Gå til innhold

Kaos


Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

oi, jobb i sikte?

:lur:

Duuuuuu!! Du kan ikke bare danse slik, uten å fortelle oss hva det er!!!!!! :kjefte:

:fnise:

:fnise:

======================================================

Vi fikk drømmehuset! :D :hoppe::danse::danser::hoppe:

Innflytting uti mai engang, gleder oss!

Blir supert at S får eget soverom (endelig!) vi har opptil flere gjesterom, større stue med plass til spisestue, stor hage, en furtebu ute som kan brukes til kontor/gjesterom, masse oppbevaringsplass og badekar! :biggrin:

Var på møte hos NAV i dag og snakket om mulighetene mine videre, fant ut at jeg enten kan ta praksisplass med dritdårlig lønn betalt av NAV eller jeg kan finne meg en fast jobb som NAV betaler 50% av lønna til. Men, så ringte de fra en av barnehagene jeg var innom tidligere i uka og ville ha meg der hele neste uke! :hoppe::danse: Tør ikke å ha for store forhåpninger, for vet jo ikke hvor mye de trenger meg etter den uka, men da har jeg fått en fot innenfor og hvis jeg overbeviser de om at jeg gjør en god jobb så må det vel være håp om at de trenger meg senere også? :vetikke:

Så i dag er vi glade, og skal feire med musserende vin som jeg kjøpte på polet og ble spurt om leg for å kjøpe! :ler: :dåne: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååååå!!!! JIPPPIIIII!!! Nå ble jeg så glad at jeg nesten gråt på deres vegne!!!!! :duskedame::danser::danse::hoppe:

GRATULERER!!!!! :roser:

Er det det huset du har i bloggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååååå!!!! JIPPPIIIII!!! Nå ble jeg så glad at jeg nesten gråt på deres vegne!!!!! :duskedame::danser::danse::hoppe:

GRATULERER!!!!! :roser:

Er det det huset du har i bloggen?

:biggrin: Så søt du er. ;)

Takk, og takk! Er rimelig fornøyd nå, ja! :biggrin:

Det er det huset, ja. La ut nytt blogginnlegg også, ikke så mye mer interessant enn samme linken til huset, men men. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: HURRA! :hoppe:

Åh, det var deilig å lese! Det ordner seg for snille jenter, vettu. :klem:

Nå må jeg inn i bloggen og lese ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: Endelig går ting litt deres vei også :bolledeig:

Satser på at dette var vendepunktet og det bare går oppover fra nå av.

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, det var jo fantastiske nyheter. Det huset så jo flott ut! :hoppe::strix: :strix: Regner med dere tar imot besøk i sommer da kansje :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare :danse: :danse: :danse: litt til!!! :strix:

;)

:hoppe: HURRA! :hoppe:

Åh, det var deilig å lese! Det ordner seg for snille jenter, vettu. :klem:

Nå må jeg inn i bloggen og lese ...

Satser på det nå, nå har det iallfall begynt å ordne seg- bare jobb nå, så! ;)

Jippi!!! :bolledeig:

;)

:danser: GRATULERER :danser:

Som sagt, alt ordner seg for snille jenter :nigo:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bolledeig: Endelig går ting litt deres vei også :bolledeig:

Satser på at dette var vendepunktet og det bare går oppover fra nå av.

God helg :klemmer:

Satser på det, ja!

God helg til deg også! :klemmer:

oi, det var jo fantastiske nyheter. Det huset så jo flott ut! :hoppe::strix: :strix: Regner med dere tar imot besøk i sommer da kansje :lur:

:Nikke::danser:

Så klart vi tar i mot besøk, hadde vært kjempekoselig! Har mer enn nok gjesterom, og stor hage vi og ungene kan boltre oss i! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er mannen hos søstera si og hjelper henne med noen bildegreier, og jeg slapper av hjemme. Har sett Norske Hollywoodfruer og Luksusfellen på TV3s nett-tv, veldig praktiske greier, hadde helt glemt at man kunne se egenproduserte programmer der.

I morgen skal vi i konfirmasjon, blir nok veldig mange folk siden det er katolsk og de ber veldig mange folk. Tror det blir koselig, bare ikke mannen blir stresset, slik han bruker å bli i slike situasjoner ... :sjenert:

Det er utrolig til utvikling i språket til S for tida, nå har han nye ord hele tida, og han hermer etter alt vi sier. Han har nesten ingen dobbeltord enda, men han prøver og da blir det som regel f.eks "sykkel" kort pause "vogn", akkurat slik er det med små setninger også, han kan si "mamma" kort pause "sin".

Ikke alle ord er like forståelige, selvsagt. Vi har f.eks "bikak" som vi lenge lurte på hva var for noe, til slutt ba jeg han vise meg det og da løp han til kjøleskapet og pekte, det viste seg at det var bringebær(syltetøy). :fnise: Han vet godt hva han heter, for hvis vi spør han så sier han navnet sitt, men S-en får han ikke helt til da. Ellers er han tydeligvis i trassalderen, for hvis han ikke får det som han vil eller hvis vi gjør noe på feil måte kan det ende i "nei, nei, nei!" og gråting på gulvet ... Går heldigvis fort over. Han er kjempeglad i å være ute, er helt topp etter at snøen forsvant. Da går vi som regel og leter etter "Miss", som er fellesnavn på alle katter, hilser på hunder og hester, går på butikken, sparker ball, leker i sandkassa, disser (huske, for de som ikke forstår hva disse er. :tunge1: ), plukker steiner eller bare utforsker området. En aktiv liten gutt! :jepp: Herlig er han også, for noen ganger når vi spør om å få "go" (klem) så kommer han mot oss og vender kinnet til og sier "goooo". :rødme: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tydelig at du har det bedre, lett og lese i "stemningen" i innlegget ditt! :jepp: Veldig koselig å lese! :klemmer:

Har ikke tenkt over det, men det er nok noe i det, ja. :jepp: Alt ble liksom så mye lysere og mer positivt, men jeg går rundt og er litt redd for at noe skal skjære seg igjen, evig pessimist ... :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, i går da jeg var på NAV fikk jeg utlevert et søknadsskjema for sosialstøtte! :dåne: :kjefte: Tror ikke det blir aktuelt, nei! En småbarnsfamilie burde ikke være nødt til å søke sosialstøtte for å overleve! Mamma gikk innom de i dag og forhørte seg, de behandler henne mye bedre enn meg! Så jeg skal ned dit på torsdag, så får vi se ... Har ikke så store forhåpninger, men ...

Mamma har betalt så og si hver gang vi har handlet, så det hjelper veldig godt. :jepp:

Det er ikke aktuelt med ny baby boligmessig her heller, vi har jo bare ett soverom ... Ikke har jeg noe lyst til å leie før vi kjøper heller, men det slipper vi forhåpentligvis, men det spørs om mamma må det da ... :sjenert: Håper det dukker opp et perfekt hus til dere! :)

Har dere behov for pengene så søker dere om sosial støtte. Mykje betre enn å ikkje klare seg, eller måtte leve av andres pengebok. Virker som det holder på å løsne seg på jobbfronten din også, og da er det jo ikkje for all verdens tid. Sosialpenger er ikkje andre penger enn dagpenger og lønn. Er det behov for dei, så ta dei.

:lur:

:fnise:

======================================================

Vi fikk drømmehuset! :D

Innflytting uti mai engang, gleder oss!

Blir supert at S får eget soverom (endelig!) vi har opptil flere gjesterom, større stue med plass til spisestue, stor hage, en furtebu ute som kan brukes til kontor/gjesterom, masse oppbevaringsplass og badekar! :biggrin:

Var på møte hos NAV i dag og snakket om mulighetene mine videre, fant ut at jeg enten kan ta praksisplass med dritdårlig lønn betalt av NAV eller jeg kan finne meg en fast jobb som NAV betaler 50% av lønna til. Men, så ringte de fra en av barnehagene jeg var innom tidligere i uka og ville ha meg der hele neste uke! :hoppe::danse: Tør ikke å ha for store forhåpninger, for vet jo ikke hvor mye de trenger meg etter den uka, men da har jeg fått en fot innenfor og hvis jeg overbeviser de om at jeg gjør en god jobb så må det vel være håp om at de trenger meg senere også? :vetikke:

Så i dag er vi glade, og skal feire med musserende vin som jeg kjøpte på polet og ble spurt om leg for å kjøpe! :ler: :dåne: :fnise:

Gratulerar med hus! Så kjekt da. Er litt misunnelig...vil også ha hus ;) Er veldig fornøyd med leiligheten me har, men har lyst på større etter kvart. Skal bytte når fyrste mann har blitt eit år ca. tenker eg. Så forhåpentlegvis blir det ikkje så lenge til. Hehe.

Høyres ut som det kjem seg med jobb. Hugs at ein jobb ikkje nødvendigvis er for evig og alltid. Ein praksisplass er i det minste arbeidserfaring og litt penger, men enda viktigere så kan den føre til andre jobber. I tillegg så blir det noko å gjere på, litt mennesker å møte. Veit om ei som tok på seg frivillig arbeid og som fekk jobb med erfaringen frå den.

Høyres ut som det går litt betre :) Og det er normalt at humøret er dårleg nok ein er halvsjuk, tilbringer alt for mykje tid saman, og ikkje kan fylle dagane med jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er H også - hermer etter hele tida! Det er veldig moro da :)

En god klem fra gullungen gjør dagen mye bedre :)

Er så glad for at ting begynner å ordne seg for dere. Dette har dere ventet lenge på. Og jeg har litt tro på at når en ting går i orden, så kommer de andre etter :)

Ha en fortsatt fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mykje med nytt hus! :hoppe: Kryssar fingrane for at alt ordnar seg for dåke no. :klem:

Så bra at du har fått vikarjobb i ein barnehage, sjølv om det berre er i ei veke foreløpig! :) Tenkte meg at du ville klara å få vikarjobb i barnehage, viss du hadde lyst til det - for det er ofte vanskelig å få tak i vikarar som kan møta opp på kort varsel. Og veldig mange barnehagar har stort behov for vikarar. Viss du gjer ein bra jobb, så får du nok heilt sikkert jobba der meir. Lykke til med jobben! :tommelopp:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...