Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet
Hurra for toastmaster :juhu:

Ja, en liten toastmaster-feiring!!!

:danse::danse::danse:

:duskedame: :duskedame: :duskedame::hoppe: :hoppe: :hoppe:

For Toastmaster!! :-D

:juhu: :juhu: :juhu: :banantroll: :banantroll: :banantroll:

Takk for feiringen søtinger!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

Treningsdagbok uke 34

Mandag: 30 min mølle og 1 time styrke + uttøying

Onsdag: 25 min mølle, 10 min tøys, 55 min styrke og uttøying (tøys med bakgrunn at jeg egentlig skulle være med på styrketime i sal, men det var ingen vektstenger igjen, så jeg fant fort ut at jeg ikke hadde noe utbytte av det. Gikk heller og trente på egenhånd i studio. Tydelig at studentene har kommet tilbake til byen.....)

Fredag: 20 min mølle + 20 min sykkel + mage og uttøying (nok en morgenøkt en tidlig fredag, helt fantastisk er det!)

I dag (mandag) var dagen det virkelig bare var å dra seg avgårde på trening... Jeg blir like lat hver mandag, det er som om jeg har et eget gen som ikke vil komme igang igjen. Og husker jeg riktig er det vel de dagene det er viktigst å overvinne latskapsgenet og ignorere at sofaen roper. Kroppen føltes bra når jeg var ferdigtrent da, så jeg er tross alt overbevist om at jeg har godt av dette her! ;)

Fra torsdag av skal jeg prøve å begynne å henge meg opp i mål-cm istedenfor vekt-kg. Kanskje det er litt morsommere? Ellers har jeg funnet ut at hvis jeg er så flink til å trene som jeg er nå i alle de dagene som er igjen før bryllupet, så må det jo komme resultater uansett! Det må vel det?? :klø:

Endret av bryllupsTwisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

Tror nok det twisted :jepp:

Hvis du fortsetter slik så ser du nok gode resultater til den tid :)

Men må du passe på så ikke kjolen blir for stor da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

:fnise: Ja det hadde ikke vært stas om den datt av underveis....

Men det er nok ingen fare for det. Den kan jo uansett strammes ganske godt med korsettsnøringa i ryggen. Dessuten vil jeg helst prøve å stramme opp litt på rygg/armer, så de skal se fine ut i kjolen! Satser på det går bra. Men jeg kjenner at jeg ikke er vant til å trene mye styrke, blir så utrolig sur i kroppen og ekstra trøtt og sliten (og gretten sier kjære) når jeg trener mye. Kjenner det trolig er litt brytningstid, for det går kort tid mellom tidspunktet der kroppen kjennes fin og til jeg blir supersliten. Så da er det bare å vente på at supersliten-versjonen går over. Den gjorde det forrige gang jeg økte såpass, det tar bare litt tid...

*vente*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å trene!!! Misunnelig!! Men blir litt inspirert også kjenner jeg, det er bra!! :)

Jeg skal trene meg til en bedre holdning frem til bryllupet, har jeg tenkt. Ikke at jeg er Mette-Marit nå altså, men å dra skuldrene LITT bakover kan nok ikke skade.. :legrine: Og da er det val bare styrketrening på rygg som duger har jeg skjønt! Tenkte jeg skal gå på Stas og få dem til å sette opp et treningsprogram til meg. Og gi klar beskjed om at om 9 mnd - da skal jeg være FIIIN! Make it happen! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Så flink du er til å trene!!! Misunnelig!! Men blir litt inspirert også kjenner jeg, det er bra!! :)

Jeg skal trene meg til en bedre holdning frem til bryllupet, har jeg tenkt. Ikke at jeg er Mette-Marit nå altså, men å dra skuldrene LITT bakover kan nok ikke skade.. :legrine: Og da er det val bare styrketrening på rygg som duger har jeg skjønt! Tenkte jeg skal gå på Stas og få dem til å sette opp et treningsprogram til meg. Og gi klar beskjed om at om 9 mnd - da skal jeg være FIIIN! Make it happen! :hoho:

Hei cypress! Takk for skryt!! :klemmer: Ikke verst at jeg kan være til litt inspirasjon også! Noen ganger kjennes det jo bare som herk for min del også. Vi får bare :trene:

Sikkert greit å få skaffet seg et program når det er noe helt spesifikt som skal forbedres (les: holdning). Ellers har du jo alltids den gode gamle bok på hodet metoden?? Hvis du begynner i dag og ikke tar den ned noen gang må jo det bli helt perfekt til bryllupet?? :jepp:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja det skal jeg gjøre!! 9 mnd konstant med bok på hodet! Det MÅ jo bare bli bra det! :hoho: Takk for innmari bra tips!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Vær så god bli gal sier jeg bare!! :kaffe:

Dette kommer nok til å bli en av de dagene der jeg kan få lyst til å fly på veggen. Jeg har ca null å gjøre, og den eneste personen jeg skal snakke med (timeavtale) i dag kommer klokka 15.30!! Det er MANGE timer til!!! Spørs om jeg må følge min kjæres råd å faktisk gjøre litt lesing av fagting, så gjør jeg ihvertfall noe.... :klø:

Dessuten lurer jeg på om det rett og slett i løpet av dagen blir en tur på Decorium, har funnet en bordløper der som kunne egne seg flott til borddekorasjonene vi ønsker oss til bryllupet. Har funnet ut at det kanskje er like greit å gå til innkjøp av den nå, det er jo ikke sikkert den er "in" når bryllupet faktisk nærmer seg! Og såpass lite "in" er jeg selv, at jeg bryr meg ganske lite om hva som er riktig og galt fra år til år. Her blir det ting vi liker og som passer oss som personer, og jeg tror det blir kjempestas!! :jepp:

I helga skal vi til kjæres foreldre, vi skal også besøke kjæres fadderbarn på snart to og et halvt år. Det er alltid kjempestas, synes hun har blitt så stor allerede! Vi kjøpte en liten gave da vi var i London tidligere i sommer, og det blir moro å se om hun liker den! Det er spesialark med motiver på, og en "vanntusj" som gjør at bildene kommer fram når de kommer i kontakt med vann. Tror det er både barne- og foreldrevennlig, det eneste sølet blir i tilfelle vann og ikke maling. Hun dekorerte senga si med tusj og penn i romjula, så vann er vel lettere å bli kvitt... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Siripiri
Min erfaring tilsier at det er FULLT mulig å slå ihjel MANGE timer her på KG! :-D

Ja det er veldig lett at timene flyver avgårde når man sitter her inne altså! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så sant så sant cypress, jeg er helt enig der! :ler:

Det eneste som gjøre det litt komplisert er at pcen på jobben ikke alltid er like glad i KG..... Må jeg ta et hint? Sånn som når jeg nå skulle skrive svar, og trykker på knappen, så lukker hele nettleseren seg. Sånt kan bli noe frustrerende i lengden.

Men jeg fikk ihvertfall tatt en tur på Decorium og kjøpt bordløper! Den er hvit med sølvsnirkler på og jeg er veldig fornøyd med den. Vi har tenkt å eksperimentere litt med svart duk og hvit løper på, så et helt fantastisk bord på Glasmagasinet en gang som vi vil prøve å bruke som utgangspunkt. Blir spennende å se!! Løperen er ihvertfall her (Edit: Ser at den ikke linker direkte, men den heter organza og er avbildet sammen med en rød og en svart versjon)

Og så var jeg innom Rema 1000 etterpå og fant fine lilla servietter med litt mønster på som kan være aktuelle til kake og kaffe! 12 kr per pakke er en god deal. Kjøpte en pakke og skal vise til kjære, er hun enig i at de er verdt å satse på kan jeg kjøpe resten i morra. Vi har tenkt å bruke penger på å trykke opp servietter til middagen med våre navn og dato, så vil ikke bruke så mye penger på kaffeserviettene da. På den tida er vel ikke serviettene det folk flest er mest opptatt av heller antar jeg.....

Endret av bryllupsTwisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet

:sjenert:

klarte ikke å vente lenger....

Måtte bestille servietter med trykk for å se fargen mot de andre!!

:juhu: :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Utålmodig jeg nei.... Hmm, jeg er vel litt mer enn middels ivrig på å fikse alt av småtterier allerede.. Men det betyr vel bare at jeg gleder meg? :rødme:

Kjære forteller meg stadig vekk at noe er litt tidlig å begynne med. Men hun synes forhåpentligvis bare at jeg er søt. Hun syntes forøvrig jeg var søt da jeg hadde kjøpt bordløper i går også, og hadde regnet helt helt helt feil. Her har jeg tenkt at 2000 cm er 2 meter..... Hmm, må nok kjøpe en rull til med løper her i gården....

Servietter med trykk hadde jeg ikke engang tenkt på før jeg så din blogg mim, så du har en klar rolle som inspirasjon der! Gleder meg til å se hvordan de blir! :juhu: Da jeg hadde lagt meg i går kveld ble jeg plutselig veldig usikker på om jeg klarte å tenke nok til å skrive 2009 da jeg bestilte servietter eller om jeg faktisk klarte å skrive 2008 av gammel vane. Det blir spennende, men jeg tror egentlig jeg har fått gjort det riktig..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...