Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Jippi, har funnet bedre video på youtube der resten av håret synes! :juhu:

Tror definitivt det blir sånn hår på meg, blir spennende å høre med frisøren etterhvert hva hun tenker og tror!

Ellers er det litt sånn småtteri som snakkes om for tida. Vi tror vi kommer til å trykke servietter, de er jo nesten en del av bordpynten i seg selv! Moro å gi selskapet et litt mer personlig preg. Og kjære driver og truer med å reise andre steder enn Maldivene, hørt sånt?? :kjefte: Men hun bare tøyser med meg da, det er visst veldig festlig.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet
Treningsdagbok uke 32

Mandag: 30 min mølle og 1 time styrke i studio

Onsdag: 45 min mølle (personlig rekord med gooooood margin!!!) + litt ekstra uttøying. Timen jeg skulle på ble avlyst, så jeg gikk ned i kjelleren på jobb for å løpe litt der. Plutselig ble litt lenge! :juhu:

Fredag: 35 min mølle (0,2 km/t raskere enn vanlig) + mageøvelser og ekstra tøying

Søndag: 27 min joggetur + mageøvelser og tøying

I dag fikk jeg så dårlig samvittighet fordi jeg ikke hadde fått til fire økter denne uka som jeg så flott hadde planer om. :sjenert: Jeg kom meg ikke på dansetrening i går morges, magen sa klart fra at jeg skulle holde meg hjemme. Så med min ekstra dårlige samvittighet i dag fikk jeg karret meg ut på en joggetur (enda så fælt jeg synes det er å løpe ute) og fikk bedre samvittighet med en gang. :juhu:

De tre neste ukene vet jeg ikke hvordan treninga skal bli. :klø: Det er redusert timeplan der jeg trener, i påvente av full start etter sommeren, og mye av det jeg har pleid å trene var borte eller på andre tidspunkt. Får bare se det an litt, trene må jeg jo uansett! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer såååå mye med 9års dag!!! Feiret dere da?

:love: :love: :love: :love:

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
Gratulerer såååå mye med 9års dag!!! Feiret dere da?

:love: :love: :love: :love:

Takk takk! :sjenert:

Vi hadde ikke sånn kjempefeiring, men det var en fin kjærestedag som hovedsakelig inneholdt kosing på sofaen.... :love:

Og så spiste vi god middag og fikk et på skudd til å lage jubileums-cookies... :sikle:

Endret av bryllupsTwisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Wow!! :overrasket: 9 år :-D

Gratulerer så mye :)

Takk! :)

Det høres jo helt vanvittig lenge og etablert ut spør du meg! Skjønner at jeg begynner å dra på åra.... :sjenert:

(Nå skal det sies at vi var 18 da... Så er vel ikke pensjonist helt enda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi :fnise:

Det er så deilig å høre sånne fine historier om folk som har vært sammen så lenge :) Det holder liksom håpet oppe om at det blir slik hos oss også :rødme:

Jeg har ikke tenkt å være med på skilsmisse statistikken altså :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Treningsdagbok uke 33

Mandag: 30 min mølle (fortsatt raskere) og 50 min styrke/uttøying

Torsdag: 20 min mølle og 45 min styrke (kjære tvang meg avgårde i kveld, jeg var ordentlig gretten og vanskelig å ha med å gjøre. Men nå er alt så meget bedre... :))

Fredag: 35 min mølle og ca 25 min magetrim og uttøying (og alt dette FØR klokka 09.00!)

Lørdag: 1 time danseaerobic med Elen :juhu:

Endret av bryllupsTwisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klø: Hvorfor i alle dager har ikke jeg vært innom her og skrevet noe før???? Hmm... jaja... nå er jeg her, og er blitt oppdatert!! Litt misunnelig for at du har så mye på stell, men... det begynner å gå seg til for meg også da.. :)

Hurra for 9 år her om dagen, forrresten!! Det er bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri

Her var det mye som var i orden gitt :-D

Bare innom å titter litt.. :lur:

Gratulerer med 9 år forresten :-D

Og kjempeflink med treninga du, det hadde vært noe, å hadd det pågangsmotet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neferet
:klø: Hvorfor i alle dager har ikke jeg vært innom her og skrevet noe før???? Hmm... jaja... nå er jeg her, og er blitt oppdatert!! Litt misunnelig for at du har så mye på stell, men... det begynner å gå seg til for meg også da.. :)

Hurra for 9 år her om dagen, forrresten!! Det er bra!!

:velkommen: skal du være cypress, det er bare å stikke innom!

Vet ikek om jeg synes jeg har så innmari mye på stell, jeg har for eksempel ikke en eneste liste, det har jeg skjønt er obligatorisk!! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Her var det mye som var i orden gitt :-D

Bare innom å titter litt.. :lur:

Gratulerer med 9 år forresten :-D

Og kjempeflink med treninga du, det hadde vært noe, å hadd det pågangsmotet! :)

I dag har jeg ikke lyst til å ha noe som helst pågangsmot, jeg er så utrolig sugen på noe godt..... Mye mer fristende enn trening må jeg si... :sjenert:

Men takk for gratulasjoner og oppmuntring, det er kjempestas! :klem:

Kikker nok innom deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri
I dag har jeg ikke lyst til å ha noe som helst pågangsmot, jeg er så utrolig sugen på noe godt..... Mye mer fristende enn trening må jeg si... :sjenert:

Men takk for gratulasjoner og oppmuntring, det er kjempestas! :klem:

Kikker nok innom deg også!

:fnise:

Det godte-suget er noe herk altså! Og så er det så mye bedre og ikke like tungt som den treninga.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...