MidnightChildDreamer Skrevet 25. september 2008 Forfatter #201 Del Skrevet 25. september 2008 SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL! :slåss: :dåne: hahahaha SKÅL!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enois Skrevet 25. september 2008 #202 Del Skrevet 25. september 2008 Er det her jeg melder meg på nm i nørd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 25. september 2008 Forfatter #203 Del Skrevet 25. september 2008 Er det her jeg melder meg på nm i nørd? jepp ser du ikke det...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 28. september 2008 Forfatter #204 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg føler meg hjemløs.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 28. september 2008 #205 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg føler meg hjemløs.. Neida, her er du jo hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 29. september 2008 Forfatter #206 Del Skrevet 29. september 2008 Neida, her er du jo hjemme nærmeste jeg kommer noe hjem, blir her på KG MEN! Jeg som trodde det skulle bli kjedelig I Sarpsborg, bør vel kanskje spise ordene mine.. Dette hendte nemlig når MellonCollie og jeg var ute på trilletur idag! ; Vi ruslet langs veien i et boligfelt, ganske så rett utenfor sentrum. Skravlet som bare vi kan, og så vel ikke stort annet enn hverandre. Men veien vi valgte blei litt smal, så vi bestemte oss for å snu og velge en annen løsning.. Når vi trasket tilbake skvatt jeg til og sa; MellonCollie.. En elg!! Hun ser på meg og ler, og tror jeg er blitt gal Jeg blunker hardt, og ser en gang til, og ganske riktig; der står en elg. I en hage. Og spiser epler. Elgen var ca halvannet år, og så litt... merkelig ut i blikket. Svaret på hvorfor fikk vi fem sekunder seinere. Naboen til denne hagen fortalte at eplene elgen spiste var gjæret : Så Elgen var Drita!! Og om man skal ha respekt for en elg, så skal man hvertfall ha respekt for en full variant!! Vi skulle snike oss forbi, og håpte den ikke skulle legge merke til oss. Men Elgen snudde etter, siklende, og skeiv i blikket, og begynte å sparke med hoven. "Nå kommern" sa jeg ganske frenetisk i stemmen, til MellonCollie som relativt stresset i gangen, trasket foran meg. Vi gikk hakket fortere begge to, ganske paffe over at vi faktisk, så godt som, haddde en full elg etter oss! Men den fant for ut at Eplene var mer interessante. Heldigvis. Når jeg kom hjem, hørte jeg på radioen at det var FEM!! av dem som vandret rundt og spiste seg beruset rundt omkring i området vi gikk tur i. Og Viltnemnda var på vei for å leke snikskyttere. Så, sånn var LilleMonster og Frk Midnights første trilletur med MellonCollie og MellonCollieBaby. Det skjer bare i Østfold at tom Elgene må drikke seg fulle for å overleve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enois Skrevet 29. september 2008 #207 Del Skrevet 29. september 2008 Hahahahahaha Flaks at det er litt moro også!! Og flaks elgen skjønte sitt eget beste! Og flaks at den ikke vet hva for en forferdelig bakrus den mest sannsynligvis går glipp av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 29. september 2008 #208 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg ler så jeg griner... Dette er jo en fantastisk start Midnight! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 29. september 2008 #209 Del Skrevet 29. september 2008 Herlig oppsummering av hendelsen Enn at jeg har bilde av elgen. Og ikke minst gravemaskinmannen som det ser ut som forsøker å stirre elgen i senk :dåne: Gleder meg til å vise bildet til MellonCollieMannen imorgen, jeg har fortalt historien med stor entusiasme opptil flere ganger i dag! Nå skal jeg legge meg - takk for i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 29. september 2008 #210 Del Skrevet 29. september 2008 Altså, jeg må kopiere innlegget ditt til min dagbok. Orker ikke skrive selv når du allerede har fortalt det så godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RuskeSara Skrevet 2. oktober 2008 #211 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hello! Sjekker bare at det er liv hos deg, og at du ikke har blitt spist opp av berusede elger Enig med deg, det er bare i østfold at til og med dyrene tyr til alkoholen for å komme seg igjennom hverdagen! Ønsker deg en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #212 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hahahahahaha Flaks at det er litt moro også!! Og flaks elgen skjønte sitt eget beste! Og flaks at den ikke vet hva for en forferdelig bakrus den mest sannsynligvis går glipp av Ja, sitt eget beste... host. Her MÅ man som sagt ty til KongAlkohol for å komme seg gjennom hverdagen. Derfor har jeg sendt Han til systembolaget idag! Viiiiiiiiiin! Jeg ler så jeg griner... Dette er jo en fantastisk start Midnight! Joda, kunne vel ikke blitt bedre... skal si meg enig i den! Altså, jeg må kopiere innlegget ditt til min dagbok. Orker ikke skrive selv når du allerede har fortalt det så godt For en ææææære Hello! Sjekker bare at det er liv hos deg, og at du ikke har blitt spist opp av berusede elger Enig med deg, det er bare i østfold at til og med dyrene tyr til alkoholen for å komme seg igjennom hverdagen! Ønsker deg en fin dag! En god dag til deg også, Rusk! Jeg skal holde meg laaangt unna elger i fremtiden. Hvertfall så godt jeg kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #213 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) :bond: Jeg trenger å være i fred!!! Det er alltid folk her, alltid noen som spør og graver, og alltid noen som bare ER her. Mamma ringer hvertfall en gang om dagen, fordi hun føler at hun har mistet oversikten, og GUD FORBY at pappa vet mer enn henne!! Ellers skulle svigermor selvfølgelig komme på besøk allerede tirsdag, selvom vi ikke var ute av en eneste sekk eller eske. Og Middag er det jeg som har laget hver eneste dag. Og etter at jeg kom i hus, tror Lillebror at hans plikter ikke finnes lenger.. for de gjør jo jeg?! Og jeg får ikke pakket ut klær, og ordnet dem, for Emma kan jo ikke være alene. Og Pappan han er opptatt i jobbintervjuer og alt sånt mas. ENDA en ting alle er fryktelig nysgjerrig på hvordan utarter seg. Hvordan har det seg sånn at med EN gang vi bor her, så skal hele familien involveres i ALT som skjer?! Når vi bodde i Trondheim, så ringte kanskje mamma en eller to ganger hver fjortende dag. Og ingen maste om hverdagslige ting hvertfall. Hvor skal du? Når skal du? Jeg hørte.. Jeg vil at.. Hvordan gikk det? Ååååååååååååååå!! HOLD KJEFT!!!!! Jeg er allerede så lei. :bond: Dagens frustrasjon avlevert. Enjoy. Endret 2. oktober 2008 av MidnightChildDreamer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 2. oktober 2008 #214 Del Skrevet 2. oktober 2008 :bond: Jeg trenger å være i fred!!! Det er alltid folk her, alltid noen som spør og graver, og alltid noen som bare ER her. Mamma ringer hvertfall en gang om dagen, fordi hun føler at hun har mistet oversikten, og GUD FORBY at pappa vet mer enn henne!! Ellers skulle svigermor selvfølgelig komme på besøk allerede tirsdag, selvom vi ikke var ute av en eneste sekk eller eske. Og Middag er det jeg som har laget hver eneste dag. Og etter at jeg kom i hus, tror Lillebror at hans plikter ikke finnes lenger.. for de gjør jo jeg?! Og jeg får ikke pakket ut klær, og ordnet dem, for Emma kan jo ikke være alene. Og Pappan han er opptatt i jobbintervjuer og alt sånt mas. ENDA en ting alle er fryktelig nysgjerrig på hvordan utarter seg. Hvordan har det seg sånn at med EN gang vi bor her, så skal hele familien involveres i ALT som skjer?! Når vi bodde i Trondheim, så ringte kanskje mamma en eller to ganger hver fjortende dag. Og ingen maste om hverdagslige ting hvertfall. Hvor skal du? Når skal du? Jeg hørte.. Jeg vil at.. Hvordan gikk det? Ååååååååååååååå!! HOLD KJEFT!!!!! Jeg er allerede så lei. :bond: Dagens frustrasjon avlevert. Enjoy. Det er bare et av livets kjipe fakta, når man flytter hjem blir man tenåring igjen. Og det gjelder uansett hvor lenge man har bodd borte. Plutselig føler foreldre at de må være, ja nettopp, foreldre igjen. Du får bare trekke pusten og tenke at det går over. Du skal ikke bo der for alltid. Du og familien DIN skal ha noe eget igjen snart... Og da blir du Midnight igjen, og ikke dattera i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 2. oktober 2008 #215 Del Skrevet 2. oktober 2008 :bond: Jeg trenger å være i fred!!! Det er alltid folk her, alltid noen som spør og graver, og alltid noen som bare ER her. Mamma ringer hvertfall en gang om dagen, fordi hun føler at hun har mistet oversikten, og GUD FORBY at pappa vet mer enn henne!! Ellers skulle svigermor selvfølgelig komme på besøk allerede tirsdag, selvom vi ikke var ute av en eneste sekk eller eske. Og Middag er det jeg som har laget hver eneste dag. Og etter at jeg kom i hus, tror Lillebror at hans plikter ikke finnes lenger.. for de gjør jo jeg?! Og jeg får ikke pakket ut klær, og ordnet dem, for Emma kan jo ikke være alene. Og Pappan han er opptatt i jobbintervjuer og alt sånt mas. ENDA en ting alle er fryktelig nysgjerrig på hvordan utarter seg. Hvordan har det seg sånn at med EN gang vi bor her, så skal hele familien involveres i ALT som skjer?! Når vi bodde i Trondheim, så ringte kanskje mamma en eller to ganger hver fjortende dag. Og ingen maste om hverdagslige ting hvertfall. Hvor skal du? Når skal du? Jeg hørte.. Jeg vil at.. Hvordan gikk det? Ååååååååååååååå!! HOLD KJEFT!!!!! Jeg er allerede så lei. :bond: Dagens frustrasjon avlevert. Enjoy. Får jeg lov å skrive under på at jeg kjenner følelsen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #216 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hjemlengsel er en rar følelse å ha, når man egentlig skulle følt seg hjemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #217 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Lørdag. Pleide å være en fin dag, hvor jeg fant på noe med MiniMe på dagen, mens jeg gledet meg til kvelden, og mine egne eventyr. Nå sitter vi midt på bondelandet, hun er forkjølt og vi har heller ingen mulighet til å komme oss noe sted fordi vi er alene, ergo: ingen bil. Kvelden innholder ikke noe annet enn mitt eget selskap og tv. Vi kunne virkelig trengt noe som fikk dagen til å gå begge to. Pappan er jo på hyttetur. Siste jeg hørte ifra han var igår når vi meldte om at hun hadde slått seg realtivt hardt i hodet. Han blei sååå bekymret. Fikk deretter en avsluttende mld om at han skulle skru av tlf noen timer, for å spare på batteriet. Men han skulle selvfølgelig sende en mld før han la seg, også for å høre hvordan LilleMonster hadde det. Men selvfølgelig, den er fortsatt avslått :slår: Shocker.... FANtastisk. Denne boka bør omdøpes til Klagemuren. Endret 4. oktober 2008 av MidnightChildDreamer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 4. oktober 2008 #218 Del Skrevet 4. oktober 2008 Midnight, hadde du vært nærmere skulle jeg kommet å hentet dere slik at dere fikk en luftetur. Skjønner at det er stor omstilling for deg å flytte. Jeg håper tiden vil gjøre at du trives mer og mer. Dagene er lange noen dager, og andre dager flyr de. Kunne du ikke funnet noen i område der som du kan gå på cafe med, trille tur, la ungene leke sammen, drikke te med;) Bruk nettet. Syns så synd på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter #219 Del Skrevet 4. oktober 2008 Midnight, hadde du vært nærmere skulle jeg kommet å hentet dere slik at dere fikk en luftetur. Skjønner at det er stor omstilling for deg å flytte. Jeg håper tiden vil gjøre at du trives mer og mer. Dagene er lange noen dager, og andre dager flyr de. Kunne du ikke funnet noen i område der som du kan gå på cafe med, trille tur, la ungene leke sammen, drikke te med;) Bruk nettet. Syns så synd på deg! Problemet ER nettopp det at jeg bor virkelig på Bondelandet. Det var ikke noe bilde på en liten by.. Jeg kan trille i omlag 7km-1 mil før jeg er i befolkete områder Og joda, jeg har et par venninner her med barn, men siden Lille min er syk blir det ingen sosialisering på henne sånn sett. Dessuten er det bare en av dem som har bil.. noe vi som sagt er avhengig av for å komme oss herfra .. SÅ: enkelt skal det ikke være. Og greia er at jeg ER ikke en så veldig sosial person. Egentlig. Men jeg liker fortsatt å ha valget. Historien bak å ikke trives her er lang, og jeg tror nok jeg skal skrive den en av disse mørke høstkveldene. Jeg må bare tenke som Han skrev på mld for noen dager tilbake, når jeg lå oppløst i tårer under dyna: HUSK!! vi er bare på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 4. oktober 2008 #220 Del Skrevet 4. oktober 2008 Problemet ER nettopp det at jeg bor virkelig på Bondelandet. Det var ikke noe bilde på en liten by.. Jeg kan trille i omlag 7km-1 mil før jeg er i befolkete områder Og joda, jeg har et par venninner her med barn, men siden Lille min er syk blir det ingen sosialisering på henne sånn sett. Dessuten er det bare en av dem som har bil.. noe vi som sagt er avhengig av for å komme oss herfra .. SÅ: enkelt skal det ikke være. Og greia er at jeg ER ikke en så veldig sosial person. Egentlig. Men jeg liker fortsatt å ha valget. Historien bak å ikke trives her er lang, og jeg tror nok jeg skal skrive den en av disse mørke høstkveldene. Jeg må bare tenke som Han skrev på mld for noen dager tilbake, når jeg lå oppløst i tårer under dyna: HUSK!! vi er bare på ferie. Å måtte bo en plass man ikke trives er ikke enkelt, men å være på ferie det kan alle klare! Da vet man at man skal hjem igjen Livet er ikke lett Midnight. Men man må gjøre så godt man kan å tvilholde på positive tingene. Mer av de tingene som gir deg glede i livet:) Du er fortsatt heldig som har LilleMonster!! Skulle så gjerne hatt noe annet å fokusere på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå