Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Regner med at det var Linn som røyk? Hvordan tok hun det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja endelig er hun ute. At det går ann å klage så mye. Også spille syk som hun gjorde. Herregud!

Skrevet

Det var godt å få henne ut, jeg har virkelig ergret meg over henne gang på gang. Men jeg regner med klippingen gjør sitt til å fremstille henne ekstra ille. Og det at hun var "syk", jeg fikk litt følelsen av at det var andre deltakere som fortalte henne at hun var dårlig, for å slippe å ha henne med på tur.

Men det kommer nok en ny syndebukk snart. Det er jo ikke artig underholdning når alle er gode venner på tur. Det ergrer meg egentlig litt - skulle ønske 71 grader nord virkelig kunne vært et feel good program der taktikkeri ikke var mulig.

Skrevet

Ja, da er det igang igjen: Jentene er i ferd med å skvise guttene ut av programmet. At ikke guttene klarte å forutse det i år!

For all del, jeg forstår at man ikke kan forhindre at deltakerne inngår allianser med hverandre. Det bare er så forferdelig frustrerende at jentene IGJEN skal få ut guttene så fort som mulig fordi de er sterkere konkurrenter. Og da irriterer det meg også at guttene lar seg lure igjen.

Når resten av programmet bare kommer til å handle om at jentene stemmer ut en og en gutt gidder jeg faktisk ikke å se på mer! *Snurt*

Skrevet
Ja, da er det igang igjen: Jentene er i ferd med å skvise guttene ut av programmet. At ikke guttene klarte å forutse det i år!

For all del, jeg forstår at man ikke kan forhindre at deltakerne inngår allianser med hverandre. Det bare er så forferdelig frustrerende at jentene IGJEN skal få ut guttene så fort som mulig fordi de er sterkere konkurrenter. Og da irriterer det meg også at guttene lar seg lure igjen.

Når resten av programmet bare kommer til å handle om at jentene stemmer ut en og en gutt gidder jeg faktisk ikke å se på mer! *Snurt*

Enig. Hva med å bare hive ut sure Katinka i stedet for koselige Morten :sur:

Skrevet
Enig med Gjest og Miley! Dette "gutter mot jenter"-opplegget kommer hvert eneste år, og det virker som om det er jentene som er mest opptatt av at det er deres kjønn som skal vinne. Hvorfor kan de ikke stemme etter hvem de synes det er ålreit å være på tur med? Jeg ble faktisk overrasket over at Morten måtte gå såpass tidlig, syntes han virket trivelig, jeg.

Nå er fremdeles guttene i overtall (5-4), så de har en gylden mulighet til å unngå at de blir stemt ut en etter en. Det forutsetter selvfølgelig at de får med seg Marius - men han synes jo det er så koselig å være på tur med jenter...

Enig med dere jeg også, blir skikkelig irritert av det. Særlig fordi det er utrolig mye hyggelige gutter med i år. Marius er helt klart i en allianse med Katinka og Mali (og muligens noen flere), så jeg tror man må regne ham som jente i denne sammenhengen. ;)

Æsj, at ikke guttene var smartere enn dette!

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Morten er nok en trivelig kar ja, men han er den fysisk svakeste av de gjenværende deltagerne. Derfor var det ok at han røk ut. Ellers skjønner jeg godt at jentene stemmer ut gutta. Som Wenche påpekte i siste episode så er guttene veldig ivrige på å ta kommandoen selv når det slettes ikke er nødvendig, fordi jentene har oversikt. Slik mentalitet er irriterende å forholde seg til. Respekten for at jenter også skal kunne få siste ordet ser ut til å være noe disse gutta i liten grad tenker på, de er mest opptatt av å dirigere ting selv (uten at de gjør det noe bedre enn jentene).

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet
Hvorfor kan de ikke stemme etter hvem de synes det er ålreit å være på tur med?

Mitt inntrykk er at det er nettopp dette de gjør.

Skrevet

Så nettopp på reklamen at Wenche sier at jentene har en liten plan om at en av guttene skal ut... GRRRRRR! :kjefte:

Skrevet

Da ble Inge stemt ut. Jentene er smarte og får stemt ut gutta først.

Gjest fragment
Skrevet
Hvorfor kan de ikke stemme etter hvem de synes det er ålreit å være på tur med?

Jentene er avhengige av å kvitte seg med de sterkeste konkurrentene (altså gutta). Det sier seg jo selv at det er lettere å konkurrere mot personer som er omtrent like sterke som en selv. Taktikk, kalles dette.

Skrevet

Katinka er rett og slett kjip. Nå er det like før jeg dropper resten av programmet, det er bare sutrekjærringer igjen snart :(

Skrevet

Ja, noen av de jentene har jeg ingenting til overs for :(

Det er greit at de kanskje vil ha ut de verste konkurrentene, men de fjerner jo også de som kan "noe". Gps og de som bærer mest.

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg synes Katinka skal være med litt til. Det var synd at Inge måtte reise hjem i går. Jeg hadde håpet på Wenche eller Per (læreren) skulle ryke ut i går. Jeg liker ingen av de.

Blir spennende å se om jentene klarer å kvise ut alle guttene. Jeg tror ikke de stemmer ut Marius med det første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...