Gå til innhold

Kaos

Knøttet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han kan ikkje sende ein e-post til sjefen og be han avtale eit møte på det tidspunktet som måtte passe. Dermed kan sjefen justere det litt etter kor travelt det er....om det så er etter flyttinga. For enten må han få vite noko meir om korleis situasjonen hans blir i firmaet, eller så må han søke vidare etter anna jobb.

Folk skjønner det at ein har rekninger og må vite litt korleis den økonomiske situasjonen blir framover. Det er jo ikkje så mange som har råd til å sitte på gjerdet og krysse fingrene i håp om at det skal gå bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper mannen din hører noe vedrørende jobben :)

Skrevet

... Jo da, mannen fikk ene telefon fra Adecco om at jobbforholdet var avsluttet og at de ikke var helt fornøyd pga div. ting- noe som jeg finner svært merkelig da jeg vet mannen gjør sitt ytterste for jobben og det stemmer ikke hva de sa om han. Jobben stengte bare jobbmailen hans, og gadd ikke engang si fra- de lot Adecco gjøre drittjobben ... I følge jobben hans var det ikke meningen og kutte så tvert osv, men jeg vet nå ikke helt jeg. De sier de er i en fase hvor de må ta avgjørelser ang. rutiner, ansatte osv, og at de skal holde kontakten. Ja, særlig ...

Så da er mannen arbeidsledig igjen, og det er ikke så utrolig mange aktuelle jobber å søke på akkurat.

Det var det jeg visste, vi kommer ikke til å få noe barn nummer to ... :sukk:

Skrevet

Leit at det ikkje ordna seg med jobben :S

...men dere har god tid på å få nummer to ;) Dere har da innmari mange fruktbare år foran dere, men eg skjønner at du er utålmodig...eg er det sjølv også :P

Skrevet

Så synd, Knøttet :kose: Synes det var dårlig gjort av dem å la mannen din få vite det på den måten. Og det må gi en dårlig følelse å få kritikk på den måten når han vet han har gjort en veldig bra innsats hos dem. Feiginger!

Håper det ordner seg for dere :klemmer: :klemmer:

Skrevet (endret)

Usj, så trist!! :tristbla: Også så dårlig gjort, at de bare kuttet han og lot Adecco gi dårlige tilbakemeldinger!! Fysj så feigt! :sinna:

Joda, det blir nok helt sikkert et barn nummer to en dag!! :hjerte: Selv om jeg skjønner godt at det ikke er noen stor trøst, da du ønsker deg det så inderlig nå...

:hug:

Endret av Coxy
Skrevet

Uff , det var synd. :troest: Og så utrulig dårlig gjort å la mannen din få vita på ein sånn måte, at han ikkje fekk fortsetja i jobben. :(

Skrevet

:kjefte: For en utrolig dårlig oppførsel!!! :kjefte:

Kjempeleit Knøttet, får håpe det begynner å gå deres vei nå.

Skrevet

Hvordan går det med dere, Knøttet? Utrolig uproff oppførsel fra firmaet mannen din jobber for, håper han finner seg noe nytt han kan trives med, og som da er en mye bedre arbeidsplass enn hva han har hatt :kose:

Skrevet

Hei vennen. Du hadde visst falt ut av mine innlegg. Synes det var så rart at du ikke hadde skrevet på lenge, men så var det visst jeg som ikke fikk det med meg. Så utrolig dårlig av jobben til mannen din, det var en skikkelig lusen måte å gjøre ting på. Veldig veldig synd han ikke fikk fortsette. Tenker masse på dere og sender en god klem til dere alle 3.

:klemmer:

Skrevet

Leit at det ikkje ordna seg med jobben :S

...men dere har god tid på å få nummer to ;) Dere har da innmari mange fruktbare år foran dere, men eg skjønner at du er utålmodig...eg er det sjølv også :P

Utålmodig, ser at alle andre er gravide med nummer to og veldig usikker på om situasjonen vår noen gang forbedrer seg ... :sukk:

Så synd, Knøttet :kose: Synes det var dårlig gjort av dem å la mannen din få vite det på den måten. Og det må gi en dårlig følelse å få kritikk på den måten når han vet han har gjort en veldig bra innsats hos dem. Feiginger!

Håper det ordner seg for dere :klemmer: :klemmer:

Takk ... :klemmer:

Usj, så trist!! :tristbla: Også så dårlig gjort, at de bare kuttet han og lot Adecco gi dårlige tilbakemeldinger!! Fysj så feigt! :sinna:

Joda, det blir nok helt sikkert et barn nummer to en dag!! :hjerte: Selv om jeg skjønner godt at det ikke er noen stor trøst, da du ønsker deg det så inderlig nå...

Ja, dårlig opplegg ...

Vel, hadde jeg bare trodd at vi kan få et barn til engang hadde det vært greit- men nå tror jeg ikke det. Det skjer jo ingenting overhode på den fronten ... :(

Uff , det var synd. :troest: Og så utrulig dårlig gjort å la mannen din få vita på ein sånn måte, at han ikkje fekk fortsetja i jobben. :(

:Nikke:

Skrevet

:kjefte: For en utrolig dårlig oppførsel!!! :kjefte:

Kjempeleit Knøttet, får håpe det begynner å gå deres vei nå.

Vel, jeg har ikke troa ... men.

Hvordan går det med dere, Knøttet? Utrolig uproff oppførsel fra firmaet mannen din jobber for, håper han finner seg noe nytt han kan trives med, og som da er en mye bedre arbeidsplass enn hva han har hatt :kose:

Det går ikke så veldig bra ...

Hei vennen. Du hadde visst falt ut av mine innlegg. Synes det var så rart at du ikke hadde skrevet på lenge, men så var det visst jeg som ikke fikk det med meg. Så utrolig dårlig av jobben til mannen din, det var en skikkelig lusen måte å gjøre ting på. Veldig veldig synd han ikke fikk fortsette. Tenker masse på dere og sender en god klem til dere alle 3.

Hei.

Koselig å "se" deg her igjen. :)

Veldig dårlig gjort, smålig og barnslig oppførsel av de ...

Skrevet

Er ikke så godt humør for tida, er derfor jeg ikke har orket å skrive her på lenge. Er ikke så veldig mye å oppdatere heller akkurat da ... Her skjer det overhode ingen ting nytt, føler livet har stagnert helt og at vi ikke kommer oss videre. I tillegg merker jeg at mannen plages av noe, sikkert jobbmangel, og han får ikke sove godt om natten for tida ... :sukk:

S, mamma og jeg var en tur i hjembyen denne uka, det var kjempekoselig. Deilig å komme seg litt bort ... S elsket både å fly og å ta tog- var stor stas å få eget sete og sitte ut og se på ting og prate, prate, prate hele tida! Han er så pratsom for tida ... :hjerte: Han var i strålende humør hele turen også, skikkelig blid og fornøyd. Tror han koste seg veldig, og veldig kjekt for oldeforeldrene hans å få se han igjen, og ikke minst bestefar! Typisk nok ble han syk på onsdagen, høy feber og oppkast. Stakkar liten var helt slapp og utenfor, satt på fanget mitt og så tv, sov litt og var helt slapp. Heldigvis var han frisk igjen på torsdag, så vi fikk tatt flyet hjem. :)

I går var jeg på jobbfest, det var veldig koselig- jeg har veldig greie kolleger, selv om de er fra 23 til 59 år. Det er morsomt å se at det er de som er i slutten av trettiårene/40+ som er de "villeste" på festen, og som sitter og får latterkrampe som noen fjortiser. :ler:

Nå er S og mannen ute en tur. Jeg skulle egentlig være med, men S var så sur og tverr så mannen mente at jeg ikke trengte å bli med- så da tenkte jeg å dra til byen med mamma, men så kom svigerfar og mannen greide ikke å bestemme seg om han skulle dra eller ikke, så virket det som han syntes det var dumt at jeg ikke ble med ... :roll: Jeg er lei av å få dårlig samvittighet om jeg vil noe annet enn å være sammen med S og mannen, det har vært veldig mange ganger S, mamma og jeg har gått til byen og mannen har gjort noe annet, så hvorfor det er så forferdelig logisk at det alltid er jeg som skal ta med S lurer jeg på ... Derfor gidder jeg ikke å ha dårlig samvittighet fordi jeg dro til byen i stedet ... Nå vet jeg ikke hvor lenge mannen blir, om de spiser der osv, men det får bare være. Synes han kan ta litt ansvar, og han kan jo ringe meg om det er noe. Det er bare det at jeg ikke greier å slappe av og kose meg når jeg har muligheten fordi jeg er irritert på mannen, fordi jeg ikke vet hvor lenge jeg kan slappe av og fordi jeg ikke greier å bestemme meg for om jeg skal sykle på butikken og slite meg ut fordi det er alt for mye jeg skal ha, eller om jeg skal styre med å ta bilen når de er tilbake ... :sukk:

Dette er bare rot, både livet mitt, situasjonen og innlegget ... :sukk:

Skrevet

Skjønner godt at humøret ikke er på topp for tida. Det er ikke greit når man føler at "alt" går på tverke. Trøsten må vel være at det kan bare bli bedre?

Jobber du mye for tiden, eller?

Krysser fingrene for at det ordner seg jobbmessig og med prøving før dere!

Skrevet

Skjønner godt at humøret ikke er på topp for tida. Det er ikke greit når man føler at "alt" går på tverke. Trøsten må vel være at det kan bare bli bedre?

Jobber du mye for tiden, eller?

Krysser fingrene for at det ordner seg jobbmessig og med prøving før dere!

:klemmer: Takk ... :)

Vel, jeg håper jo at ting blir bedre, men om jeg tror på det? Hm ...

Jeg skal iallfall jobbe hele neste uke og hele uke 40, noe mer vet jeg ikke ennå. Ble veldig glad for at de trengte meg hele neste uke- da får jeg jobbet mye og de kan iallfall ikke være misfornøyde med meg når de vil ha meg til å jobbe. :)

Skrevet

Godt å høre fra deg igjen!!! :jepp: Selv om ikke alt er så bra.... :tristbla::hug:

Som Ella* sier, fra nå går det bare oppover, vettu!!! :)

Skrevet

Inne og huker deg på mine innlegg :klemmer: Håper alt går bra med dere selv om ting ikke er så lett om dagen.

Skrevet

Håper ting løser seg for dere snart, nå har dere hatt mye motbakke!

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...