Gå til innhold

Seeya`s prøve verden

Seeya

Anbefalte innlegg

Hei til deg også :)

Jo, er jo mulig det.. men nå tror jeg alt håp svant.. Hadde bitte litt rosa utflod, eller beige ell noe.. så spørs nok om mensen er på vei :(:(:( VIL IKKE!!!!

men blir vel sikkert test imorra tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm..så kjedelig at det skal være så vanskelig å få det som man vil! Men du får trøste deg med at de aller fleste får det til, forde om det kan ta litt tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, de fleste får det til.. Men er bare så kjedelig at det skal ta så lang tid.. Om det i det hele tatt noen gang skjer..

Negativ test idag, og nå tyder alt på at mensen er rundt hjørnet. Så blir vel ordentlig mensen imorra.. 5 uker siden sist mens. Så da har jeg laaange sykluser :(..

Får vel bare prøve å glemme alt helt frem til lege timen nå da å håpe det skjer noe der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal tl legen 30 januar.. så da får vi se :)'

Hei til deg :) Så koslig.. Jeg blir 22 om noen mnd..

Vært på hyttetur med hunden min, så ikke vært på nett siden mandag. Men, jeg sa jo at jeg får mensen. Hadde et ørltite tegn på det på mandag, men ikke skjedd noe siden. Og igår kveld, Onsdag hadde jeg er ørlite tegn. Men forts ingen mensen. Er da på CD 37 idag.. Merkelig.. Trodde jo mensen skulle kommer tirsdag så lenge jeg fikk et lite tegn men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet sist på mandag, men nå ser det ut som om mensen virkelig er på vei tror jeg. Hatt litt spotting idag, så desverre kommer mensen denne mnd også :/:/.. Litt lei av at det gjentar seg for å si det slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Kjedelig at det ikkje klaffa denne gongen heller. Og ekstra kjedelig at syklusane berre blir lenger.

:hug:

:duskedame: på ny PP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mhm, er alltid en liten nedtur når mensen kommer. Man blir veldig skuffa, uansett om man har prøvd å sagt til seg selv at man ikke er gravid. I starten var det nå en ting, sia man da ikke har prøvd så lenge.. Men nå er jeg i 10PP og det syns jeg begynner å bli lenge egentlig... :(

Men blir spennende å se hva som skjer hos legen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 6 nå da.. Skjer heller lite. Venter på at mensen skal være helt over. Så er det legen på fredag da :) Tar tempen hver dag, og skal tempe til jeg bli gravid nå. Hadde jo høy temp før mensen, men den dagen mensen kom, falt den ned til slik den ellers er i syklusen.

Potte forkjølet, igjen!! :(:(.. men bra det er under mensen, så man er i form til sex når mensen er over :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 8 - mensen er over, og nå sal jeg til legen å høre hva hu har å si. Spennende, :) Så får vi se om det blir GU eller blodprøver, eller om hu setter meg på pergo eller gudene vet.. Ell at hu mener vi bare må fortsette å prøve.. Det blir en nedtur hvis hu sier det :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg vært hos legen, og vet ikke helt hva jeg føler egentlig.Om jeg fikk det jeg ville ut av det, eller ikke. Saken er at jeg fortalte hvordan syklusen var, og hun mente det hørtes ut som jeg hadde eggeløsning siden jeg hadde "regelmessig" mens, men lit tlange sykluser. Og de på lege senteret kunne ikke gjøre noe for å sjekke om jeg har EL i forhold til GYN eller blodprøver. Så sa hu at det var vanlig å vten et år før man ble henvist til utredning.

Men, hu skal nå henvise meg til gynokologisk avd på sykehuset. Så får vi se hva som skjer :) hun lure også på om vi stressa mye med det, for ofte ble jo folk gravide da de hadde gitt opp.. Men hu sa også at hu forsto at folk tenkte mye på det.. Jeg føler vel ikke at jeg er den værste stresseren, men man tenker jo på det, veldig mye...

Jeg er en person som ikke gråter lett ved dødsfall og slike ting, men når det gjelder små ting så griner jeg for ingenting. Så på legekontoret var jeg jaggu på nippet. Skalv i leppa kjente jeg.. huff.. håper hu ikke la merke til det, for er hes i stemmen uansett så den hørte hu nok ingenting ut av... Er veldig forkjølet så da var jo det greit..

Noen som vet hva som skjer da man er henvist til utredning? For hu sa jo det at da ble jeg jo henvist til utredning.. Men er vel ikke helt det helller, siden jeg i første omgang vil vite om jeg har EL og eventuelt få stabilisert syklusene mine.. men da er vi uansett i gang med utredning da.. Også lurer jeg på om vi begge må møte til første time? Må da holde med meg håper jeg.. legen sa hu ikek visste hvor lang vente tid det var nå, så man vet jo aldri om det kanskje går 2 mnd til, og da har vi jo snart prøvd i et år. Hu sa også at det kunne hende gynokologisk avd sa vi måtte vente til det hadde gått et år før de gjorde noe..

Oppgitt, skuffa, men alikevel glad for at ting er på gang.. Men håper jo aller mest at det skal klaffe denne PP så slipper vi noe mer stress.. hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...