Gå til innhold

Twisteds bryllupsdagbok


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Treningsdagbok uke 28

Mandag: 20 minutter tredemølle + 50 min styrke i studio

Tirsdag : 25 minutter tredemølle + Styrke 45 (i sal)

Torsdag: 20 minutter tredemølle + 1 time Step 1

Foreløpig godt fornøyd med ukas treningsinnsats. Vil nå prøve å jobbe for at denne uka ikke blir en helt spesiell en, men en å bygge videre på. Rar og stiv i musklene, men det betyr vel bare at de har gjort noe nyttig.... :overrasket:

I morgen etter jobb drar jeg ut av byen for å hjelpe et vennepar med å male hus. Satser på det blir en koselig helg!

Flink du er til å trene da :-D Har ikke fått tid mer enn en gang den uka her jeg, men får ta det igjen senere, skal på telttur i helga så får nok rørt på meg allikevel:)

Ha en super helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Tusen takk dinedama og MaiL for hyggelige kommentarer!! :klemmer:

Jeg er nå tilbake etter jobbing på hus i helga. Har nå fått innføring av sparkling og pussing til den store gullmedalje. Kjente jeg var sliten i går, så selv om det ikke har blitt noen trening i ordets originale forstand, så har jeg ihvertfall ikke sittet rolig hele helga heller! :) Nå var forsåvidt ikke vekta min beste venn i dag tidlig, ganske langt ifra faktisk, men jeg jobber hardt med å holde fokus på å gjøre riktige ting i steden for å bli manisk på dette tallet i displayet...

Kjøpte meg blad som heter Wedding Ideas da jeg var på vei hjem fra London, men har ikke rukket å se så mye på det før denne helga her. På bussen til og fra fikk jeg tid til å lese masse, og det er faktisk litt gode ideer der! Nå er det ikke akkurat alt som er direkte overførbart til Norge, jeg tror disse britene har litt andre forventninger og tradisjoner enn hva jeg ser for meg at kommer til å være både ønsket og gjennomførbart, men det er likevel en del gode tips.

Og ikke minst, etter alle disse ideene kom jeg på noen på egenhånd! Jeg har jo vært så opptatt av dette med hår, at jeg ikke finner noe som jeg synes er bra. Jeg har søkt mye på sider som handler direkte om hår+brud, men kom på at det er jo ikke nødvendigvis bare den veien å gå?? Så nå har jeg begynt å søke litt på artister jeg liker håret til, så kanskje det kan ordes på en sånn måte isteden?? Første artist ut som skal granskes er Amy Lee. Funker ikke det, må jeg grave litt i hodet mitt for å finne flere alternativer! :sjenert:

Jeg har også skaffet meg litt assistanse i helga av ei som tidligere var sammen med onkelen min. Hun driver gullsmedbutikk, og jeg stakk tilfeldigvis innom i og med at jeg var på stedet. Hun sa seg villig til å hjelpe meg med å finne et passende smykke, så skal maile henne bilde av kjolen, så skal hun gi meg noen tips! Sånt er stas! Har ikke tenkt å legge en hel formue inn i dette med smykke, men det er jo litt ekstra moro med et smykke kjøpt spesielt med tanke på bryllupet! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Har du sjekket www.haircomesthebride.com ? :)

Ja, har vært inne et par runder, men kom fram til at jeg likte accessoriene der bedre enn håret.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

www.projectwedding.com har også mye rart... tror det skal være noe frisyre bilder der inne også :Nikke:

Der finner du inspirasjon på alt i fra kjole, borddekking, pynt osv :-D

Kjempe bra side :) Du kan også sortere ut bilder ifra den fargen dere ønsker å ha som gjennomgangstema slik at du får inspirasjon på kun fargen :Nikke:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
:ler:

www.projectwedding.com har også mye rart... tror det skal være noe frisyre bilder der inne også :Nikke:

Der finner du inspirasjon på alt i fra kjole, borddekking, pynt osv :-D

Kjempe bra side :) Du kan også sortere ut bilder ifra den fargen dere ønsker å ha som gjennomgangstema slik at du får inspirasjon på kun fargen :Nikke:

Tusen takk for tips! Her kom jeg hjem i går og var klar for å undersøke både det ene og det andre, og så hadde vi plutselig ikke nett lenger.... Noe galt med linja, den har vært litt ustabil tidligere, men ikke helt fraværende... Så alle mine gode forsetter forsvant! :tristbla:

Får kjefte litt på leverandøren så det kommer kjapt tilbake! Grenser for hva jeg kan drive med på jobb i lengden også! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Treningsdagbok uke 29

Mandag: 25 min mølle + 1 time styrke i studio

Onsdag: 1 time gåtur (kvalifiserer ihvertfall som aktivitet)

Torsdag: 20 min mølle + 30 min step (måtte avbryte, var helt tom for næring og kroppen nektet å samarbeide. Note to self: SPIS MER neste torsdag!)

Søndag: 20 min mølle + styrke 45

Foreløpig er det dette jeg har rukket. Må vel oppdatere litt utover uka, men i dag (tirsdag) blir det nok ikke noe. Skal spise oss forderva sammen med en kamerat, veldig koselig blir det!

Endret av bryllupsTwisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkling og pussing er slitsomt! Er det deres hus dere holder på med??

Kjolen din var forresten helt nydelig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Sparkling og pussing er slitsomt! Er det deres hus dere holder på med??

Nei, vi har hjulpet et vennepar som bygger. Vi bor nok i leilighet selv... De har vært smarte og sendt ut beskjed i god tid om at det blir dugnad i juli måned, og at alle som kan er hjertelig velkomne til å hjelpe. Så får de gjort masse på huset samtidig som det blir litt sosialt også! Det blir jo kjempespennende å se hvordan det blir til slutt også, når man har vært med på litt av jobbinga! :jepp:

Kjolen din var forresten helt nydelig! :jepp:

Tusen takk! Jeg har blitt veldig glad i den, selv om jeg ikke er helt sikker på hvordan man skal oppføre seg i en sånn! Er ikke vant til å være så pyntet og oppstaset! Venter på underskjørt nå, tror kanskje jeg kan hente det i morgen! :jepp: Har begynt å lure på om det i det hele tatt går an å sitte med noe sånt på??? Godt jeg har tid å øve på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

I går kom underskjørtet jeg hadde bestilt, så da var jeg sporenstreks nede på postkontoret etter jobb. Det var helt flott til kjolen, men foreløpig tror jeg det kommer til å kreve litt utfordringer å lære seg til å "bo" i noe sånt. Turte ikke å prøve å sette meg, fryktet det skulle bli katstrofe. Men ser her på KG at flere har klart det helt fint, så det blir bare å komme seg hjem for å øve. :ler:

Hadde besøk av en kamerat i går, vi laget middag sammen alle tre og spiste oss forderva. Har en tradisjon med å gjøre det sammen med ham, han er både glad i å lage mat, og utrolig dyktig. Så sånt er stas (og godkjennes som erstatning for trening den dagen.... :lur: ) Vi klarte ikke å la være noen av oss, så kjolene ble vist fram (ikke på). Han var mektig imponert, så vi har tydeligvis funnet noe bra.

Ellers har vi mistet internett hjemme, skal få ny ruter, men aner ikke når. Så jeg er litt vingeklippet på ettermiddag- og kveldstid.... :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Jeg vil ha internett hjemme jeg også... :sukk:

Ja, man blir fort avhengig av sånt! Nå er det jo ikkenoe jeg får gjort hjemmefra, verken av bryllupsresearch eller andre ting. Får satse på at den nye ruteren kommer FORT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

I går ettermiddag møtte jeg en av mine nærmeste venninner. (Hun er også forloveren til min kjære). Og i forbindelse med at hun var på besøk for første gang på ganske lenge, var det på tide å vise henne kjolene våre. Det er første gang vi har hatt dem på samtidig, tror det kommer til å bli veldig bra! :rødme:

Men nå må det bli slutt på disse hyppige kjoleprøvingene, skal la den henge urørt en stund nå, sånn at den ikke blir helt utslitt av all prøvinga... Men det er jo så stas å prøve den også, føler at den er helt perfekt, akkurat sånn den skal være! Fikk prøvd å sette meg med dette voldsomt store underskjørtet også, og det skal faktisk gå ganske greit å sitte med det tror jeg, med litt øving på forhånd. Jeg kommer nok til å trenge ganske stor plass på den ene siden, med både stort underskjørt og langt slep! Litt skal man visst lide for skjønnheten har jeg hørt.... :)

Nå må jeg komme igang med noe fornuftig. Begynte i ny jobb i juni, og foreløpig har den et betydelig lavere tempo enn jeg har vært vant til i den forrige jobben. Det har medført mye stirring i veggen (eller rettere sagt surfing på KG) og frustrasjon over å ikke ha noe å gjøre. Håper det kommer til å rette seg etterhvert som det skjer litt mer, hvis ikke kommer jeg til å bli gal! :kjefte: Og det verste av alt er at når man først har noe å gjøre, så går jo det tregt også, sånn fordi det ikke er noe annet som ligger og venter..... Har et litt avventende forhold til det hele kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:juhu: Snart helg!!!!

Skal gå tidlig fra jobb i dag, om bare en drøy time faktisk! Det blir stas med helg nå, til tross for værmelding med regn. Mine planer er uansett :is: og :skravle: i morgen med ei venninne! Gleder meg!

Noe som ikke er like festlig er at det skal være visning i leiligheta, det medfører ganske mye jobb. Vi er så uheldige/dumme at vi har blitt sittende i en sånn teit leilighet med høy fellesgjeld. Og den er fin, men altfor dyr i lengden (kostnadene var betydelig høyere da vi tok over enn det vi var forespeila, for å si det mildt). Men når vi fant ut at vi skulle prøve å bli kvitt den (august i fjor) hadde boligmarkedet allerede begynt å dø. Så det har blitt mange visningsrunder og ingen resultater. Vi må jo bare holde på til vi blir kvitt den. Men det hadde vært fantastisk om det kom noen med bedre økonomi enn oss og kjøpte den!!! :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pupsilure

Titter innom :sjenert:

Kjolene deres var virkelig nydelige! Din kjæres kjole kunne jeg tenkt meg! Men jeg har satt igang med et syprosjekt nå, så vi får se hvordan det går :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Titter innom :sjenert:

Kjolene deres var virkelig nydelige! Din kjæres kjole kunne jeg tenkt meg! Men jeg har satt igang med et syprosjekt nå, så vi får se hvordan det går :fnise:

Hei Pupsilure! :goodbye:

Koselig du kikker innom boka mi, :velkommen:

Det er jo veldig spennende med eget syprosjekt også da! Litt ekstra personlig når du har sydd kjolen på egenhånd! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg med meg hele pakka siden sist jeg var innom, noe som begynner å bli ei liten stund! Du er flink til å trene. Jeg sier hele tiden at imorgen skal jeg begynne og trene...skjer det? Aldri. Nå har jeg bestemt meg på ny :fnise:

Lykke til videre med alt som skjer :jepp::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...