Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Er ikke 2000cm 20meter?? eller er eg helt på jordet nå? :klø:

Ehhh... nei, det mener jeg også det er!! :klø: For 100 cm er da virkelig en meter, så da må 2000cm være 20 meter...

Hvor lange bord har du egentlig Twist?? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

:fnise:

Føler for å oppklare dette her... Jeg hadde regnet meg fram til at 2000 cm er 2 meter (men det riktige er selvfølgelig 20 m). Men i og med at jeg kjøpte løper basert på at 2 meter skulle være nok, må jeg nok ha litt til....

Men kan jo også gå for megabord løsningen, en gjest per bord kanskje? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faller litt ut her jeg... du trenger bare 2 meter, men har kjøpt 20meter, og da mangler du enda noe? :klø:

Litt treig i dag jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Noe som ikke er så forvirrende da, er at kjære også likte serviettene jeg fant til kaffen i går, så i dag har jeg fått kjøpt flere pakker. Herved kan servietter til kaffe&kaker krysses av som ferdig innkjøpt! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, det var mye frem og tilbake med denne løperen gitt! Tross alt flaks at du regnet feil den veien da. Kjipt å sitte med 20 meter løper man ikke trenger liksom... :)

Du er så flink til å finne ting og tang!! Skal du bestille servietter med navn og dato også eller? Det har jeg lyst til og... Herme litt etter Mim..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Haha, det var mye frem og tilbake med denne løperen gitt! Tross alt flaks at du regnet feil den veien da. Kjipt å sitte med 20 meter løper man ikke trenger liksom... :)

Du er så flink til å finne ting og tang!! Skal du bestille servietter med navn og dato også eller? Det har jeg lyst til og... Herme litt etter Mim..

Jeg har funnet ut at det er viktig å finne ting underveis, plutselig kanskje det blir en helhet når dagen nærmer seg!

Og jeg har faktisk allerede bestilt servietter med navn og dato. Eneste er at nå er jeg plutselig nervøs for at jeg har skrevet feil dato, altså 2008 istedenfor 2009. Gammel vane å skrive 08 når det er det vi gjør til daglig. Men tror det skal gå bra altså, gleder meg til å se hvordan de kommer til å se ut! Tror det setter en ekstra personlig touch på det hele, så syntes det var verdt pengene!!

Tror forresten ikke Mim blir sur fordi vi stjeler noen av ideene hennes.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at det er viktig å finne ting underveis, plutselig kanskje det blir en helhet når dagen nærmer seg!

Og jeg har faktisk allerede bestilt servietter med navn og dato. Eneste er at nå er jeg plutselig nervøs for at jeg har skrevet feil dato, altså 2008 istedenfor 2009. Gammel vane å skrive 08 når det er det vi gjør til daglig. Men tror det skal gå bra altså, gleder meg til å se hvordan de kommer til å se ut! Tror det setter en ekstra personlig touch på det hele, så syntes det var verdt pengene!!

Tror forresten ikke Mim blir sur fordi vi stjeler noen av ideene hennes.... :sjenert:

Å ja, stemmer! Når du sier det så husker jeg at jeg har lest det om den mulige forvirringen av årstall før. Håper du ikke har bommet da! :) Gidder du poste nettadressen fra selskapet du bestilte fra? Vet jeg har sett den på forumet her før, men orker ikke lete...

Tror Mim bare blir smigret jeg!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det var mye frem og tilbake med denne løperen gitt! Tross alt flaks at du regnet feil den veien da. Kjipt å sitte med 20 meter løper man ikke trenger liksom... :)

Du er så flink til å finne ting og tang!! Skal du bestille servietter med navn og dato også eller? Det har jeg lyst til og... Herme litt etter Mim..

og herme litt etter Dinedama :Nikke:

Jeg har også servietter med navn :juhu: Og de ligger bare i skapet og veeeenter på å bli brukt :rødme:

www.kortbutikken.no :Nikke:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og herme litt etter Dinedama :Nikke:

Jeg har også servietter med navn :juhu: Og de ligger bare i skapet og veeeenter på å bli brukt :rødme:

www.kortbutikken.no :Nikke:

Å, kanskje jeg blander da, at det er i din dagbok jeg har lest om det før?? Jaja, det er uansett et god idé, som er verdt å kopiere!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Haha, jeg har kjøpt meg sko på ebay! :juhu: Til bryllupet that is! De var så latterlig billige at hvis det ikke fungerer er det ikke noe særlig tap. Og fungerer det er det jo helt utrolig å ha skaffet seg bryllupssko til under 120 kr! :ler:

Det blir spennende å få dem i posten!!!! *vente*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: for sko!!

Jeg kjøpte også for 120kr på ebay, men mine var visst litt for små... :sjenert: Kan hende jeg klarer å gå dem ut da :jepp: jeg har jo et helt år på meg nesten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: jippi for nyinnkjøpte sko :) Håper de passer da... Ellers alt bra? Snart helg nå :-D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet
:juhu: for sko!!

Jeg kjøpte også for 120kr på ebay, men mine var visst litt for små... :sjenert: Kan hende jeg klarer å gå dem ut da :jepp: jeg har jo et helt år på meg nesten :fnise:

Du har ihvertfall god tid til å gjøre et iherdig forsøk.... :jepp:

Men det er ikke så mye penger om å gjøre, mine kommer vel ikke over 120 kr de heller, og fant ut det var forsøket verdt!

:danser: jippi for nyinnkjøpte sko :) Håper de passer da... Ellers alt bra? Snart helg nå :-D

Hei MaiL, takk for jubel! :) Får satse på at skoene passer, jeg er kjempespent på å få dem i posten!!! Blir utålmodig av sånt!

Jeg hadde forresten faktisk tatt helga når du postet den meldinga, så da var alt bra!! :lur:

:juhu: for nye sko!! Alltid morsomt å finne en goood deal på eBay! :-D

Så skulle jeg bare si Goood Helg! :klem:

Hei Siripiri!

Håper du hadde en bra helg!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Treningsdagbok uke 34

Mandag: 30 min mølle og 1 time styrke + uttøying

Onsdag: 25 min mølle, 10 min tøys, 55 min styrke og uttøying (tøys med bakgrunn at jeg egentlig skulle være med på styrketime i sal, men det var ingen vektstenger igjen, så jeg fant fort ut at jeg ikke hadde noe utbytte av det. Gikk heller og trente på egenhånd i studio. Tydelig at studentene har kommet tilbake til byen.....)

Fredag: 20 min mølle + 20 min sykkel + mage og uttøying (nok en morgenøkt en tidlig fredag, helt fantastisk er det!)

Det ble med tre treningsøkter forrige uke, men jeg hadde jammen meg ikke rukket mer heller!!! Helga har vært fullpakket med program, er jo mer sliten nå enn jeg var på fredag! :ler:

Fredag ettermiddag dro vil til kjæres foreldre. Lørdag morgen var det jo håndballfinale (JIPPI - GULL!!!!!) før vi skulle besøke toåringen som kjære er fadder for. Der var det jo stort aktivitetsnivå naturligvis, og etter besøket var det grilling med 15 gjester hos kjæres familie som varte utover kvelden. I går var vi på besøk hos vennepar med ettåring, action der også. Og så bar ferden tilbake til byen i går kveld.

PUH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:overrasket:

Denne dagen ble vel ikke helt som planlagt. Plutselig ringte det en politiadvokat og fortalte at jeg måtte stille i retten en time etterpå.... (Jeg visste at jeg måtte vitne, men trodde det var i morgen). Så da måtte jeg løpe litt rundt meg selv og ikke helt forstå hva jeg skulle gjøre, før jeg fikk karret meg ned til tinghuset. Selve vitningen (haha, heter det det?) gikk helt greit, det er jobbrelatert og ikke noe personlig belastende, men litt skummelt var det jo allikevel. Har aldri vitnet i en rettsak før jeg, så da er jeg en erfaring rikere! :ler:

Og for å gå over til noe bryllupsrelatert, i helga fikk jeg kjøpt litt dukestoff, så da kan jeg teste hvordan bordløperen blir i forhold til det. Jeg tror det kommer til å bli kjempestilig!!! :hoppe: :hoppe: Jeg var forresten i byen sammen med mamma forrige uke, og hun ville oppdateres på hva vi tenker og planlegger. Fant ut at det jammen meg er mye som allerede er nogenlunde planlagt!! Spennende! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...