Gå til innhold

Menskopp


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Bloom

Jeg skal bestille denne så fort jeg kommer hjem fra ferie!! Har fulgt med i tråden, og gleder meg til å prøve den- selvom jeg tror det blir litt uvant i starten.

Synes også Beast fortjener en takk for all god informasjon :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gninnot

må bare slenge meg med på alle som bestiller jeg.. Er overbevist om at dette er noe det er verdt å forsøke. Holder allerede på å "rekruttere" mora mi også, og flere venninner også hvis jeg blir fornøyd med den selv..

Så på den på lunette.no, er ganske usikker på størrelsen der. Vet ikke hvilken jeg skal velge. Nærmer meg jo fort 20 år, og har hatt sex, men har samtidig hørt at jeg er veldig trang:S Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ta en titt på Divacup eller Mooncup også. Den minste Divacupen er 10mmm lengre og 2mm bredere enn den minste Lunette, og den minste Mooncup er 3mm lengre og 2mm bredere enn den minste Lunette. Jeg er 25 og bruker den minste Mooncup. Den er ikke noe problem for meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, hadde aldri hørt om mensenkopp før jeg fant denne tråden, og nå har jeg bestilt meg en på e-bay. Blir spennende å prøve - høres jo ut som det er en befrielse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Hvordan er det å trene når man bruker slik kopp? Aerobic f.eks., hvor man hopper og spretter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem, det! Dersom den er satt inn riktig sørger den for at ingenting kommer ut, selv om du hopper og spretter til den store gullmedalje. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å trene når man bruker slik kopp? Aerobic f.eks., hvor man hopper og spretter?

Jeg terrengsykler, det er i alle fall ikke noe problem. Det danner seg litt vakum som holder den på plass, så med mindre den er overfull tror jeg ikke du klarer å hoppe så den flytter seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det her høres bra ut jeg! Orket ikke lese alle sidene så jeg vet ikke om dette spørsmålet er blirr stilt før, men hva med sex? Kan man ha sex med den i? Syns den ser så stor og klumpete ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, å ha sex mens den er i er ikke å anbefale (det er ikke farlig, jeg har faktisk kommet i skade for å glemme at den er der selv (heldigvis var den nokså tom da), men det kan fort bli litt søl om den er full), så du må nok pent ta den ut. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elfrida
Hvordan er det å trene når man bruker slik kopp? Aerobic f.eks., hvor man hopper og spretter?
Det er akkurat som å trene når man ikke har mensen (hvis man ikke har smerter da), du merker den ikke hvis den er satt inn riktig. Hvis den er satt inn feil er det verste som skjer at det lekker, det har skjedd meg en gang på tre år.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
men hva med sex? Kan man ha sex med den i? Syns den ser så stor og klumpete ut..

Hvis mener her sex=samleie, så det kan du ikke ha med koppen inne. Alt annen type sex derimot er helt glimrende, du er jo helt ren nedentil - noe som du aldri kan oppnå med tampong/bind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mener her sex=samleie, så det kan du ikke ha med koppen inne. Alt annen type sex derimot er helt glimrende, du er jo helt ren nedentil - noe som du aldri kan oppnå med tampong/bind.

Jupp! ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Jeg gikk inn der nå, og da koster den bare 21 dollar! Det er jo kjempe billig ift mange andre sider jeg har sett..

Jepp, men frakten til Norge kommer på ca 12,50, så da blir det 34. Uansett overkommelig, spesielt i forhold til prisen hos norske forhandlere.

B er forresten minste størrelse her, litt ulogisk syntes jeg, med andre ord viktig å alltid sjekke str.guiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er faktisk veldig logisk begrunnet. Størrelse "B" står for "Before birth" og "A" står for "After birth". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nei, det er faktisk veldig logisk begrunnet. Størrelse "B" står for "Before birth" og "A" står for "After birth". ;)

Aha! :idesmil:

Det var lurt, men den logikken med at størrelser starter på 1, a osv er visst godt innarbeidet. Regner med det ikke bare er hos meg, derfor jeg nevnte det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...