Gå til innhold

Lillemor og pondus


pondusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann Kipa, hyggelig at du stakk innom!!

Var innom på scrapping.no, og der driver noen å planlegger scrappetreff i bodø i begynnelsen av juni!!!

Kanskje det blir 2 bodø-turer på meg, dersom sambo gir meg lov da... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt småsentimental her jeg... :cry:

Sitter å leser i den forrige dagboka mi, var så lenge siden sist...

Kom plutselig over dette brevet som jeg skrev til min lille pitteliten:

11 Nov 2002 22:26

Ble litt tankefull på kveldingen, ende opp med et lite brev til mitt lillegull!!

Lille pitteliten.

Sitter her å kjenner at du sparker som en gal. Lurer på hva du driver med og om du tenker noe??

Har nettopp sittet å spilt gitar og sunget for deg. Da var du så stille. Jeg tror du nøt det, lille vennen!

Mamma skal fortsette med det senere, nå skal vi slappa av og kose oss med mark knofler. Da blir du også så stille, det er bra du deler mammas musikksmak.

Kan nesten ikke vente til du kommer ut til oss! Mamma og pappa er så spente på hvordan du ser ut? Hvem du ligner mest på? Vi vet bare at selv om du ikke var planlagt, er du elsket høyt og mer kommer vi til å elske deg når du kommer ut til oss. :hjerte:

Mamma kommer ikke til å få sove, for jeg blir sikkert bare liggende å beundre det lille vidundret jeg har vært med å skape.

Det skal bli rart å ikke ha deg i magen lenger. Går hver dag og stryker og prater til deg. Som oftest svarer du meg. Det blir tomt når du kommer ut, så vi må ta vare på tiden vi har igjen, lille venn!

Mamma elsker deg, og ser frem til å møte deg i februar. :hjerte:

Er helt utrolig at pitteliten i dag er verdens blideste jente på 15 mnd, som skravler som en foss og løper rundt og undersøker alt hun finner!!

Ikke så rart jeg blir bansjuk av dette, håper at lillemor får bli storesøster om ikke så alt for lenge... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder meg....

Vet dette blir dyrt....Har bare modem....

Trett, men klarer ikke å legge meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til en vakker kvinne!

En liten gutt spurte sin mor: "Hvorfor gråter du?"

Fordi jeg er kvinne", svarte hun ham. "Det forstår jeg ikke", sa han. Hans mor ga ham en kos og sa: "Og det kommer du heller aldri til"

Senere spurte den lille gutten sin far: "Hvordan kan det ha seg at mor gråter sånn uten at det er en grunn til det?"

"Alle kvinner gråter noen ganger uten at der er en grunn til det", var alt hva hans far kunne si.....

Den lille gutten vokste opp og ble en mann, stadig undrende over hvorfor kvinner gråter.

Til sist ringte han til Gud og da Gud kom til telefonen, spurte mannen: "Gud, hvorfor gråter kvinner så lett?"

Gud svarte: "Da jeg skapte kvinnen skulle hun være noe spesielt!

Jeg gjorde hennes skuldre sterke nok til å bære verdens byrder; og dog myke nok til å kunne yte trøst...." "

Jeg ga henne indre styrke til å kunne utholde å føde barn og til å stå imot de avvisninger som mange ganger vil komme fra hennes barn..."

Jeg ga henne en hardhet som tillater henne å fortsette når alle andre gir opp, og til å passe sin familie selv under sykdom og utmattethet uten beklagelser..."

Jeg ga henne følsomheten til ubetinget å elske sine barn, selv når hennes barn har såret henne dypt..."

"Jeg ga henne styrke til å kunne lede sin ektemann gjennom hans mangler og skapte henne fra hans ribbein slik at hun kunne beskytte hans hjerte"

"Jeg ga henne kunnskap til å vite at en god ektemann aldri gjør sin hustru vondt, men prøver noen ganger hennes styrke og hennes beslutning om å stå ved hans side uten vakle..."

"Og endelig ga jeg henne en tåre hun kunne felle...Den er hennes eksklusivt til å bruke når der er behov for det."

For ser du: Det vakre ved en kvinne er ikke de klærne hun har på seg, ei heller den kropp hun har, ei eller måten hun ordner sitt hår. En kvinnes skjønnhet skal sees gjennom hennes øyne, fordi det er hoveddøren til hennes hjerte.

Enhver kvinne er vakker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting har en lei tendens til å skje nå pappan er bortreist på jobb.

I tillegg til tennene som lillemor sliter med for tiden, fikk hun i ettermiddag øyekatar. Plutselig begynte det bare å renne gult puss ut av ene øyet. Kom nytt på nytt dersom jeg tørket det vekk. En tur på legevakten gav meg en salve som skal dryppes nedi øyelokket 2xdaglig, i hvert øye, i 5 dager!!!

Gjorde et tappert forsøk i kveld, men ikke lett å holde styr på armer, bein og hode samtidig som man skal dryppe. :evil:

Lillemor skrek seg nesten vekk stakkars! :cry: :cry:

Har avtalt med sroresøs at hun skal komme opp bakken i morgen tidlig og bistå. Må nok være 2 for å holde henne. Grusomt, men så nødvendig!! :cry:

Begynt å få litt kviser, hva nå det enn skal bety?? Urlite oppblåst enda, klarer ikke at noe strammer rundt livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 nye bilder lagt til albumet "Uhu"! Håper de godkjennes snart!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært masse grønt puss og mye tårer i dag! :cry:

Måtte få storesøs til å hjelpe meg i morges, og mamma nå i ettermiddag. Lillemor kommer til å hate meg når disse 5 dagene er over....

Nå ligger hun å sover, men det er jo badstu inne på rommet. Sola står på vinduet hele ettermiddagen og kvelden, og vi har ikke blendingsgardin. Så når gradstokken viste 20 grader allerede kl 9 i morges, skjønner dere resten. Hun ligger bare i kortermet body, men vrir seg som en makk.

Ikke greit å være liten i denne varmen!

I dag har det vært båtmesse i byen, og de kunne ikke fått deiligere vær. Over 20 grader og sol fra skyfri himmel.

Det vrimlet av folk i byen, dessuten kom hurtigruta midt i bytiden.

Jeg og lillemor dro til byen sammen med søstern min og familien. Deilig å være ute i finværet.

På ettermiddagen dro jeg å lillemor opp til mams& paps. Var bare mamma hjemme, da pappa og lillebror er å henter nybil.

Satt lenge på verandaen til mamma og solte oss. Lillemor lekte innenfor verandadøren hvor det var skygge.

Fortsatt oppblåst i magen. Tror dessuten at varmen herjer med meg, i går og i dag har jeg vært skikkelig hoven i føttene. Måtte slenge meg på sofaen med beina høgt. Har ikke sett slike hobbit-føtter siden 7.februar 2003.... :tunge1:

dessuten la jeg merke til ca 20 gravide i byen i dag....de bare poppet frem overalt.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emina

Hei :D

Tenkte jeg skulle legge igjen en hilsen i dagboken din :blomst:

Så koselig å lese om "Uhu" :hjerte:

Håper øyekataren forsvinner raskt!

Ønsker dere en fortsatt fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøye meg, har jo rent glemt å feire vårt lille jubileum i dag!!!

Jeg og sambo har i dag vært kjærester i 6 år!!!

Helt utrolig at tiden har gått så fort, 2 av årene har vi dessuten vært forlovet. :hjerte:

Det store spørsmålet er nå: "Vil han noen gang fri? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt like oppblåst. Tåler ikke at noe strammer rundt magen i dag. Litt knip tidligere i dag, mens som endelig kommer???? :roll:

Lillemor har vært litt bedre i øynene i dag, men ikke helt fin. Gikk litt lettere å få dryppet i dag, skrek ikke så fælt... :cry:

Har vært litt rundt omkring i dag, kjedelig å sitte hjemme å glo i veggen alene!

Endte til slutt opp til mams&paps for å sjå på nybilen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

heisann sveisann....

uff, trist å hør at lillemor e sjuk, men ho blir vel bedre nu får vi håpe..

vi reise nedover imårra.

GJETT OM VI GLEDE OSS!!! både æ, ove, nero å Benjamin..

skal bi godt å kom heim igjæn...

snakkes seinare da.. kos dåkker i goværet

Klæmz litle å Benjamin Andrè (snart 16 mnd :kul: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann Litle!

Ha god tur nedover og kjør forsiktig!!

Skal sitte her å vente på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint uhu-bilde! Håper hun har blitt bedre i øynene sine nå og at dere hadde like fint vær som oss i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går stadig bedre med øyekataren, mamman er ikke spesielt populær når hun kommer med salven. Da starter lillemor å skrike og løper sin vei..

Fortsatt oppblåst i magen, tåler ikke at noe presser på. Hadde stadig følelsen av at nå kom mensen, men bare hvit utflod.

Glad jeg ikke har sett så mye folk i dag, de må vel ha trodd helt andre ting. Akkurat nå ser jeg ut som jeg gjorde 4 mnd på vei med lillemor... :oops:

I morgen har jeg fridag, og svigers kommer en tur hit på besøk. Blir bare dagstur, så det blir vel litt shopping og bygåing.

Er 2 mnd siden svigerfar har sett lillemor, så han var rimelig utålmodig!!

Jeg og lillemor skal reise dit i helgen, så da får vi litt bedre tid.

I morgen skal jeg på visning av et hus, sett ut fra prospektet har jeg lyst til å by.

Er i et ungt, attraktivt strøk. (2 hus nedenfor min søster...)

Påbygd i senere tid.

1.etg: Stue, kjøkken, bad, soverom og gang.

2.etg: 3 soverom, halvferdig bad, bod

Kjeller: Vaskerom og 5 boder

Garasje og fin innkjørsel.

Takst. 1,1 mill.

Blir veldig spennende, litt kjiipt at sambo måtte være på jobb akkurat nå. Jeg har fakset litt av taksten til han så han kunne se litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...