Gå til innhold

Kaos


Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes også det er stille.... Kjedelig :filer:

Men nye bilder er moro :hoppe:

:Nikke: Kjeede-eee-lig! :sukk:

:fnise: Godt du synes. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Nei, det er ikke så mye som skjer... men nå må jeg inn og se bilder :hoppe: Du hadde fått sååå fint profilbilde på FB :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg synst ogå det er dødt her inne for tida, og spesielt i dagbøkene. Kan det vera fordi folk har flykta til dei private bloggane? :vetikke:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke så mye som skjer... men nå må jeg inn og se bilder :hoppe: Du hadde fått sååå fint profilbilde på FB :nigo:

Takk, takk. ;)

Eg synst ogå det er dødt her inne for tida, og spesielt i dagbøkene. Kan det vera fordi folk har flykta til dei private bloggane? :vetikke:

Vel, det kan godt hende, men det er jo litt merkelig siden det er massevis av bugs og dritt på bloggene for tida. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg tilgang til bloggen? Jeg finner ingen nye innlegg jeg, har du kansje fått ny?

Du skal ha det, ja. :jepp: Med mindre jeg har stavet nicket ditt feil eller noe ... :vetikke:

Det er så mye trøbbel med bloggene for tida, jeg får opp at jeg har to blogger, en "private club" og en ikke ... :forvirret:

Kanskje det hjelper om jeg legger ut linken? :vetikke:

Min blogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor fant ikke jeg nye innlegg for jeg har ikke tilgang til denne bloggen :sjenert:

Du har nå! ;)

Merkelig at jeg plutselig har to blogger, for jeg har aldri lagd en blogg til ... :forvirret:

Da fant jeg den ja. Det er en annen blogg enn den du har hatt før eller?

Nope, det ble bare plutselig to etter de idiotiske oppdateringene på forumet her ... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye trøbbel med bloggene for tida, jeg får opp at jeg har to blogger, en "private club" og en ikke ... :forvirret:

Eg får også opp at du har to bloggar, så det er nok ikkje berre du som ser det...

Hos meg står det "Private Club" på begge bloggane dine, men i den eine bloggen har det ikkje kome noko nytt på ganske lenge. Kva med å sletta den, eller får du det ikkje til?

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg får også opp at du har to bloggar, så det er nok ikkje berre du som ser det...

Hos meg står det "Private Club" på begge bloggane dine, men i den eine bloggen har det ikkje kome noko nytt på ganske lenge. Kva med å sletta den, eller får du det ikkje til?

Får ikke til å slette den, nei. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

*lever*

Håper det står bra til med deg! Jeg kommer sterkere tilbake når ikke minstemann henger i puppen absolutt hele dagen ...

Ha en fin dag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

*lever*

Håper det står bra til med deg! Jeg kommer sterkere tilbake når ikke minstemann henger i puppen absolutt hele dagen ...

Ha en fin dag! :sol:

:vinke:

Koselig at du tar deg tid til å stikke innom i en hektisk nyfødtperiode! :)

Ha en fin dag videre, kos deg med bebis- heldiggris! ;)

:klemmer:

===================================================

Da har jeg printet ut ørten presentasjoner m/cv, så da skal jeg ut og søke jobber i barnehage! Litt for spennende ... :sjenert:

Det er ikke noe nytt her, mannen hangler fortsatt, S er fortsatt trassig (men også utrolig god og søt!), ikke noe hus og ikke noe jobb, og jeg hater NAV ... :roll:

Derfor trenger jeg en positivitetsliste!

Positive ting:

- S som er så skjønn og god. :hjerte:

- mannen som er så støttende

- mamma som er snill og støttende

- vennene mine, som dessverre er for langt unna

- mannen får kanskje en jobb innen yrket sitt! Bare vikariat frem til sommeren, men

- S begynner i barnehagen i mai!

- det er vår og fint vær! (om enn kald, ekkel vind)

- vi skal få oss katt når vi får oss hus! :hoppe:

- mannen får seg snart ny MacBookPro! (ja, jeg er materiell og synes det er kjekt. Dessuten slipper jeg å dele på min, siden han ikke har data nå må vi dele ... )

Sånn! :) Nå skal jeg sprette ut og være blid på barnehagene her i byen, slik at jeg kanskje kan bli ringevikar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest meg opp igjen i dagboka di! :jepp: Skjønner det er tøffe tider for dere, på alle plan..Men forholdet dere i mellom, har det blitt litt bedre etter samtalen hos familieterapeuten? Håper det! :hjerte:

Hvordan er det da det blir slutt på dagpenger da? Det må da være NOE økonomisk støtte å få??!!? Og moren din, betaler hun inn en slump på "felles'en" nå eller, nå som hun bor hos dere?

Skjønner deg så INNMARI godt når det gjelder bolig. Vi har leita etter å få kjøpt oss eget hus i snart 3 år. Først det siste året vi har vært mest aktive kanskje, men.. Likevel, UTROLIG kjedelig! Jeg har også en sånn følelse av at vi står på stedet hvil mens tida bare flyr forbi utenfor. Riktignok har vi begge jobber, vi da, heldig sånn sett...

Her blir det heller ikke aktuelt med søsken før vi kommer oss til et annet hus. Men uansett så er vi så drittlei det huset her at vi kommer til å finne noe annet å leie i løpet av sommeren, hvis det ikke plutselig skulle dukke opp noe aktuelt for salg. Selv om jeg egentlig ikke er kjempemotivert for å flytte til ENDA en leie-bolig....Men, ALT for å ikke gå en vinter til i møte med det huset her!!

Håper virkelig det order seg for dere FORT! :jepp: Veldig positivt at det ser ut som mannen din hvert fall får en fot innafor noe!! :hoppe: Krysser fingrene for at det blir noe å gjøre for deg snart også! Mange store gode :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke til! :tommelsmil:

Fint med sånn liste over fine ting - det kan hjelpe til med å sette ting i perspektiv :)

Takk.:)

Ja, trenger noen slike lister i blant ... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest meg opp igjen i dagboka di! :jepp: Skjønner det er tøffe tider for dere, på alle plan..Men forholdet dere i mellom, har det blitt litt bedre etter samtalen hos familieterapeuten? Håper det! :hjerte:

Hvordan er det da det blir slutt på dagpenger da? Det må da være NOE økonomisk støtte å få??!!? Og moren din, betaler hun inn en slump på "felles'en" nå eller, nå som hun bor hos dere?

Skjønner deg så INNMARI godt når det gjelder bolig. Vi har leita etter å få kjøpt oss eget hus i snart 3 år. Først det siste året vi har vært mest aktive kanskje, men.. Likevel, UTROLIG kjedelig! Jeg har også en sånn følelse av at vi står på stedet hvil mens tida bare flyr forbi utenfor. Riktignok har vi begge jobber, vi da, heldig sånn sett...

Her blir det heller ikke aktuelt med søsken før vi kommer oss til et annet hus. Men uansett så er vi så drittlei det huset her at vi kommer til å finne noe annet å leie i løpet av sommeren, hvis det ikke plutselig skulle dukke opp noe aktuelt for salg. Selv om jeg egentlig ikke er kjempemotivert for å flytte til ENDA en leie-bolig....Men, ALT for å ikke gå en vinter til i møte med det huset her!!

Håper virkelig det order seg for dere FORT! :jepp: Veldig positivt at det ser ut som mannen din hvert fall får en fot innafor noe!! :hoppe: Krysser fingrene for at det blir noe å gjøre for deg snart også! Mange store gode :klemmer:

:vinke:

Vel, forholdet oss i mellom varier litt. Noen dager er det supert, andre dager er det mye irritasjon og småkrangler. Det hjelper ikke at mannen er syk enda og hangler, eller at han blir så lett stressa av ting at jeg av og til føler jeg ikke kan gjøre noe som helst uten at han blir stressa og sur. :roll: Men jeg synes det har hjulpet å gå i terapi og få sagt hva som plager meg i forholdet. :jepp: Nå hørtes det kanskje ut som vi ikke har det så bra, men det har vi egentlig- det er bare det at vi går gjennom en naturkatastrofe i livene våre, som terapeuten sa ...

Vel, i går da jeg var på NAV fikk jeg utlevert et søknadsskjema for sosialstøtte! :dåne: :kjefte: Tror ikke det blir aktuelt, nei! En småbarnsfamilie burde ikke være nødt til å søke sosialstøtte for å overleve! :frustrert: Mamma gikk innom de i dag og forhørte seg, de behandler henne mye bedre enn meg! :roll: Så jeg skal ned dit på torsdag, så får vi se ... Har ikke så store forhåpninger, men ...

Mamma har betalt så og si hver gang vi har handlet, så det hjelper veldig godt. :jepp:

Det er ikke aktuelt med ny baby boligmessig her heller, vi har jo bare ett soverom ... Ikke har jeg noe lyst til å leie før vi kjøper heller, men det slipper vi forhåpentligvis, men det spørs om mamma må det da ... :sjenert: Håper det dukker opp et perfekt hus til dere! :)

Takk for det. :) Skulle nesten tro det må gjøre det, det må vel være grense for hvor lenge denne møkkaelendigheten skal vare, eller? :vetikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...