Gå til innhold

Lillemor og pondus


pondusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Emina!!! Takk for titten! :)

Ja visst er hun søt. Deiligste lille prinsesse på jord! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige hilsner i dagboken min, det er så koselig! :blomst:

Nydelige bilder av godjenta!

Gratulerer med seksårsjubileum, da! Det er leeenge! Men du: det er lov for jenter å fri! :wink:

Hvordan gikk det på visningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Havsulen!

Jo visningen gikk bra den. Dumt at sambo ikke var med, for jeg klarer liksom ikke å tenke på å spørre om de riktige tingene....Heldigvis hadde jeg pappa med. :wink:

Huset var bra, men en god del malingsarbeide må gjøres. Var en god blanding av strie, malestrie, tapet og panel i alle rom!! :o

Det var en stor hage og stor garasje med påbygg. Veranda på baksiden, med dør til soverom. Dette så ut til at man kunne flytte døra til kjøkkenet, hvor det bare var et vindu. Kjøkkenet var forøvrig 2 rom, med helt åpen løsning mellom.

Badet så fint ut, badekar, vask, do og innredning. Et bad på loftet, men der må et kledd inn badekar og teppebelegg (på et bad?? :o ) fjernes først. Så for meg å sette inn et dusjkabinett, en do og en vask der.

Soverommene var greie, men på loftet var det ett soverom som lå innenfor det andre. Da sambo hørte dette, hørtes det ut som han avfeide hele huset med en gang. :-x Det er jo litt tungvint, jeg er enig. Men jeg kan ikke skjønne at det skal være det avgjørende for om vi legger inn bud eller ikke. Mulig jeg er litt for optimistisk, men jeg har troen på at alt går bare man vil det selv! :)

Dersom vi blir å legge inn bud, blir det nok rundt 9-950.000 for å se an responsen. Var 2-3 andre som hadde meldt interesse, men ingen bud var kommet enda.

Lillemor er ikke helt god i øynene enda, håper det forsvinner i morgen. Skal på kontroll kl 9 i morgen å få MMR-vaksinen. :cry:

I dag ble lillemor den lykkelige eier av et orange hoppeslott på 1.5 x 1.5 m. Resultatet av å sende farfaren alene rundt i byen. :hoho: Vi hadde nemlig besøk av dem bare på dagstur her.

Fortsatt litt oppblåst, tar seg opp utover dagen. Hadde fryktelig slimete utflod tidligere i dag... :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nytt termometer i dag, fordi det gamle streika. Kan jo kanskje benytte anledningen da til å prøve litt temping fremover.

Er det slik at man skal tempe tidlig på morgen, før man står opp?

Og er det tilfelle at temperaturen faller litt når man har el??

Må kanskje lese litt i "tempe-chiquita"-boken.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Du er jammen et systematisk menneske, Pondusa! Har lagt merke til at du bruker bestemte farger for bestemte temaer du skriver om! Blått for prøvingen f.eks. :ler2:

Ha en god kveld!

PS: Rom innenfor rommet:

1)Barnerom...? Det ene som soveavdeling, andre som lekerom..? Når de blir to kan de jo dele?

2)Evt soverommet til deg og mannen innerst, kontor/hobbyrom og garderobe ytterst.

3)Eller hva med soverom til dere ytterst og ditt eget walk-in-closet inderst? :Hehe:

Spennende med husjakt! :D

God kveld/natt til deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Lykke til med huskjøp og kom snart nordover igjen

Kjæm jo kjørende t Bodø den 20.mai!!!!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke kommet noe bud på huset og det skal være ny visning på fredag. Jeg har tenkt mer i dag, når jeg fikk det litt på avstand, og det er jo MANGE småting som må gjøres. Kan fort bli dyrt! Vi vil jo ikke forhaste oss heller, plutselig dukker drømmehuset med drømmeløsninger opp! :kul:

I horoskopet mitt i går sto det foressten at huskjøp burde vente til etter 29.mai....Pussige greier!!! :hoho:

Hadde fri i dag, så jeg og lillemor rusla en tur til byen. Var solskinn å pent vær, men så inn i granskauen kaldt. 5 grader i morges, og en skikkelig sur nordavind. :evil: Brrrrrrr!!!! :-x

Har forøvrig endelig fått rydda litt i huset, masse småhauger som lå overalt. Og når jeg først begynner en plass, baller det fort på seg... :roll: I stedet for å bruke kanskje 15 min, ender jeg opp med 1-2 timer... :hoho:

Vi var på 15 mnd kontroll i dag. Lillemor fikk MMR-vaksinen. Skrek litt da den ble satt, men fikk kose litt med puppen etterpå og da ble alt fint. Vår finske helsesøster var også veldig fornøyd med at lillemor fikk litt pupp enda. Tror hun er den første som har sagt det.

Lillemor var 9200 g og 80 cm. Fulgte helt sin egen kurve, og helsesøsteren var veldig fornøyd. Syntes lillemor var så søt og at hun var veldig flink til å forstå og gjøre seg forstått.

Ikke rart denne mamman er fryktelig stolt av sin lille prinsesse! :hjerte:

Oppblåst i dag også. Startet dessuten min karriere som temper... :roll: Blir spennende å se om jeg finner ut av dette da. Målte kl 7 i morges, er da jeg normalt pleier å våkne, så er et greit tidspunkt.

Må bare finne ut av hvordan man finner el-tiden nå da... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jammen et systematisk menneske' date= Pondusa! Har lagt merke til at du bruker bestemte farger for bestemte temaer du skriver om! Blått for prøvingen f.eks. :ler2:

Ja du har knekt koden ser jeg... :hoho:

En riktig god kveld til deg også, Huldrejenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest litt nå, og slik jeg skjønner det så er temperaturen lavere før EL og høyere etterpå. Så den siste dagen med lav temp i syklusen, blir da den dagen du mest sannsynelig har el.

Blir spennende dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

Du kommer oppover ja! Men du som jeg har det vel hektisk når du først er ute å reiser??

Å jeg skal nok få lokket deg på kafe :wink:

Uansett treffes vi jo iallefall på scrappekveld i juni???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at du skal forsøke deg på temping, pondusa. Jeg har laaang tempeerfaring, og skal begynne igjen i juni. :sjarmor:

Husk bare å

* tempe på riktig plass (for deg - munnen er feil plass hvis du sover med åpen munn :ler: )

* tempe til samme tid

* tempe før du står opp

* ikke tempe dagen etter inntak av alkohol

Ha en fin torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kommer oppover ja! Men du som jeg har det vel hektisk når du først er ute å reiser??

Å jeg skal nok få lokket deg på kafe :wink:  

Uansett treffes vi jo iallefall på scrappekveld i juni???

Heisann Leya!

Ja litt hektisk blir d, men jeg har hele fredagen fri, da de andre er på jobb. Hadde gledd meg til kafka-isen, men nå sier de at dem har skiftet meny??? :cry:

I juni er jeg med, tenkte å sende sambo & lillemor på ferie til svigers da. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at du skal forsøke deg på temping, pondusa. Jeg har laaang tempeerfaring, og skal begynne igjen i juni.  :sjarmor:  

Husk bare å

* tempe på riktig plass (for deg - munnen er feil plass hvis du sover med åpen munn  :ler: ) sambo irriterer seg grønn over at jeg ikke gjør d... :ler:

* tempe til samme tid. Jepp, kl 7 hver morgen

* tempe før du står opp. Er notert!

* ikke tempe dagen etter inntak av alkohol. Lenge siden sist...

Ha en fin torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bare pussigere og pussigere!

I dag da jeg hentet lillemor til dagmamman, kjente jeg noe klamt på genseren da jeg kjørte hjem. Vel hjemme kunne jeg konstantere at jeg hadde sånn melkespreng, at det var kommet 2 digre, våte flekker på trøyen. Å det etter 15 mnd!!!! Synes det er godt gjort i grunn, jeg. :ler:

I kveld var dessuten dagen kommet da jeg endelig kunne bruke lillesøs til barnevakt. Skulle på et møte kl 20, så lillemor ble lagt litt over halv åtte, litt før tiden. Men jammen sovna hun med en gang, og jeg kom 5 min for tidlig til møte!!!

Dette lover bedre og bedre! :)

Tror kanskje at jeg har hatt el i går, eller i dag. Hadde litt el-slim i går, samt at temp hadde steget noe fra bare i går til i dag. Sånn som det ser ut nå, så får jeg bare el og ingen mens. Snakker om pussig syklus! :tunge1: Må ha med at jeg ammer enda, har jo blitt litt mer i det siste... :oops: :oops:

Husverten var nedom i dag og skrapte grunnmuren. Den var fryktelig avskallet. Han har smurt den inn med noe og skal male den i helga/neste uke. Selv om vi håper å flytte snart, blir det jo litt bedre.

Jeg har også fått låne en malingsskrape for å skrape innsiden av verandaen. Vi har en liten veranda ut fra stuen, uten trapp ned. Er så fint å bare kunne slippe lillemor ut der av og til. Men akkurat nå går hun å piller malingsflak og putter i munnen. :veldigsur: Er jo ikke så veldig bra da.

Så nå skal jeg iallefall bare skrape av det løse, så får vi se om det blir malt. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heier på Kjartan, jeg!!! :):)

Synes Margaret gjorde en heller slett innsats på alle sangene, og dessuten har ikke det som skal til for å fenge publikum... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett i albumet ditt visste ikke at Uhu-linken var et album og hun er jo helt skjønn! :P

Kjempespennende å lese om bolig-planer også!

Her i byen har vi betalt bittelitt mindre enn det du ville by, på en 2-roms blokkleilighet... :o Og det du skal by på er hus? Dere er heldige!! :D

Har du registrert deg på www.fertilityfriend.com ?

Jeg har nettopp startet temping, og det er veldig greit å starte der inne... Skjemaene er veldig fine og oversiktlige, og kontroll er kult! :ler2:

Nå skal jeg også snart se Idol... :sjenert:

Ha en fin helg, Pondusa, og takk for hilsen i boka mi! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...