Sekretæren Skrevet 14. november 2008 Forfatter #181 Del Skrevet 14. november 2008 Sukk! Ønsker meg denne, som jeg kan ha på meg i Berlin dagen etter.... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. november 2008 Forfatter #182 Del Skrevet 16. november 2008 I går fortalte vi til familien at vi ikke skulle ha vielsen her hjemme. Min søsters reaksjon var: "Hvorfor det? :klø: " Jeg måtte le litt, det var så spontant og oppriktig Jeg bare forklarte at vi hadde lyst, og at det kom til å bli fest likevel. Alle pustet lettet ut da de fikk vite at det kom til å bli fest. Da var det liksom greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 16. november 2008 #183 Del Skrevet 16. november 2008 Av en eller annen grunn har bryllupsboka di falt ut av min liste, nå har jeg oppdatert meg for flere måneder.... Og selvfølgelig er jeg kjempenysgjerrig på denne morgengaven som avlyste Losby! PM?? *smiske* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. november 2008 #184 Del Skrevet 16. november 2008 Så bra at du har fåt ordnet så masse på så kort tid!!! Høres veldig romantisk ut å gjøre det sånn... Vi har snakket om å reise til Berling en gang på ferie, og da tror jeg jeg må få vite lit mer om disse leilighetene du skryter sånn av!! Syns Twisted tok opp en viktig ting: morgengaven! Jeg vet hva det er, men blir det fortsatt noe av? Du går for den dyre gaven eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. november 2008 Forfatter #185 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg er fortsatt litt usikker, men jeg vet med sikkerhet at Losby ikke hadde blitt noe av uansett. Jeg forestiller meg en veldig uformell fest, med et litt enklere lokale, men flere gjester. Jeg vil jo gjerne ha flere venner til middag og ikke bare kaffe. (Heldigvis har vi venner og bekjente som er kokker, og har erfaring med catering) Så en billigere fest vil jeg ha. Men det kan tenkes at jeg morgengaven ikke blir en morgengave. Jeg er usikker enda. Jeg vil at han skal ha den, men veeeet at det er mye penger. :klø: *tenke-tenke* Ja, Twisted, du skal få PM Her skal vi bo Vi har bodd i samme gate før, jeg elsker Prenzlauer-Berg, er så utrolig koselig. Alle bydeler har sitt sentrum, og her er det veldig bra. Vi skal utforske nabolaget mer denne gang, sist reiste vi mer på kryss og tvers. De som driver utleiefirmaet er veldig pålitelige og greie å ha med å gjøre! Kan anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 16. november 2008 #186 Del Skrevet 16. november 2008 I går fortalte vi til familien at vi ikke skulle ha vielsen her hjemme. Min søsters reaksjon var: "Hvorfor det? :klø: " Jeg måtte le litt, det var så spontant og oppriktig Jeg bare forklarte at vi hadde lyst, og at det kom til å bli fest likevel. Alle pustet lettet ut da de fikk vite at det kom til å bli fest. Da var det liksom greit Å ha fest etterpå er viktig har jeg skjønt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. november 2008 Forfatter #187 Del Skrevet 16. november 2008 Fest er definititvt greia Fordelen med ambassadebruder, er at vi kan bruke kjolen mer enn en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 16. november 2008 #188 Del Skrevet 16. november 2008 Morgengave som avlyste Losby? oi. Nå ble jeg nysgjerrig Bra reaksjon av søstra di da Kunne tenke meg og hatt bryllupet utenlands jeg også forresten. Men siden vi holder det for å reise utenlands er det kanskje greit å ha det her hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. november 2008 Forfatter #189 Del Skrevet 16. november 2008 PM til deg og selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 16. november 2008 #190 Del Skrevet 16. november 2008 I går fortalte vi til familien at vi ikke skulle ha vielsen her hjemme. Min søsters reaksjon var: "Hvorfor det? :klø: " Jeg måtte le litt, det var så spontant og oppriktig Jeg bare forklarte at vi hadde lyst, og at det kom til å bli fest likevel. Alle pustet lettet ut da de fikk vite at det kom til å bli fest. Da var det liksom greit Hehe, fest er alltid viktig. Og det er nesten enda viktigere å planlegge en sånn at det faktisk blir noe av den! Utsetter man det faller det gjerne i grus... Det er som regel greit med søsken sånn sett, man får de ærlige meningene Fest er definititvt greia Fordelen med ambassadebruder, er at vi kan bruke kjolen mer enn en gang Yeah baby Det kan vi og det er meget praktisk, kjolen blir brukt litt og enda mer verdt penga liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 16. november 2008 #191 Del Skrevet 16. november 2008 Og de leilgiihetene såg flotte ut da!! Har tenkt på det flere ganger når vi har vært ute og reist, for jeg vet at det er billgiere med leiligheter, men innbiller meg liksom at det er mer styr... Bare fordi jeg ikke har peiling på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 16. november 2008 Forfatter #192 Del Skrevet 16. november 2008 Og de leilgiihetene såg flotte ut da!! Har tenkt på det flere ganger når vi har vært ute og reist, for jeg vet at det er billgiere med leiligheter, men innbiller meg liksom at det er mer styr... Bare fordi jeg ikke har peiling på det Det er ikke styr i det hele tatt Her blir det gjort så enkelt som at man overfører penger på nettbanken, og nøkkelen ligger i en safe i veggen utenfor leiligheten. Vi får kode over telefon kvelden før. Eller man kan betale kontant i resepsjonen, som ligger i en annen gate selvsagt, noe som ikke er å foretrekke om man ankommer sent på kvelden. Fristen for å betale, er konktant den dagen du ankommer. Og ja, jeg tror du har rett i at man ikke må utsette festen så veldig, Skal klare å komme opp med en dato i rimelig tid, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 16. november 2008 #193 Del Skrevet 16. november 2008 Nå har jeg fått lest meg opp i boka di... Og jeg må jo si at jeg er kjempespent på denne morgengaven altså!! *hint - PM* Var i et bryllup på Losby i høst, og lokalene er jo flott og alltingen, men er litt som deg - vil heller ha det litt uformelt og intimt med venner og familie. Er tross alt ikke så fisefine til vanlig! Så jeg syns du gjorde lurt i å avbestille Losby og heller gå for noe som var mer DERE! Bare dere to i Berlin høres jo superromantisk ut :rødme: Og nå skjønner jeg litt av hvorfor du hadde på deg BERLIN t-skjorte på trening, regner med at den er fra en tidligere tur Fest er definititvt greia I min familie har nylig to av mine søskenbarn giftet seg, den ene utenlands og den andre hadde kun råd til/ønsket bare å ha nærmeste familien der - vi alle ble såååå skuffa... Ligger litt press på vårt bryllup nå Alle gleder seg veldig til at vi skal ha STOR fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. november 2008 #194 Del Skrevet 17. november 2008 Fest er definititvt greia Fordelen med ambassadebruder, er at vi kan bruke kjolen mer enn en gang Precisely. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 17. november 2008 #195 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Å, her har det skjedd mye siden sist, gøy!! Endret 17. november 2008 av Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 17. november 2008 Forfatter #196 Del Skrevet 17. november 2008 Og en PM til TuttaV selvsagt (Nesten så jeg kan skrive det i dagboken, men det ville vært en jinx... føler jeg nå... Nå skal jeg hvertfall ikke skrive det. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. november 2008 #197 Del Skrevet 17. november 2008 Så du kommer ikke til å skrive det her? Hmm, da vil jeg gjerne ha en PM også. Jeg er en veldig nysgjerrig person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 17. november 2008 #198 Del Skrevet 17. november 2008 WOW! Litt av en morgengave!! Han blir nok kjempefornøyd... Skjønner at Losby måtte avbestilles for dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. november 2008 #199 Del Skrevet 17. november 2008 Hvis den blir noe av tror jeg vi må ha en prisutdeling her: "Og vinneren av kategorien "beste morgengave til mannen" er ... Shorty!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. november 2008 #200 Del Skrevet 17. november 2008 Ja, fy søren... Du legger lista ganske høyt altså!! Vi andre får helt mindreverdighetskomplekser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg