Gå til innhold

Kaos


Knøttet

Anbefalte innlegg

Håper du har hatt en fin påske :klemmer:

:vinke: Hatt ei fin påske hittil! Håper du har hatt det også. :)

:klemmer:

================================================

Nå er jeg lei av sykdom! Førstemann ut var S, han er heldigvis frisk igjen nå, så ble jeg og mannen syke, mannen er sengeliggende mens jeg "bare" er potte tett, snørrer som et uvær og føler meg helt tett i hodet ... :roll: Heldigvis er mamma her, så hun stod opp med S rundt halv seks- han våknet nemlig klokka fem! :dåne:

Det ser ut til å bli en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangdag, ikke noe som skjer og jeg vet ikke om jeg burde tørre å gå ut med S siden formen min ikke er helt i hundre ... :sjenert:

Vi storkoste oss iallfall i går! Det var strålende sol, 9-10 grader og jeg og S var ute og lekte i barnehagen attmed her. Kjempekoselig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, sykdom igjen?! Ultrakjipt, men i det minste flott at moren din kunne ta S i morges!

God bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sykdom igjen?! Ultrakjipt, men i det minste flott at moren din kunne ta S i morges!

God bedring! :klem:

:Nikke: Vi er familien Syk, rett og slett ... :roll:

Takk.

:klemmer:

Stakkars, er du syk igjen? God bedring! :klemmer:

:Nikke:

Takk.

:klemmer:

God bedring :klemmer:

Takker.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noenlunde frisk igjen nå. Dvs jeg er veldig tett i ene neseboret, har mistet luktesansen (men ikke smakssansen, merkelig nok) og nyser litt, mannen føler seg generelt tufs men har ikke feber og S er helt frisk, men har litt hoste.

S er hos farmor og farfar i dag, så vi har vært en tur i nabobyen som er større enn denne, leid film, spist godteri og kost oss. :) Skal hente S i morgen, savner han jo allerede ... :sjenert:

Fikk ikke den jobben jeg var på intervju til for ei ukes tid siden, men det kom jo ikke som noe sjokk. Fikk en mail fra en annen jobb jeg har søkt om at jeg ikke var aktuell heller, men jeg fikk iallfall svar- er ikke alle man får den standardemailen fra engang, dårlig. Var på intervju på onsdag, men tør ikke håpe på noe ...

Tenkte jeg skulle titte innom dagbøkene, men det ble plutselig alt for sent og så har vi jo mamma liggende på stua, så jeg må nesten legge meg i stedet for å plage henne med klapring på tastaturet ... :tunge1:

:goodbye:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:

Koste oss veldig når vi hadde barnefri, selv om vi savner S veldig fort. Sov lenge i dag, spiste god frokost samtidig som jeg leste avis, tok en lang dusj, fikk skiftet på senga og skiftet til sommerdyne, slappet av og koste oss før vi måtte dra og hente S. Fikk middag, dessert og kaffe hos svigers og ble der til S skulle sove. Han sovnet ikke på bilturen slik han bruker, men sovnet fort i senga si da vi kom hjem.

Jeg har følt meg så fryktelig varm i hele dag, og på ettermiddagen ble jeg så slapp også, veldig ekkelt. Det hjelper ikke at jeg er snufsete og tett i ene neseboret.

Nå blir det avslapning foran tv-en og mac-en resten av kvelden, i morgen skal vi på visning på drømmehuset igjen. Eieren ville visst ha en visning til, for å få flere interessert. Håper det ikke kommer så mange og ingen legger ut bud, slik at vi får presset prisen ned ... Har ikke så store forhåpninger, men må jo prøve. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advarsel: sutreinnlegg ... igjen.

Nå gir jeg snart opp, eller jeg har vel egentlig gitt opp. Fikk enda et avslag i dag, på en jobb jeg tror jeg gjorde det bra på jobbintervjuet til. Jeg er visst ikke bra nok, får meg jo aldri noe jobb ... Det er ca 14 dager igjen av dagpengeperioden min, etter det så går det mer penger ut enn det kommer inn. Jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre, det er helt håpløst og jeg føler jeg lever i en liten boble som jeg ikke kommer meg ut av. Har stagnert helt, kommer oss aldri videre i livet med hus, jobb og barn ... Føler meg så totalt mislykket og håpløs at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre lengre. Får meg ikke engang jobb på en matvarebutikk eller lignende .... Jeg orker ikke mer nedturer og avslag nå, kommer jo ingen vei! :sukk:

Har bare lyst til å legge meg ned og dø, det er jo ikke noe vits i noe annet ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd, Knøttet :tristbla:

Kan ikke si noe annet enn at jeg håper at det snart ordner seg for dere, jeg kan ikke skjønne at ingen skal ha bruk for deg.

Mange :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Så synd at ting ikkje skal ordna seg for dåke snart. Kva med å ringa rundt til forskjellige barnehagar i området, og melda deg som ringevikar? Eg er førskulelærar og jobbar i barnehage, og det pleier å vera behov for ringevikarar i dei fleste barnehagar her me bur iallfall (viss du kunne tenka deg ein sånn jobb i ein periode).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da. :klemmer: At det skal være så vanskelig å få jobb.

Det må jo finnes noen løsninger for dere. Har du tenkt på om du kansje kan begynne å studere til høsten? Da vil du jo få lån og stipend, og det vil være lettere å få jobb senere. Har dere søkt om bostøtte? Hvis ikke, bør dere gjøre det nå. Husk at vi har gode veldferdsordninger her i Norge, og ingen skal sulte ihjel. En god :klemmer: på Knøttet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd, Knøttet :tristbla:

Kan ikke si noe annet enn at jeg håper at det snart ordner seg for dere, jeg kan ikke skjønne at ingen skal ha bruk for deg.

Mange :klemmer:

Det er ingen ting som ordner seg for oss, ikke jobb for noen av oss og ikke hus ... :sukk:

:klemmer:

:hug:

:klemmer:

:klem:

Så synd at ting ikkje skal ordna seg for dåke snart. Kva med å ringa rundt til forskjellige barnehagar i området, og melda deg som ringevikar? Eg er førskulelærar og jobbar i barnehage, og det pleier å vera behov for ringevikarar i dei fleste barnehagar her me bur iallfall (viss du kunne tenka deg ein sånn jobb i ein periode).

Jeg skal innom barnehagen til ei som vanligvis jobber i åpen barnehage på torsdag. Hun sier at det er mulig å jobbe nesten så mye man vil som ringevikar. Vi får se, spørs om jeg får noe der heller ... Er ikke så veldig positv akkurat nå ... :sukk:

:klemmer:

Huff da. :klemmer: At det skal være så vanskelig å få jobb.

Det må jo finnes noen løsninger for dere. Har du tenkt på om du kansje kan begynne å studere til høsten? Da vil du jo få lån og stipend, og det vil være lettere å få jobb senere. Har dere søkt om bostøtte? Hvis ikke, bør dere gjøre det nå. Husk at vi har gode veldferdsordninger her i Norge, og ingen skal sulte ihjel. En god :klemmer: på Knøttet mitt.

Får ikke nok i lån og stipend om jeg studerer, og så vet jeg ikke om noe jeg har lyst til å studere heller og jeg vet ikke om jeg orker flere år med utdanning, det må dessuten være noe jeg vet jeg vil få jobb innen ...

Skal søke om bostøtte snarest, har skrevet ut skjema og alt som trengs.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jævla NAV! I går sa de til mannen at de hadde samtaler i dag mellom 12 og 15, men etter å trekt kølapp og sittet der i nærmere én time så sier de at de samtalene de har bare handler om dagpengesøknader, så da må jeg vel vente i mange uker før jeg i det hele tatt får en samtale hvor jeg får vite at jeg ikke har krav på noe som helst! :kjefte:

Ikke finner vi hus heller, drømmehuset er alt for dyrt og selv om det er overpriset så innser ikke husselgeren det ...

Går og graver meg ned i hagen jeg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye fornuftig å si, Knøttet. Men jeg håper ting ordner seg for dere - husk å ikke gi opp :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye å bidra med jeg heller. får håpe det kommer noe positivt ut med hun som jobber i barnehage. Er gjerne lettere når noe først kommer på gli :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke så mye fornuftig å si, Knøttet. Men jeg håper ting ordner seg for dere - husk å ikke gi opp :klemmer:

Takk. Det er vel egentlig litt for sent, har ikke troa på at ting ordner seg lengre ... :sjenert:

:klemmer:

Ikke så mye å bidra med jeg heller. får håpe det kommer noe positivt ut med hun som jobber i barnehage. Er gjerne lettere når noe først kommer på gli :hug:

Ja, håper det, men det er så mange "tenk om", tenk om jeg ikke får jobbe der, tenk om de ikke trenger folk osv ...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bedre humør i dag, men fortsatt nedfor. Er så drittlei av at mannen er syk også, nå har han vært syk i 1 1/2 uke, og hver dag våkner han opp og verker i kroppen og har hodepine og er i generelt elendig form. Han var hos legen, som ga han allergitabletter i tilfelle det skulle være problemet, men han er like dårlig enda. Han har tatt alle mulige tester tidligere, men ingen finner noe galt med han. Han har elendig immunforsvar for tida, er vel pga det psykiske med stresset og det å være arbeidsledig ... :sukk: Han tok iallfall med S til åpen barnehage i dag, slik at jeg får slappet av litt jeg også. Har dårlig samvittighet for å sende han dit når formen hans ikke er bra, men ... :sjenert:

S er det lille lyspunktet mitt for tida, han er så utrolig god og blid og fantastisk. :rødme: Blir glad av å leke med han og klemme han skikkelig, selv om han av og til sier ifra når han blir kost for mye på. :fnise:

Jeg vil bare at livet vårt skal gå videre! At vi skal finne et hus, få oss jobber vi trives i og få et søsken til S ... Akkurat nå står alt bom stille, lever i en boble hvor tida suser forbi utenfor, og jeg føler at det aldri ordner seg, er redd det kommer til å bli slik lenge, lenge, lenge ... :sukk:

Heldigvis har mannen vært veldig god, støttende og positiv siden i går, selv om jeg ikke greier å tro på det han sier så hjelper det veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av at mannen er syk! :kjefte::frustrert:

Jeg høres kanskje utrolig usympatisk ut nå, men det er veldig slitsomt for oss alle nå når mannen har vært syk siden påske, han er helt tett i nesen, sausete i hodet, verker i kroppen og nå har han fått tilbake feberen også. De siste dagene har han måtte tatt paracet for å fungere gjennom dagen ... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller er det stile på forumet for tida, og flere er lite i dagbøkene sine? :vetikke:

Nye bilder av S i bloggen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...