Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha fri... :sukk: Å sitte med dataen på fanget og tekoppen på bordet og se på snøen... Hvis det bare kunne ha vært snø da :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Siripiri
Jeg vil ha fri... :sukk: Å sitte med dataen på fanget og tekoppen på bordet og se på snøen... Hvis det bare kunne ha vært snø da :sur:

Det hørtes ut som en veldig god ide!! Vi kan kjøpe masse bomull og strø utfor her :lur: så koser vi oss med KG og litt te :juhu: :fnise:

Endret av Siripiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaaaa :juhu: :juhu:

Her kaprer vi dagboka til Twisted for å legge våre egne planer.. :sjenert:

Vil du være med Twisty??? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Klart jeg vil!!! :jepp: Jeg er jo vinterbarn, så glad i både snø og tekopper og pledd og datamaskiner og bøker!!! :juhu:

Og det er bare å kapre i vei! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
:fnise:

Det godte-suget er noe herk altså! Og så er det så mye bedre og ikke like tungt som den treninga.. :ler:

Må innrømme suget vant litt i dag altså! Kombinert med menssmerter og selvmedlidenhet that is...

Får håper på mer selvdisiplin en annen dag... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plass til en til under det pleddet eller?? :sjenert:

Jeg kan ta med en boks sjoko-is! :is: Friste friste... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Twisted.

Gratulerer med forestående bryllup, og gratulerer med 9 års kjærestedag., :)

Du har jo masse i orden fram til den store dagen da. :)

Kjempefine kjoler dere har funnet dere..

Ville egentlig bare innom å hilse pent på.

Du er forresten kjempeflink til å trene da!!! Jeg har det som deg med den trøstespisingen. Legen sier det er en reaksjon på barndom som ikke var helt bra osv. Jeg psyker meg opp til å ska være superflink fra neste uke da. Da er det bare ett år igjen til det er min tur, og håper jeg greier å motivere meg nok til å være flink. :)

:klemmer:

Endret av Maye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Plass til en til under det pleddet eller?? :sjenert:

Jeg kan ta med en boks sjoko-is! :is: Friste friste... :gjeiper:

Det er klart det er plass cypress!!

Jo flere jo bedre, og is sier vi vel ikke nei til!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Hei Twisted.

Gratulerer med forestående bryllup, og gratulerer med 9 års kjærestedag., :)

Du har jo masse i orden fram til den store dagen da. :)

Kjempefine kjoler dere har funnet dere..

Ville egentlig bare innom å hilse pent på.

Du er forresten kjempeflink til å trene da!!! Jeg har det som deg med den trøstespisingen. Legen sier det er en reaksjon på barndom som ikke var helt bra osv. Jeg psyker meg opp til å ska være superflink fra neste uke da. Da er det bare ett år igjen til det er min tur, og håper jeg greier å motivere meg nok til å være flink. :)

:klemmer:

Hei Maye og :velkommen: inn i boka mi!! :)

Tusen takk for gratulasjoner og skryt!! Ser jeg må innom boka di også, se hvordan dere tenker det etterhvert.

Jeg prøver så godt jeg kan med denne treninga. Noen ganger lykkes det bedre enn andre, men jeg håper de gode dagene blir i overtall fram til bryllupet. Vi får gjøre så godt vi kan tenker jeg! Men det er nok ikke uten grunn man trøstespiser uansett, jeg har også brukt det som medisin helt fra begynnelsen av i en turbulent barndom. Gammel vane vond og vende og så videre. Vi får motivere både oss selv og hverandre underveis! :klem:

Vi snakkes!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri
Klart jeg vil!!! :jepp: Jeg er jo vinterbarn, så glad i både snø og tekopper og pledd og datamaskiner og bøker!!! :juhu:

Og det er bare å kapre i vei! :lur:

Hørtes ut som en plan :lur:

Plass til en til under det pleddet eller?? :sjenert:

Jeg kan ta med en boks sjoko-is! :is: Friste friste... :gjeiper:

Åh! Det minner meg om da vi var fjortisser og vi var fire stykk som kjøpte hver sin 2 liters boks med is. Så poppa vi popcorn og såg på skrekkfilm til laaangt på natt! Det var tider det :rødme:

Nå begynt nesten jeg også å lengte mot vinteren... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Vinter! :juhu: Vinter! :juhu: Vinter! :juhu:

Jeg gleder meg :rødme:

:fnise:

Jeg vet om ganske mange som mener at vi er GAAAAALE som jubler og tenker på vinteren allerede......

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også... :sjenert:

Men de får bare mene som de vil :Nikke: Jeg liker vinteren... men bare den vinteren der det er lyst om dagen... her oppe blr det jo mørkt nesten hele døgnet på den hardeste vinteren... men sånn februarvinter er perfekt :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Jeg vil ha sms fra Posten om at det ligger pakke til meg på postkontoret!!!!!

Ikke det aller minste bryllupsrelatert, men mp3-spilleren min har sakte men sikkert krepert, og jeg kom til slutt fram til at jeg må ha en ny en. Utrolig hvor avhengig man blir av sånne duppeditter. Og ikke minst er den superviktig for trening, mye lettere med sin egen musikk i ørene enn når man må prøve å motivere seg selv ut fra ingenting.... :jepp:

Såh, jeg driver og sporer den på nett og den er innlevert postterminal i Oslo. Satser på at den kan være i hus i helga, så jeg kan putte musikk inn i den!!!!

Den er fin også!! Bare se

HER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

Det var en nett liten sak det der :)

Ja det er kjempe-kjekt med mp3 spillere når man skal trene og slikt! Er litt motivasjon i det ja :)

Jeg har tlf med 8gb minne så bruker den som mp3-spiller :briller:

Men i det siste har jeg brukt den som lyd-bok, har lagt inn Dan Brown med Engler og Demoner, den virker kjempebra, men hver gang jeg skal høre på den så sovner jeg av av en eller annen grunn :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Toastmaster i boks!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Snakket akkurat med kjære, det var hun som kom med den gode nyheten! Hun har en barndomskamerat som tidligere er spurt om å være toastmaster for oss. Han ble litt overrumplet da spørsmålet ble stilt for noen uker siden og ville tenke litt på det. Men nå hadde han kommet fram til at det vil han gjerne, han syntes det var en ære å bli spurt. Så stas!

Vi skulle egentlig få besøk av ham, samboeren og deres ett år gamle datter i helga, men det kan hende det ikke blir noe av. Samboeren skulle i utdrikningslag, men så viser deg seg at det hele skal foregå ganske langt utenfor byen så hun var usikker på om hun egentlig orket å være med på det hele. Hadde vært hyggelig med besøk da, så får håpe de snart kommer en tur likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet
Treningsdagbok uke 33

Mandag: 30 min mølle (fortsatt raskere) og 50 min styrke/uttøying

Torsdag: 20 min mølle og 45 min styrke (kjære tvang meg avgårde i kveld, jeg var ordentlig gretten og vanskelig å ha med å gjøre. Men nå er alt så meget bedre... :))

Fredag: 35 min mølle og ca 25 min magetrim og uttøying (og alt dette FØR klokka 09.00!)

Lørdag: 1 time danseaerobic med Elen :juhu:

Godt fornøyd med forrige ukes trening, nå er det bare å keep up the good work!!!

Lite nettaktivitiet på meg denne helga, så ser jeg har MASSE oppdatering å gjøre!

*lese*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...