresten, Trym virker til å være en kjernekar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gud for en grusom programleder. Han høres ut som en stakkato bingo-oppleser.

Skrevet

Enig. Veeeeldig lite innlevelse i det Stiansen sier.

Skrevet
:ler: jeg håper Trym kommer langt, skikkelig morsom mann.
Skrevet

Det er da forferdelig urettferdig at et av lagene bare kan la den ene deltakeren bryte, uten at det får konsekvenser verken for laget eller deltakeren selv!

Skal man da la den til ethvert oppdrag svakeste eller mest slitne bryte, slik at gruppa kommer fortere frem til mål? Er det noen grense for hvor mange som kan bryte?

I går gadd Linn rett og slett ikke å fortsette ("eg hakkje lyst"), men kunne bare sette seg ned sammen med de andre deltakerne etterpå uten noen konsekvenser. Det er da helt latterlig!?

Skrevet

*slenger meg på tråden*

Det jeg ikke forstår er hvorfor Linn ikke ble kastet ut? Er det ikke slik det alltid har vært i tidligere sesonger? At det kun er medisinske grunner som gjør at du kan stå over en etappe å så komme inn igjen i spillet. Kan man virkelig bare si "nei nå gidder jeg ikke mer" og så få slappe av frem til neste etappe? PK som valgte å stå over frikortkonkurransen på grunn av skade ble jo straffet mer enn hun ble...

Jeg hadde sikkert ikke vært noe mindre sytete enn henne om jeg hadde vært med. Men det er nettopp derfor jeg sitter hjemme i godstolen med en kopp te og ser på istedet for å melde meg på. :)

Skrevet
Jeg heier på PK (han voksne læreren) Har hatt han på skolen og han er en av favorittlærerene mine :jepp: men kan godt være han er irriterende på tv likevel :fnise:

Jeg også! Bjertnes?

Skrevet

Linn har jo ikke gjennomført en konkurranse uten å syte noe jævlig og få masse hjelp&støtte av de andre - så presterer hun å syte over at de andre vil ha henne ut også. Men skulle ikke forundre meg om hun blir sittende en stund hvis det blir vanlig utstemming nå fordi de andre vil stemme ut de som er de sterkeste konkurrentene.

Men samtidig virker det som om det skal bli alle mot en nå og da vil Linn hvertfall slite - eller kanskje de ikke skal ha lag lenger - eller kanskje jeg bare innbiller meg dette ...... :gjeiper:

Skrevet
Var det noen som måtte ut i dag?

Ja, Rita gikk ut.

Benedicte ble siste merkede helt i starten av programmet, og siden handlet alt om konkurransen mellom de merkede.

Og hvis ikke Linn går ut i neste program slutter jeg å se på til hun har gått ut, det er ikke noe gøy å se 71 grader nord når alt handler om en sytedame (med litt selvinnsikt faktisk, iallfall i ny og ne) fra Rogaland, og hvor synd hun syns på seg selv størsteparten av tiden. Det er mye artigere når det handler litt mer om alle.

Og når det ikke er intervju med henne så er det jo søren meg bare om hvor irriterte de andre er (og det er fantastisk forståelig, iom at de alle må bære ekstra, og ta på seg silkehanskene for at hun i det hele tatt skal fortsette).

Skrevet

Heia Per Kristen og Inge! :)

Jeg var også veldig imponert over innsatsviljen til Mali og Marius. Og Mali bar jo søren meg 60 kilo til slutt, gjorde hun ikke? Jenta er råsterk!

Linn går selvfølgelig ut ved første utstemning, heldigvis. Jeg orker ikke å se fjeset hennes på den tv'en lengre. Flere venner av meg kjenner en av årets deltakere, og hun kan bekrefte at Linn er riktig fremstilt på tv, selv om Linn hardnakket nektet for det selv... :fnise:

Skrevet

Helt enig! MArius og Mali var flinke når det gjaldt Linn. Hun har sagt flere ganger at hun vil trekke seg også vinner hun konkurransen over Rita. Irriterende! Håper hun går ut neste gang!

Skrevet

Ender vel opp med at Linn vinner hele dritten. Men jeg håper Per Kristen vinner, heia Pekka!

Skrevet

Noen flere som ser på nå?

Skrevet

Endelig blir det slutt på klagingen! Makan til sutrehue!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...