Gå til innhold

Røya skal få fin rompe

Sekretæren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken oppskrift siterte du på side 15 da? :lat og glemsk:

Fløtekarameller! :sikle: Har noen karameller liggende jeg og, dog ikke hjemmelagde, men de duger nok.

Skal bake på søndag jeg, mandelterte/godsmørkake/suksessterte fra verdens beste oppskrift og risboller. :sikle:

Jeg kjøpte forresten to sånne rør i går. En av hver farge. Og nå har jeg prøvd det røde, og det smakte jo godt jo. Blandet det ut i et vannglass jeg da. 40% gugge og 60% vann sånn ca. Angrer på at jeg ikke kjøpte flere altså. Men det gikk an å kjøpe på nettet og?

God helg til deg og! :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På brente mandler og hasselnøtter med no julekrydder. Det ble kjempegodt. Fløtekaramellene ble harde, enda jeg kokte de bare en halvtime. Jeg tror jeg hadde for sterk varme, enda det stod at det skulle boble skikkelig. Får prøve på nytt senere. Kanskje jeg heller skal prøve å lage vaniljefudge, det er så vanvittig godt :sikle:

Jeg og angrer på at jeg ikke kjøpte fler av de røra, men man kan jo bestille de på nett. Får svensk pris på proteinfabrikken.se, men er usikker på frakten. Kanskje det ikke lønner seg likevel.

I morra skal jeg trene forresten, skal ta årets siste Flow. Så tar jeg nok en tur på ellipsen etterpå, har blitt helt avhengig av den. Vurderer å kjøpe en, men så var det den plassen da.... :klø:

VI skal til Bondens marked i morgen også, Vibes gate på Majorstua. Det er så koselig med julemarked :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var julekvelden over for kjerringa :ler: Jeg tror jeg har lagt på meg det jeg har gått ned den siste måneden :fnise: Neida, så ille er det vel ikke, og jeg har slett ikke spist så mye som jeg har gjort tidligere år, men det føles som om jeg har spist en hel gris alene. I morgen er det rett på Domus, nå er jeg så rastløs at jeg bare MÅ trene. Disse dagene som Domus har vært stengt, har jeg riktignok startet dagen med å gå en times tur med hunden, men det er vel den sofaslitinga som gjør at samvittigheten tynger ;)

Lillejulaften trente jeg styrke og kondis i studio, skal gjøre det samme i morgen. Skal ta det med ro, bruke god tid. Min kjære dro på nattevakt for halvannen time siden, så han vil vel ha det stille og rolig på formiddagen i morra.

Nå skal jeg pakke sekken, så er det rett i seng :)

Tudelu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!

Jeg hadde og store planer om å trene i romjula, men nå har jeg blitt så forkjølet så jeg har bestemt meg for kun å konsentrere meg om å bli frisk. Og jeg kaster innpå med mat og snop... Gruer meg litt til å gå på vekta på nyåret gitt... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å ta det med ro, Skya. Frisk må man være når man skal trene :Nikke:

Jeg har gått opp ytterligere 1 kg. Har bare gått opp i vekt siden jeg begynte med styrke for alvor, men gått ned i omkrets. Det er vel det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakket med min "personlige trener" i dag ( :ler: Jeg syns det er så morsomt å si det til min kjære, han syns det høres så blærete ut. Han er jo ikke min PT, men veilederen jeg hadde da jeg satte opp treningsprogrammet mitt ) Måtte stikke huet inn i bua for å låne penn, og vi begynte å prate om fremdrift osv. Jeg skal altså skaffe meg en liten notatbok, og skrive ned øvelsene mine. (Driver fremdeles og blafrer med en haug med A4-ark når jeg går fra stasjon til stasjon. Jeg husker jo øvelsene, men ikke hvor mye kg jeg skal løfte her og der. Jeg øker jo nesten hver gang... faktisk...) Jeg skal altså notere dato, resultat og mål for neste gang. :Nikke: Kanskje jeg kommer til å plage dere med det og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blei det trenings i dag og, gitt :hoppe:

Nå har jeg to netter på jobb, før jeg har ti dager fri igjen, og det skal bli deilig å begynne på normale dager igjen, snart :Nikke: Jeg skal begynne så smått å lese litt, så jeg får komme litt på forskudd. Dessuten må jeg snakke med studiekonsulenten, både på master og på bachelor. Føler at jeg er i en limbo, er rastløs, og vil bare blir ferdig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, var sikker på at jeg hadde skrevet et innlegg her nylig, men det ser ikke sånn ut :klø:

Du må ha et riktig godt nytt år Miss Shorty :hoppe::danser::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er fler enn meg som har trent i jula! :klappe: for oss!

Godt nyttår Shorty!!! :danser:

Jepp, og i morgen er det på'an igjen! :hoppe:

Godt nyttår :klem:

Hmm, var sikker på at jeg hadde skrevet et innlegg her nylig, men det ser ikke sånn ut :klø:

Du må ha et riktig godt nytt år Miss Shorty :hoppe::danser::hoppe:

Og nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke fant innlegget mit ther, jeg har jo knapt vært i denne boka :klaske:

:ler:

Godt nyttår til deg og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Bolledeig

Moro, flere treningsdagbøker =D *legge igjen spor*

Det er jo bare å logge treninger, det er den absolutt beste måten å rapportere. Jeg bruker en liten notatbok til å holde styr på ting, og har merket at treningene har blitt langt mer systematiske etter det :ler:

Forøvrig plager du ingen med treningsprogrammer, det er bare moro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Bolledeig :) Koselig med nye folk i dagboka mi :hoppe:

Jeg har ikke kommet i gang med denne notatblokka mi da, men jeg har den i bakhodet hele tiden :Nikke: Jeg har ting i bakhodet veldig lenge, før jeg gjør noe med det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...