Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gutta ble tatt litt på senga i går ja, men jeg håper det blir noen som faktisk kan noe om friluftsliv som vinner i år, for eksempel PK. Han er en skikkelig bra mann for de som tror noe annet :-)

Eller Trym, som er morsom! "Ikke alle er født som terminator".

Og den "utfordringen" Mali fikk? Kan det sammelignes med å tatovere seg eller klippe av seg alt håret?! Klatre opp en stige?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utfordringen i går som Mali fikk, kan ikke kalles for utfordring i det hele tatt. Rett og slett kjedelig og lite utfordrende.

Skrevet
Har gamlingen Per Kristen endelig røket ut?

Katinka, med tidenes ansiktsuttrykk.

Skrevet
Katinka, med tidenes ansiktsuttrykk.

Ah-ha-ha-ha-ha... Tidenes ansiktsuttrykk ja. Priceless!

Jeg slapp et spontant gledesbrøl når Tom leste opp hvem som skulle ut. Helt uventet vending i programmet dette. Får virkelig opp interessen igjen.

Trym var kul i dag. :fnise:

Skrevet
Ah-ha-ha-ha-ha... Tidenes ansiktsuttrykk ja. Priceless!

Jeg slapp et spontant gledesbrøl når Tom leste opp hvem som skulle ut. Helt uventet vending i programmet dette. Får virkelig opp interessen igjen.

Trym var kul i dag. :fnise:

I love Trym! Men heier fremdeles på Pekka, de gamle er eldst etc.

Skrevet
Lurer forresten på hvem det var som ikke holdt sin del av avtalen - opprinnelig skulle det vel være 5 mot 3 og da skulle det vært lett å stemme ut enten Håkon eller Per Kristen, siden Trym hadde frikort.

Benedikte

Naturlig nok. Fløyelstrioen hadde dolket henne i ryggen ved første mulighet.

Skrevet
Ja, selvfølgelig var det Benedikte.

En ting er iallfall sikkert; jo sikrere en deltaker er på at han/hun er "trygg" før utstemming, jo sikrere er det at nettopp denne deltakeren ryker...

Det jeg syns er litt morsomt er at Benedikte til og med sa til kameraene før utstemmingen at hun ville berge seg selv ved å stemme med Katinka, Mali og Marius. Godt spilt!

Skrevet

Bortsett fra Benedicte så er det jo veldig sterke deltagere igjen nå. Kathinka var også sterk men jeg tror det var hun som var regissøren av de siste utstemningene og jeg liker ikke for mye avtalt spill - selv om det er et spill .....

Benedicte er jo hvertfall en fighter og hun har godt humør så hun kan jo klare seg videre.

Wenche er vel også litt svakere fysisk - men hun har jo en ulempe siden hun er jente. Mali er jo ekstremt fysisk sterk.

Trym synes jeg er kul og han har en skikkelig ståpå-vilje.

Får håpe de går over til å stemme ut den svakeste heretter !

Gjest Gjest_Guro_*
Skrevet
Lurer forresten på hvem det var som ikke holdt sin del av avtalen - opprinnelig skulle det vel være 5 mot 3 og da skulle det vært lett å stemme ut enten Håkon eller Per Kristen, siden Trym hadde frikort.

Benedikte

Naturlig nok. Fløyelstrioen hadde dolket henne i ryggen ved første mulighet.

Men, jeg synes å huske at Trym sa noe om at Katinka kunne maks få 29 poeng (om han hadde regnet riktig), og da må det jo være flere enn Benedikte som ikke har vært med på planen hennes lenger, må det ikke? For hvis Marius, Mali og Wenche alle gav Katinka 12 poeng ville hun jo allerede være oppe i mer enn 29. Så enten kan ikke Trym å regne, eller så har enten Wenche, Mali eller Marius også "skiftet lag". Og jeg klarer ikke heelt å tro at det er Mali, fordi hun har hatt liten mulighet til å bevege seg uten Katinka, mens Marius overnattet sammen med Håkon, og Wenche og Benedikte var strandet sammen med Trym og Per Kristen hele natten. Eller har jeg tatt konspirasjonsteorien akkurat et hakk for langt?

Likte ikke Trym noe særlig i starten, men nå begynner jeg å like han. Han er sterk, jobber på og spiller "splitt og hersk" på en ytterst dyktig måte :) Men innerst inne heier jeg nok aller mest på Per Kristen, de gamle er eldst, og han er rasende flink, uten at han blir altfor framtredende.

Men jeg mener å ha lest, uttalt av noen i TVNorge, i forbindelse med at de hadde et kjærestepar i årets sesong, at vi vil få se at det blir vanskelig når de må konkurrere mot hverandre for videre deltagelse i 71 grader nord. Og det betyr jo i realiteten at Marius og Mali er 2 av de fire siste? Gjør det ikke?

Og jeg husker på altfor mye av alt tullet jeg leser på nett, og altfor lite av alt med betydning.

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg synes det var synd at Katinka måtte reise hjem. Hadde håpet på Trym, liker ikke han. Ikke Per Kristen heller.

Gjest Gjest_Vibeke_*
Skrevet
Jeg synes det var synd at Katinka måtte reise hjem. Hadde håpet på Trym, liker ikke han. Ikke Per Kristen heller.

I second that. Håper enten Mali, Marius eller Wenche vinner hele skiten i år. De andre er usympatiske. Trym passer best alene på vidda. For en kjip turkamerat. Og for en kjip måte å si farvel til en av deltagerne på, slik han oppførte seg ovenfor Katinka. Skulle likt å sett hvordan han reagerte hvis det var han som røyk ut og noen stod og skogglo av det. "Æ ska ta dokker, en etter en.." Ja sikkert, pass på karmaen din du Trym.

Skrevet

Jeg synes Trym er morsom og har en kul måte å være på. Han kunne styrt seg litt da Kathinka røk ut, men..

Han har ei flott innstilling. Jeg hadde dratt på tur med ham anytime :)

Jeg tror ikke han vinner, men jeg håper han gjør det...

Skrevet

Forstår godt at Trym oppførte seg sånn. Som man reder ligger man, Kathinka.

Skrevet

Jeg har også sansen for Trym :ler: artig mann. Heier fortsatt på PK da :)

Skrevet
I second that. Håper enten Mali, Marius eller Wenche vinner hele skiten i år. De andre er usympatiske. Trym passer best alene på vidda. For en kjip turkamerat. Og for en kjip måte å si farvel til en av deltagerne på, slik han oppførte seg ovenfor Katinka. Skulle likt å sett hvordan han reagerte hvis det var han som røyk ut og noen stod og skogglo av det. "Æ ska ta dokker, en etter en.." Ja sikkert, pass på karmaen din du Trym.

Dette var jo på grunn av Katinkas sure kommentarer når Inge måtte dra. Når Trym sto der og var lei seg kom Katinka med sure kommentarer ang dette.

Så det kommer rundt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...