Gå til innhold

Lillemor og pondus

pondusa

Anbefalte innlegg

:blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp:

:) :) :) :)....

:)..............

:) :) :) :)....:) :) :)...:) :)

:).......... :)....:)......:)...:)......:)

:) :) :) :)....:) :) :)...:) :)

:) :) :) ......:Nikke: .........:) :) :) ...:)...:)....:) :) :)

:).......:)......:)..........:)..............:)..:).....:)

:) :) :) ...:)...:)......:) :) :) ...:):).......:) :)

:)........... :) :) :)...............:).....:)..:)....:)

:).......... :)........:)....:) :) :)...:)....:)....:) :) :)

:blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 8, begynner så smått og bli oppblåst! Kan el være rett rundt hjørnet allerede??

Er ellers fryktelig trist for tiden, da noe skjer med noen jeg er glad i. :grine::grine: (er ikke familie)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo stakk på pub sammen med en kompis, så da driver jeg litt dank her inne! :kul:

Har liksom fått "husmor-ånden" over meg i det siste....

I kveld er oppvasken tatt, kjøkkenvaskene stråler, 2 maskiner klær er vasket og hengt opp, gårdagens er brettet sammen og stua fikk en liten shining.

Dagens sone-oppgave gjaldt inngangsparti, gang og stue. Brukte 15 min på å rydde vekk sko, ytterklær, voksipose/stelleveske etc fra gangen. (nå står garderobehylle øverst på ønskelista...)

Shinet stua, ryddet og kastet div reklame og gammel post/aviser som lå å slang. :)

Er virkelig fornøyd med meg selv!! :hoho:

Nå er det endelig helg, skal bli godt å sove litt lengre i morgen tidlig.Har bare mandagen igjen, så er det også påskeferie. Vi blir sikkert å reise til svigers på tirs, da alle de andre sikkert reiser onsdag. Slipper overfylte hurtigbåter!!

Jeg og lillemor var på barselgruppe i dag. Var bare 3 som kom, men vi hadde det kjempegøy. Lillemor nekta da jeg skulle kle på og dra hjem.. :wink:

Vi prøver også første natt uten babysafen i natt. Hun ble så fryktelig svett i den. Har gått greit til nå, har ikke våkna og ligger faktisk under dyna enda!! Dette går visst bedre enn jeg hadde trodd!!

RIKTIG GOD PÅSKE TIL ALLE SAMMEN SOM STIKKER INNOM HER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk forresten selvangivelsen i posten forleden dag. Er nå den rike eier av 192,- :hoho:

Ble ikke noe overrasket, for jeg hadde null inntekt i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel kanskje forfatte helgas to-do liste her:

:) Vaske klær, henge opp og brette sammen

:) Vaske badet + lilledoen

:) Rydde soverom og skifte sengetøy

Ting som kunne trenges:

:kul: Garderobehylle

:kul: Hagesaks ;)

:kul: Hagemøbler, begynner å bli pent vær her nå

Tror jeg rett og slett skal ta natta nå jeg.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselige besøk inne hos meg og påskehilsen :)

Ønsker også deg en strålende påske. Håper du får noen fine dager :wink:

Masse klemmer fra ny dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 11 Rimelig oppblåst i magen nå. Intet tegn til verken utflod eller el-slim. Hadde regnet dag 13 som el-dag, men kanskje syklusen varierer litt.

Vi fikk kameraet i dag!!! Var kjempestilig, har prøvefilmet lillemor litt. Må nok prøvefilme litt til før vi skjønner hva alle de knappa skal brukes til... :roll:

I dag var siste arbeidsdag, var rolig med bare 4 unger i bhg.

Så i morgen setter vi kursen mot svigers og en avslappende påskeferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag la pappan lillemor, og det gikk helt fint!! Ho skreik riktignok litt, men ho sovna.

Har bestemt at det er slutt på natt-pupp på sengekanten nå, så i dag fikk hun pupp i stua og så gikk de på loftet.

Er deilig at noen andre kan begynne å legge henne nå, hun er jo nødt til å lære det før eller siden.

Vi har dessuten kuttet ut babysafen også, og hun vrir seg bare litt nå. Er dessuten blitt så varmt nå at hun våkner ikke dersom hun sparker av seg dyna.

Må vel gå ned og ta oppvasken jeg. Å få vasken til å skinne..

Dagens sone-oppgave var å skrubbe kanten på krana med en tannkost..tror jeg utsetter det litt...

Får heller ta en rund med tøyvask. Vaske, henge opp og brette. Må også planlegge hva vi skal ha med oss i morgen.

Dette skulle jeg gjøre i helga...

:) Vaske klær, henge opp og brette sammen

:) Vaske badet + lilledoen

:) Rydde soverom og skifte sengetøy

Dette ble gjort...

:tunge1: Vaske klær, henge opp og brette sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...