Gå til innhold

Lillemor og pondus


pondusa

Anbefalte innlegg

Dag 29

Plutselig kjempe oppblåst i kveld... :roll::roll:

Tusen takk for hilsen i boka, 83` og kaktus!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke få hakeslepp nå, men vi har ei skravelhøne i huset!!

Ordliste per 24.april-04:

Mamma

Nam-nam

Auu= vondt, når hun slår seg

Pappa

Miau=pusekatt

Oiii= når noe skjer

Ja

Vov vov= hund

Maia= dagmammaungen

Nei

Lys

Aia= Kaia, søskenbarn

Ha det

Brrr=bil

Da= der

Heia

Beibi= baby

Minæ= mitt!

Hallo

Bip bip= fugl

Ba= bamse, tigergutt

Mimi=pupp

Dakk dakk= takk

Beie= bleie, når hun har bæsjet

Dæts= kjeks

Baij=ball

Bad= vil bade

Man= banan

Bææ= sauen

Alle= lalle sove

Mana= mat

Møø= kua

Bøøø= leker borte bø.

Mane= mage

Dætt= når noe faller

Var dette jeg kom på etter grundig tenkning!!

Dessuten elsker hun bøkene sine og skal helst lese eller bli lest for hele dagen!! :hjerte:

I dag var vi også i byen og lillemor fikk sine første joggesko. Ble et par rosa og hvite adidassko til 250,- :kul:

Så satt jeg her igjen da, dog med god samvittighet, for gubben er dratt ut på fest...

Prøver å ta et raid nå som alt er rolig, lillemor sovna uten protester 20.30 i kveld. Er sånt som bare skjer når pappan legger henne... :roll:

Jeg fikk pakke i posten i dag fra LR International. Jeg er blitt forhandler og skal nå prøve å få noen til å kjøpe eller helst bli forhandlere selv.

Det er et utall produkter innenfor konseptet; Aloe Vera produkter(både menneske og dyr!!), sminke, dame- og herreparfymer, kropp-og hudpleie, ansiktspleie, hårpleie, en ny serie for barn er nettopp kommet, ++++++

Skal bli spennende om jeg klarer å få noen med på dette. Er heldigvis ingen klausul med at jeg må ha party eller at jeg må selge så og så mye. Må kun kjøpe velkomstpakken til rundt 450,-

Foreløbig har jeg prøvd aloe vera håndkrem, veldig dryg og absorberes raskt, og så aloe vera tannkrem. Super dersom du blør fra tannkjøttet slik som jeg gjør.

Det finnes også en aloe vera drikk, som hjelper for det meste. Fra ryggvond, leddgikt til styrke kroppen generelt og styrke imunforsvaret.

Fikk en flaske à 1 ltr i velkomspakken, så må jo bare prøve den ut...

Hvem vet, kanskje den har positiv virkning på syklus også!!! :roll:

Dag 30

Litt oppblåst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si...På mandag får jeg besøk av Litle, Litle-mannen, gullgutten og en elghund!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får si god søndags morgen. *snork*

Eier dere boligen dere bor i nå? Eller leier dere? Aller viktigst: Har dere hage? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det her da?

Sett noe til tante rød? Viss ikke MÅ du snart teste, og ikke holde oss på pinebenken så lenge!! :tunge1:

Oppblåshet er vel et godt tegn?! *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen Veronal!

Vi leier huset og hagen ser ut som et bombenedslag! Ikke har den vært stelt av de som leide før oss, og før jul ble halve hagen gravd opp siden naboen fikk tett kloakk... :evil:

Orker ikke å gjøre så mye, da vi håper å finne oss noe selveier snart!!

Heisann 83`!

Vel, egentlig venter jeg bare på at syklusen skal komme ordentlig i gang. Går på minipillen, men er litt slurven med tidspunktene, (ammetåke). Trodde jeg hadde mens i jan, så kom det noe i mars og nå aner jeg ikke....

I dag har vi vært ute å gått i finværet. Rusla ned til byen hvor hurtigruta kommer 12.30. Var der å drakk kaffe. Vanlig søndagsprosedyre for oss!!

Vel hjemme igjen sov lillemor 3 timer i vogna mens foreldrene så Formel 1 på tv. Heia Schumi!!

I ettermiddag har vi vært på kaffe hos storesøs m/fam.

Fikk nettopp mld fra Litle. De kjørte i dag heller, så nå er det et par timer til de er her!! Skulle bare droppe innom å si hei og levere en pakke til lillemor før de kjørte videre nordover.

Dag 31

En del tykk-hvit utflod... :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 33

Samme hvite utfloden...

Har ei lillemor som ikke vil sove... Ble lagt kl 20, og har enda ikke sovna. Lå en stund å prata, men så begynte ho å kle av seg pysjen og no ligg ho overtrett å sutrer... :-?

Håper hun sovner av!

Har hatt fri i dag, så da benyttet jeg anledningen til å vaske 2.etg. Alle 3 soverommene + badet og trappa ned. :)

Var en liten tur i byen sammen med sambo og lillemor, og i ettermiddag var jeg i bhg på dugnad. Var jo foreldrene som skulle jobbe, så jeg stekte vafler og kokte kaffe til dem!!

Tusen takk for hilsen Huldrejenta og Sessa!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MYE hvit' date= slimete utflod..:blush:

Dette sto skrevet 17.mars, 9 dager før det kom noe som minnet om mens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gjorde jeg også ferdig et strikkesett som jeg skal gi til en venninne. Det er en jakke og bukse i lilla og hvitt, synd jeg ikke har digi-kamera nå... Er i størrelse 0-3 mnd.

Hun hadde termin i går, så bebisen kan komme når som helst!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi Jippi Jippi!!!!

Bebisen til venninne kom i natt!!! En deilig prinsesse på 3.5 kg og 51 cm lang. Masse sort hår. :hjerte:

Venninne ble også kjempeglad for strikkesettet de fikk!! :)

*røsker litt i eggstokkene her....* :hoho:

Gratulerer til Maud Angelica som også ble 1 år i dag!!

Dag 35

Ørlite spor av el-slim.... :o er d mulig????

Har vært hektisk dag på jobb, med noen som har fri og noen som skal ha konfirmasjon til helga. Alles tanker er liksom helt andre plasser...

Dessuten er ungene skikkelig våryre nå. Best å bare ha de ute hele dagen... :kul:

Var veldig opptatt av bebisen vi besøkte så snarest i dag. Ble litt sinna da pakken ikke var til henne, men til lillejenta.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 36

Litt mer el-slim... :o

Mandag blir jeg gressenke igjen... :cry: :cry: :cry:

Sambo reiser på jobb og kommer hjem rundt 1.juni... :cry: :cry: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får gjøre det aller aller beste ut av helga da! :D

Regner med dere er vandt til det nå... :(

Og hvis du nå har EL...da er det bare å bruke tiden frem til han drar, så fornuftig som over hodet mulig! :D

Når pleier du å ha EL da? Har du regelmessig mens enda?

Det går visst an at kroppen produserer el-slimet utenom el også :sjokk: Falske signaler eller noe... Så det er ingen garanti. Men som oftest har slimet med el å gjøre vel...!? Vil tro det. Enda flere forvirrende faktorer står ikke høyest på ønskelista... :-?

Jippi-Susanne-vinner-Idol-Klem fra Lillen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 36

Litt mer el-slim... :o

Mandag blir jeg gressenke igjen... :cry: :cry: :cry:

Sambo reiser på jobb og kommer hjem rundt 1.juni... :cry: :cry: :cry:

:trøste:

Håper du har hatt en fin helg så langt, og at du får en fin søndag før sambo reiser i morgen. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

hei på du...

sett nu oppi bodø å surra førr tia.. ove for nedover igjen på lørdagsmårran, så vi fikk d litt travelt :tunge1:

ha vurdert om vi fær nedover etter konfirmasjonen som ska vær næste hælg... klare ikke å vær så længe unna gutten min!!!!

skjønne ikke kossn du overleve vera..

sett å venta på at han skal logge på net nu..... litt koseprat før d bi natta i senga.

sende me en klæm t lillemor fra lillegutt.. :klem:

kos litle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ingenting lenger jeg....

Det nærmeste jeg kom noe mens var de 3-4 dagene i slutten av mars. Bortsett fra det har jeg ikke hatt noe siden 26.april 2002!!!

Noe oppblåst for tiden nå. Blir ikke noe mer el-slim, bare bitte små antydninger...

Lillemor er snørrete, sikle renner, hun er grinete, sover lite og har dårlig matlyst!!! Hva tror dere?? JO, TENNER!!!!

Men bortsett fra det er hun verdens blideste jente som skal sjarmere og flire alle hun ser i senk!! :hjerte:

8 dager til kontroll og MMR-vaksine... :cry:

Jeg fikk jobben som jeg søkte på. 35% som ped-leder i bhg, fra 1.juni. Har allerede 60% vikariat frem til jul, så resten av året blir det tilnærmet full jobb. Håper det dukker opp mere når vikariatet går ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen lever nok sitt eget liv....

Lillemor har vært nokså grinete i dag. Sikle har runnet og snørret likeså. Da jeg tok på natt-natten oppdaget jeg grunnen. En liten, hvit jeksel oppe til høyre driver å bryter seg frem! Kan umulig være noe godt, nei.

Så prinsessen har nå 7 tenner, men det er bare snakk om kort tid før en ny fortann oppe bryter gjennom.

Var på visning på et hus i dag. Måtte ha med pappa, siden sambo er reist på jobb. Var et okay hus, velstelt både ute og inne. Noe lite kjøkken og hovedbad. Okay pris for vår del, men beliggenheten er så som så. Ligger liksom på "gærnsiden" av åsen som vi sier her, pluss at det ikke er utsikt.

Skal fakse taksten ombord til sambo i morgen, så han får titte litt. Vet ikke om vi blir å legge inn bud enda.

Skal innom en advokat i morgen å få prospekt på et annet hus. Ligger litt lenger ned i gata vår, 2 hus fra søsteren min. Er i et hipt område med mye ungt folk, og vi har liksom sett oss ut det huset... :roll:

Spent på visning der!

Er vel mer sannsynlig at vi legger inn bud her... :)

Ellers har dagen vært stille, var på jobb 4 timer ekstra i dag. Godt med litt ekstra penger. Trengs det når man skal ut å farte.

Har bestemt meg for å kjøre nordover til Bodø 20.mai. Skal få bo hos en BiM-venninne der. Har jo flere kjente som vi også skal treffe, lenge siden sist vi så dem nå.

Skal bli litt spennende, for jeg har aldri kjørt på langtur med bil alene før. Og nå skal jeg jo ha lillemor med meg. Regner med at vi bruker omlag 6 timers kjøring, inkl 20 min ferge, oppover. Må sikkert stoppe litt for lillemor sin del også.

Gleder meg vilt til å se hele gjengen igjen!!! :kul::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en klem sånn i full fart..

:klem:

- før jeg fyker over gulvene og fortsetter dagens rufs...

- og ha en fiiin dag! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...