Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Var skuffet over at Benedicte vant. Hadde Mali som favoritt, og Wenche som nummer to. Når Mali ble nummer tre så håpet jeg hat Wenche skulle vinne.

Enig

Videoannonse
Annonse
Gjest realist
Skrevet

Jeg synes det hadde vært mye mer spennende å legge opp til utfordringer som deltagerne faktisk hadde muligheten til å beherske nogenlunde. Waterbirdsene var jo et håpløst innslag i en 71 grader nord-finale. Med slikt fokus på flaks og uflaks blir det ikke en rettferdig avslutning. Synes også det var helt på trynet at alle oppgavene FØR waterbirdsene ble irrelevante i den store sammenhengen. Mali fikk overhodet ikke noe utbytte av å ha danket ut de to andre. De tre sank jo ned i vannet på de stupide konstruksjonene på nøyaktig samme sted og tidspunkt. Tyder på at waterbirds ikke er noe man har mulighet til å lære i det hele tatt på selv en hel time. Det burde produksjonsteamet ha forstått på forhånd og heller funnet på en annen oppgave.

Skrevet

^ Det hadde vært langt mer rettferdig å ha som oppgave å svømme over sundet straks man ankom brygga.

Benedicte vant konkurransen fair and square hun, men jeg synes ikke konkurransen var fullt så fair.

Skrevet

Ja kanskje litt ergelig for Mali, men Benedikte (eller Wencke) hadde nok svømt fra Mali uansett. Mali er i god form og veldig sterk, men er nok ikke så alsidig, så jeg tror nok at Benedicte hadde knust finalisten i det nettet uansett-der var hun uunslåelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...