Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor verden ikke har en haug med ting som er spesiallaget etter mitt hode sånn helt uten videre?? :klø:

Verden er ond.....

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

:juhu: gratulerer så masse med bryllup og alt sammen :) venter foreløpig på at frøkna mi skal fri (har nemlig gitt hnne beskjed om at det er hennes oppgave:) :fnise:

og i tillegg er det hun som skal være :gravid: først også! jeg er nok litt pyse;)

kjolen din var HELT FANTASTISK VAKKER!! har foreløpig ikke tenkt på kjoler og sånn, vet at hvis jeg først begynner å titte, så får jeg heelt oppheng!

så flink du er til å :trene: . skulle ønske jeg var like flink! men heldigvis liker sambo meg enda, så da holder det vel litt til ;):fnise:

håper du får en strålende helg, kjære twisted!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie

Heihei Twisted!

Så morro å se at planleggingen av bryllupet går frammover! Dere har jo kommet ett stykke på vei! Så urolig gøy, gleder meg til jeg kan begynne å pjaske med detaljer osv! :rødme: Koser du det med det?

:juhu: gratulerer så masse med bryllup og alt sammen :) venter foreløpig på at frøkna mi skal fri (har nemlig gitt hnne beskjed om at det er hennes oppgave:) :fnise:

og i tillegg er det hun som skal være :gravid: først også! jeg er nok litt pyse;)

:klem:

Det samme er det hjemme hos oss! Jeg fridde og det er jeg som skal gå :gravid: først! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei Twisted!

Så morro å se at planleggingen av bryllupet går frammover! Dere har jo kommet ett stykke på vei! Så urolig gøy, gleder meg til jeg kan begynne å pjaske med detaljer osv! :rødme: Koser du det med det?

Det samme er det hjemme hos oss! Jeg fridde og det er jeg som skal gå :gravid: først! :fnise:

Tipper hun koser seg, eller er på ferie, siden hun ikke er her :fnise:

Du skal også gå :gravid: først ja? Blir spennende det! Skal dere reise til Danmark?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Hei du!

:juhu: gratulerer så masse med bryllup og alt sammen :) venter foreløpig på at frøkna mi skal fri (har nemlig gitt hnne beskjed om at det er hennes oppgave:) :fnise:

og i tillegg er det hun som skal være :gravid: først også! jeg er nok litt pyse;)

kjolen din var HELT FANTASTISK VAKKER!! har foreløpig ikke tenkt på kjoler og sånn, vet at hvis jeg først begynner å titte, så får jeg heelt oppheng!

så flink du er til å :trene: . skulle ønske jeg var like flink! men heldigvis liker sambo meg enda, så da holder det vel litt til ;):fnise:

håper du får en strålende helg, kjære twisted!

:klem:

Tipper hun koser seg, eller er på ferie, siden hun ikke er her :fnise:

Du skal også gå :gravid: først ja? Blir spennende det! Skal dere reise til Danmark?

Hei susannee og velkommen til dagboka mi!

Kjempehyggelig med kommentarer og innspill!

Joda, klart jeg koser meg med planlegging, eller det vil si vi koser oss! :) Riktignok er det fortsatt et hav av tid igjen, så må prøve å holde meg litt på matta også. Det blir så utrolig lenge å vente hvis alt er klart tidlig!

God helg, så snakkes vi!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Heihei Twisted!

Så morro å se at planleggingen av bryllupet går frammover! Dere har jo kommet ett stykke på vei! Så urolig gøy, gleder meg til jeg kan begynne å pjaske med detaljer osv! :rødme: Koser du det med det?

Det samme er det hjemme hos oss! Jeg fridde og det er jeg som skal gå :gravid: først! :fnise:

Hei Lille Bie! :goodbye:

Lenge siden jeg har "sett" deg her inne nå!

Her går det stadig litt framover med planlegginga. I går var jeg hos en ny frisør for første gang, har planer om å ha samme frisør helt fram til bryllupet sånn at jeg kjenner vedkommende og vet at jeg liker det hun gjør, og foreløpig var jeg VELDIG fornøyd! Hårsveiser har jeg foreløpig lagt litt på hylla, blir bare frustrert av at jeg ikke finner noe som er helt perfekt.... :klø:

Ellers styrer vi litt med hotellbooking og blomsterideer, og drømmer veldig om bryllupsreise.... Har forelsket meg totalt i Maldivene, MÅ dit!!! Vi får se hvordan det blir med sparing, det kommer jo til å bli nok av ting å bruke pengene på! :sjenert:

Håper alt er bra med deg og at du får en strålende helg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Plutselig var det helg igjen. Jeg sliter med magen i kveld, den er helt fjern. Den blir vanligvis ikke så fornøyd i varmen, så regner med det er det som er problemet. Eller det kan hende jeg reagerer på lokalbedøvelsen jeg fikk i dag tidlig, var hos legen og fikk fjernet en føflekk. Så litt synd er det på meg... :lur:

Håper magen roer seg ned og at det blir en bra helg! Skal se Batman - The Dark Knight på søndag, det blir så kjempestas! Jeg og kjære så den forrige på onsdag som oppvarming, må si jeg gleder meg enda mer nå! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig var det helg igjen. Jeg sliter med magen i kveld, den er helt fjern. Den blir vanligvis ikke så fornøyd i varmen, så regner med det er det som er problemet. Eller det kan hende jeg reagerer på lokalbedøvelsen jeg fikk i dag tidlig, var hos legen og fikk fjernet en føflekk. Så litt synd er det på meg... :lur:

Håper magen roer seg ned og at det blir en bra helg! Skal se Batman - The Dark Knight på søndag, det blir så kjempestas! Jeg og kjære så den forrige på onsdag som oppvarming, må si jeg gleder meg enda mer nå! :jepp:

Hei igjen!

Ja, må holde meg litt oppdatert. Og alltid spennende med mennesker som er i samme situasjon som meg! Har endelig fått sambo inn på KG, så får håpe hun kommer seg inn i dette her! :)

I helgen har vi broren til sambo på besøk, og det er alltid koselig! Nå spiller han guitar hero 3 på ps3, så er mye feilslag og sånn her :fnise:

uff, ikke særlig med lokalbedøvelse og sånn!

Vil også se Batman... har hørt at Heath Ledger gjør en kjempejobb!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Batman virkelig bra? Jeg skulle egentlig se den, eller jeg ante ikke at det var den jeg sa ja til, men den var utsolgt, noe som egentlig ikke gjorde meg så mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Er Batman virkelig bra? Jeg skulle egentlig se den, eller jeg ante ikke at det var den jeg sa ja til, men den var utsolgt, noe som egentlig ikke gjorde meg så mye..

Lover å gi deg svar i morgen, filmen venter i kveld og jeg gleder meg masse!

Traileren virker lovende, og jeg kan nesten ikke vente til å se Heath Ledgers versjon av The Joker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lover å gi deg svar i morgen, filmen venter i kveld og jeg gleder meg masse!

Traileren virker lovende, og jeg kan nesten ikke vente til å se Heath Ledgers versjon av The Joker....

*venter i spenning*

Jeg har vel egentlig..aldri lagt noe spesielt merke til Heath Ledger, så at han er med i filmen har egentlig ikke så mye å si for meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie
Hei Lille Bie! :goodbye:

Lenge siden jeg har "sett" deg her inne nå!

Her går det stadig litt framover med planlegginga. I går var jeg hos en ny frisør for første gang, har planer om å ha samme frisør helt fram til bryllupet sånn at jeg kjenner vedkommende og vet at jeg liker det hun gjør, og foreløpig var jeg VELDIG fornøyd! Hårsveiser har jeg foreløpig lagt litt på hylla, blir bare frustrert av at jeg ikke finner noe som er helt perfekt.... :klø:

Ellers styrer vi litt med hotellbooking og blomsterideer, og drømmer veldig om bryllupsreise.... Har forelsket meg totalt i Maldivene, MÅ dit!!! Vi får se hvordan det blir med sparing, det kommer jo til å bli nok av ting å bruke pengene på! :sjenert:

Håper alt er bra med deg og at du får en strålende helg!

:klemmer:

Det samme har vi! Ang. Maldivene altså :fnise: det er såååå nydelig der!

Ellers står alt bare bra til her, driver å plager kjære med bryllupsideer til stadighet men hun syntes enda det er litt tidlig.. Neh! :ler:

Har du funnet en frisyre du ønsker til den store dagen da? Jeg leste at du hadde litt problemer med det? Selv klipte jeg meg kort bob før ikke lange stunden siden, så nå har jeg funnet ut at jeg må begynne å spare på det stakkars håret mitt, slik at jeg har noe å sette opp på bryllupsdagen! :ler:

Ellers står alt bare bra til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
*venter i spenning*

Jeg har vel egentlig..aldri lagt noe spesielt merke til Heath Ledger, så at han er med i filmen har egentlig ikke så mye å si for meg :fnise:

Filmen var STAS!!!! :jepp:

Og når det er sagt, så har jeg ikke noe spesielt forhold til Heath Ledger (eller hadde, han er jo død). Det var mer det at jeg hadde lest så mye skryt om Joker-rollen. Og det var ikke det minste overdrevet, han var fantastisk bra. Jeg vet ikke helt om jeg synes det er nødvendigvis bare Batman-film heller, den dekker så mye og har så mange geniale detaljer at den like godt også er en samfunnsanalyse. Så selv om du ikke er noen Batman-fan, anbefales filmen likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
Det samme har vi! Ang. Maldivene altså :fnise: det er såååå nydelig der!

Ellers står alt bare bra til her, driver å plager kjære med bryllupsideer til stadighet men hun syntes enda det er litt tidlig.. Neh! :ler:

Har du funnet en frisyre du ønsker til den store dagen da? Jeg leste at du hadde litt problemer med det? Selv klipte jeg meg kort bob før ikke lange stunden siden, så nå har jeg funnet ut at jeg må begynne å spare på det stakkars håret mitt, slik at jeg har noe å sette opp på bryllupsdagen! :ler:

Ellers står alt bare bra til! :klemmer:

:fnise: Det er vel aldri for tidlig å begynne å tenke på ideer??? Men skjønner jo forsåvidt din kjære også som synes at dette er mye å tenke på litt tidlig. Min kjære ler også litt av meg, som stadig googler både det ene og det andre, men vi har jo litt konkret planlegging å gjøre, så hun er egentlig ganske interessert hun også når det kommer til stykket.... :lur:

Hår har jeg gitt opp, men har ihvertfall vært hos en ny frisør og funnet ut at jeg skal være der og bygge et kundeforhold fram til bryllupet. Jeg får sikkert noen tips underveis hvis jeg trenger det. Foreløpig er beste alternativ fra videoen til "Call me when you're sober" av Evanescence, der Amy Lee har oppsatt hår. Har ikke funnet noe godt bilde, men er du nysgjerrig kan du sjekke videoen på Youtube her:

http://www.youtube.com/watch?v=cEoP43Pv57k

Har du hatt en fin ferie da? Jeg sitter på jobb og venter på ferietur i september. Skal bli deilig å reise bort til bading hver dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Minnerike opplevelser fra gårsdagens film:

"Madness is just like gravity, all it needs is a little push"

Og jeg har aldri tenkt på at det eneste som skiller laughter og slaughter er en bitteliten s! Detaljer detaljer, men akk så stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme:

11 MÅNEDER IGJEN!!!!!!!!!!!!

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Endret av bryllupsTwisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

Plutselig så jeg på tickeren at det er 11 måneder igjen til bryllupet i dag! Hadde ikke tenkt over datoen sånn umiddelbart. Tida går jammen fort, plutselig kommer jeg til å måtte være fullt opptatt av detaljplanlegging?!?!? :hoppe:

Det er faktisk ganske mye som har vært undersøkt og påtenkt etter at denne dagboka ble opprettet for en måned siden. Mye som skal være på plass når den store dagen kommer. På fredag fant jeg ut at hotellet vi skal sove på ikke har sendt noen bestillingsreferanse som de skulle. Sendte damen en mail, og fikk tilbake at hun er på ferie. Tenkte på å kontakte de andre der, men kom fram til at det går an å ikke bli hysterisk bride-to-be helt enda.... Det kommer vel tidsnok antar jeg..... :lur:

Det har vært rolig på bryllupsfronten i helga. Kjære snakket med sine foreldre som hadde hørt litt tilbakemeldinger fra slekt når de leverte ut "forvarslene" våre. Hittil er det bare gode tilbakemeldinger, og sånt er stas :rødme: Det kommer til å bli en flott dag når mange vil dele den med oss!!! :juhu:

Skal komme meg avgårde på trening i ettermiddag. Ukene blir gjerne litt mindre systematiske enn det kanskje hadde vært ønskelig sånn i forhold til trening. Men må prøve å finne gode løsninger likevel. Har klart tre dager i uka nå noen uker, målet er å klare enda flere denne uka. Hadde vært godt fornøyd med å få til fire. Er så heldig at jeg kan trene en time i uka i arbeidstida, så skal ihvertfall være flink og benytte meg av det i månedene fram til bryllupet. En sånn ordning er for god til å ikke brukes!

Endret av bryllupsTwisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Treningsdagbok uke 32

Mandag: 30 min mølle og 1 time styrke i studio

Onsdag: 45 min mølle (personlig rekord med gooooood margin!!!) + litt ekstra uttøying. Timen jeg skulle på ble avlyst, så jeg gikk ned i kjelleren på jobb for å løpe litt der. Plutselig ble litt lenge! :juhu:

Fredag: 35 min mølle (0,2 km/t raskere enn vanlig) + mageøvelser og ekstra tøying

Søndag: 27 min joggetur + mageøvelser og tøying

Endret av bryllupsTwisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håret så skikkelig fint ut Twisted :) Og så flink du er til å trene!!! klarte ikke komme meg på elixia idag jeg..var litt for trøtt etter jobb. Skikkelig dårlig unnskyldning :sjenert: I morgen skal jeg klare det!!

Vurderer dere bryllupsreie til Maldivene? Dit skal vi :jepp: Skal reise med paradisreiser! Gleder meg så sinnsykt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...