Gå til innhold

Kaos


Knøttet

Anbefalte innlegg

:fnise: Morsomt når de prater :fnise:

Mye som skal gjøres med hus. Får håpe det ikke blir altfor dyrt.

Kjedelig at mannen din ikke får flere vakter da... Det er ikke flere steder han kan melde seg som vikar?

Får håpe jobbsituasjonen bedrer seg så dere også kan tenke på nummer 2 snart :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Morsomt når de prater :fnise:

Mye som skal gjøres med hus. Får håpe det ikke blir altfor dyrt.

Kjedelig at mannen din ikke får flere vakter da... Det er ikke flere steder han kan melde seg som vikar?

Får håpe jobbsituasjonen bedrer seg så dere også kan tenke på nummer 2 snart :klem:

:Nikke: Veldig gøy med snakkende barn! :biggrin: Har ventet lenge på at han skulle snakke (føler jeg) og nå snakker han som en foss.

Håper ikke det blir for dyrt, nei, satser på at det er overkommelig.

Jeg vet ikke om mannen kan melde seg flere steder ... Han får dagpenger inntil videre, så det går jo. :vetikke:

Vel, nå føles det som om jeg må innfinne meg med at S blir enebarn- noe jeg har veldig lyst til å unngå ... Jeg er enebarn selv, og har alltid ønsket meg søsken. Har "lovet" pappa at S ikke skal bli enebarn også, misforstå meg rett ... Jeg har så klart ikke lovet han noe, og det er jo opp til meg- men jeg vil så gjerne! :sukk:

:klemmer:

:bolledeig: 100 SIDER!!! :bolledeig:

:flagg::skaal::danser::skaal::flagg:

:bolledeig: Det må feires! :skaal::danser::perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå føles det som om jeg må innfinne meg med at S blir enebarn- noe jeg har veldig lyst til å unngå ... Jeg er enebarn selv, og har alltid ønsket meg søsken. Har "lovet" pappa at S ikke skal bli enebarn også, misforstå meg rett ... Jeg har så klart ikke lovet han noe, og det er jo opp til meg- men jeg vil så gjerne! :sukk:

Det føles kanskje sånn, men fakta er at du enda er ei ung dame og har mange fruktbare år foran deg. Så det er mange år til det toget har gått. Men eg kjenner meg godt igjen i utålmodigheten ;)

Mannen flytter heim igjen i slutten av denne veka, så om nokon dager er halvåret som gressenke over. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du dagpenger så sier du vel bare i fra om hvilke dager du har jobbet så trekker de for det. De bryr seg vel ikke om hvor du jobber.

Jeg jobbet i en fast helgestilling og ekstravakter mens jeg studerte. Var mange der som jobbet flere steder. er jo bare å si ja eller nei etter som det passer.

Skjønner godt at du vil ha en til. Men som sola sier har du mange år på deg. Dette ordner seg veit du.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles kanskje sånn, men fakta er at du enda er ei ung dame og har mange fruktbare år foran deg. Så det er mange år til det toget har gått. Men eg kjenner meg godt igjen i utålmodigheten ;)

Mannen flytter heim igjen i slutten av denne veka, så om nokon dager er halvåret som gressenke over. :)

Ung, ja- men S er allerede 2 år, og jeg vil ikke ha alt for stor aldersforskjell ... :sjenert:

Så kjekt at mannen kommer hjem i slutten av uka! :hoppe:

Får du dagpenger så sier du vel bare i fra om hvilke dager du har jobbet så trekker de for det. De bryr seg vel ikke om hvor du jobber.

Jeg jobbet i en fast helgestilling og ekstravakter mens jeg studerte. Var mange der som jobbet flere steder. er jo bare å si ja eller nei etter som det passer.

Skjønner godt at du vil ha en til. Men som sola sier har du mange år på deg. Dette ordner seg veit du.

:hug:

Hm, nå tror jeg det ble misforståelse her, det er ikke noe problem i forhold til hvor mannen jobber og dagpengene. ;)

Har mange år, men S er allerede to år ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kjefte::frustrert: Mannen jobber og jobber i huset, og jeg ser han aldri. Han klager over at jeg hjelper for lite til, selv om jeg har gjort kjempemye i kveld. Jeg synes jeg aldri ser han og at han har for mye hastverk med å få ferdig alt, og han synes jeg er lat ... :sukk:

Superdupert! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre dag i dag. :) Fått positive tilbakemeldinger på jobb (blir helt rørt! :rodme: ) var kjempekoselig med besøk av Blowers daughter-familien, og nå har jeg lagd smoothie og slapper av i sofaen med mannen. :)

ps: snart husbilder ute på bloggen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel fort sånn når dere har en del andre bekymringer også. Det tærer fort på overskuddet og blir jo fort at en hakker litt på hverandre... Får håpe dere kommer inn i et bedre spor snart.

Skjønner godt at du ikke vil ha for stor aldersforskjell. Får håpe du får en fast jobb etterhvert og om ikke i hvert fall et vikariat sånn at det går an å planlegge en til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel fort sånn når dere har en del andre bekymringer også. Det tærer fort på overskuddet og blir jo fort at en hakker litt på hverandre... Får håpe dere kommer inn i et bedre spor snart.

Skjønner godt at du ikke vil ha for stor aldersforskjell. Får håpe du får en fast jobb etterhvert og om ikke i hvert fall et vikariat sånn at det går an å planlegge en til.

:Nikke: Det blir dessverre det ...Nå er det jo snart tid for å reise på en liten tur alene, bare vi to. :biggrin: Skal en liten tur til Trondheim, bare mannen og jeg, mens svigermor og mamma passer S. :)

Det er ikke så lett å få jobb for tida, men lov å håpe ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ei fin helg, til tross for skikkelig drittvær- det bokstaveligtalt øste ned på lørdagen, og fem minutter senere skinte sola, sånn fortsatte det-var mamma, S og jeg i byen og på kafé. S storkoste seg på kafé, løp frem og tilbake, snakket med og sjarmerte folk og var veldig fascinert av to jenter med trappetroll. Hvem trenger Lekeland og lignende når han koser seg så med kafé?! ;)

I går var vi, svigers og svigerinna på gåtur til et lite sted med en koselig kafé hvor vi spiste mat og kaker :sikle: S fant seg en liten venn som var ca året yngre enn han, og som var veldig nysgjerrig. S på sin side var litt mer reservert og sjenert, men tror han syntes det var morsomt. :)

I dag var det jobb igjen, denne uka er ped.lederen i ferie, så det var bare jeg og en annen assistent der. Var litt "skummelt", men vi er jo ganske godt kjente begge to, så det gikk fint. :)

S hadde feber i dag morges, 38,1°c, og vi lurer på om han var syk i går også siden han virket varm- men vi trodde det bare kom av det varme været. Formen hans var fin både i dag og i går, og et par timer etter vi målte feberen i dag så var det ikke noe feber mer. :klø: Han er iallfall i toppform, så med mindre det endrer seg eller han får feber igjen blir det barnehage igjen i morgen. :)

Smoothie har blitt den nye yndlingsdrikken min! Har drukket det mange dager på rad nå, kjempegodt! :biggrin: I dag har jeg vært alene hjemme, mannen var hos svigers, og jeg har drukket smoothie, sittet med dyna i sofaen og slappet av, herlig! :)

S sitt rom er ferdig nå, er kjempefornøyd! Tror han er litt stolt selv også, han sier " <navnet sitt> sitt rom" og løper dit og leker og styrer. :) Nå har han sovet der i noen netter også, og det går bra. Han våkner av og til om natta, og hyler litt når han våkner om morgenen, men det er vi vant til. Synes han godt kunne sovet lengre om morgenen, men ... :sjenert:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har fått jobb! :hoppe::bolledeig:

Er innen design, altså akkurat det mannen var på utkikk etter. Gjennom adecco i begynnelsen, men med god lønn. Bare 2-3 dager i uka i førsten, men etterhvert full stilling. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mykje med jobb til mannen din! :hoppe:

No blir det vel babylaging snart? :lur:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med jobb til mannen!

Og gratulerer med dagen til store gutten din? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mykje med jobb til mannen din! :hoppe:

No blir det vel babylaging snart? :lur:

Takk, takk! :biggrin:

Vi får se, har ikke turt å lufte temaet med mannen enda ... :sjenert:

Gratulerer så mye med jobb til mannen!

Og gratulerer med dagen til store gutten din? :nigo:

Takk, takk! Blitt stor gutt nå, ja ... :rødme:

Gratulerer til mannen :)

Takker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenk at lille S allerede er 2 år ... :rødme: For to år siden lå vi på sykehuset, alle tre. Veldig rart å tenke på ... For ett år siden bodde vi i trondheim, vi hadde feiret dagen sammen med mormor, Blowers daughter og bd-mannen. Dagen etter flyttet vi ...

S stod dessverre opp med feil fot i dag, og har vært veldig sutrete og vanskelig så og si hele dagen. Han har tydeligvis blitt feiret ordentlig i barnehagen, fått krone, blitt sunget for og fått gave (2 pekebøker). Tror han syntes det var stas! :) Da vi kom hjem fikk han masse pakker, og da ble humøret hans fort mye bedre. ;) Av oss fikk han kjøkken, perler og en gressklipper. Alt falt veldig i smak, han klipte teppene og parketten i stua, lagde mat på kjøkkenet og rotet utover alle perlene sine. :ler: Av mormor fikk han duplo, og av bestevenninna mi fikk han musikksett med tamburin og masse andre småinstrumenter jeg ikke vet navnet på. Tror S var veldig fornøyd med gavene, og oppmerksomheten! ;) Vi skal ha stort selskap med besteforeldre, tanter og onkler på lørdag, enklere å få til når folk har fri. Håper han er i bedre humør da, i dag har humøret vært elendig, og han måtte legge seg en halvtime tidligere enn vanlig pga han bare gråt og var sur. :(

I morgen kommer pappa! :biggrin: Både mannen og jeg skal på jobb, så får ikke mulighet til å hente han, så den jobben får mamma. Blir koselig for S å se bestefar igjen, han kjenner han igjen- for da han så bilde av han sa han "bestefar!" med engang. ;)

Nå blir det avslapning resten av kvelden før jeg legger meg relativt tidlig- trøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer deg med toåringen her inne også :)

Og så gode nyheter at mannen din har fått jobb!! :hoppe: :hoppe: Herlig!

Får håpe bursdagsgutten er mer opplagt når det kommer gjester i helga, selv om han sikkert hadde en fin dag i dag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer deg med toåringen her inne også :)

Og så gode nyheter at mannen din har fått jobb!! :hoppe: :hoppe: Herlig!

Får håpe bursdagsgutten er mer opplagt når det kommer gjester i helga, selv om han sikkert hadde en fin dag i dag også :)

Takker! :)

Ja, helt supert med jobben til mannen! :biggrin:

Han var mye mer opplagt i dag, hadde selskap med endel gjester, og S var i storfom og koste seg. :hjerte:

Gratulerer så mykje med 2-års dagen til S.! :blåse:

Takk, takk! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...