Gå til innhold

Et hjem fylt av kjærlighet


Kara W

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den svarte buksa og lillaburgunder skjorta. :)

Bra det blir brukt synes jeg. :) Ser dårlig ut for bruk her i gården....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte en Asus også. Den så veldig bra ut, men så hørte jeg så mange som anbefalte Samsung, så da ble det slik.

Ah, der er jeg sikker i min sak - jeg har vært svært misfornøyd med alt jeg har hatt av Samsung (laptopen min var et dyrt bomkjøp, ergrer meg stadig), så kommer meg til å holde meg lant unna dem i framtida. Har prøvd en Galaxy Tab, likte den ikke noe serlig (var gjennom jobb). Men så lenge du er fornøyd, så er det viktigst. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, der er jeg sikker i min sak - jeg har vært svært misfornøyd med alt jeg har hatt av Samsung (laptopen min var et dyrt bomkjøp, ergrer meg stadig), så kommer meg til å holde meg lant unna dem i framtida. Har prøvd en Galaxy Tab, likte den ikke noe serlig (var gjennom jobb). Men så lenge du er fornøyd, så er det viktigst. :)

:klemmer:

Er fornøyd nå som jeg har fått en ny, ihvertfall. Den første var ganske treg og døde etter bare en uke. Men jeg har ikke prøvd noen andre, så har ikke noe å sammenligne med heller.

Det har vært en god helg med kino, besøk og mye lek utendørs for barna. Når vi besøker folk med hage kjenner vi virkelig hvor mye vi savner det. Vi fikk endelig pratet med de som skal selge huset vi har lyst på idag. De var ganske fastsatt på at de skulle legge den ut for visning en gang til, så da fikk vi ikke kjøpt denne gangen heller :sur: Har så lyst på huset!

Begynner å kjenne på at jeg vil at fødselen skal starte snart. Jeg har fortsatt litt fødeangst, men begynner å bli lei av å være redd, og tenker at så snart fødselen er overstått så er jo angsten borte. Så hver gang jeg får kynnere med litt tak i nå, så er det med en blanding av håp om at det har startet, og redsel for det samme.

Imorgen er barnehagen stengt, så da er jeg alene med barna hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner til det med tankene omkring fødsel. For min del var det aller verste å ikke ha noen anelse om når og hvordan det ville starte, og hvordan forløpet ville være. På en måte er det greit, ellers kunne man nok blitt vettskremt, men på den annen tror jeg det kan gi det en slags absurd ide om trygghet å vite.

Jeg skal også være alene med to barn både i ettermiddag og i morgen. Jeg kjenner at jeg blir kvalm ved tanken, for jeg er konstant livredd for at storesøster faktisk skal skade lillebror. Hadde hun bare villet leke alene, hadde ting vært ørlite enklere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt hus :bond: Har gitt alt for mye for det, og det kommer til å bli utrolig mye jobb med vedlikehold og oppussing, men det er drømmehuset vårt, så håper det er verdt det. Klarer ikke helt å forholde meg til det enda, men det går sikkert opp for meg i løpet av sommeren npr vi skal pakke og pusse opp her. Så håper jeg bare at vi får en god pris for her vi bor nå slik at vi slipper å ha alt for mye i lån.

Idag kom mamma og tok med meg og barna ut. Jeg kan egentlig fint gå ut med dem alene, men er så redd for at lillesøster skal slå seg vrang, selv om det ikke skjer så ofte. Deilig å komme seg litt ut i frisk luft og barna fikk beveget seg masse.

Honesty: Håper det har gått bra med deg idag. Jeg kom på idag at jeg var mye ute med barna når jeg var alene med dem. Det høres kanskje slitsomt ut, men jeg oppdaget at det var mye lettere å underholde dem ute enn hjemme. På lekeplassen kan de løpe og klatre selv. På biblioteket kan du sitte og amme mens storesøster henter bøker som du leser. På café serverer noen andre brød/kake/is så du kan sitte og slappe av. Og det meste av tiden ligger lillebror trygt i vognen. Hva med å invitere noen andre på besøk? Enten en annen voksen som bare kan hjelpe deg litt med å holde et øye på storesøster, men aller helst en lekekamerat fra barnehagen som kan leke med storesøster, og en annen mamma som vet nøyaktig hvor slitsomt du har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg lei! :kjefte: Hver kveld sitter jeg med kraftige kynnere, men de gir seg alltid før jeg legger meg. Idag var barna bare masete og slitsomme (sikkert fordi jeg har kort lunte og ikke egentlig er en god mor akkurat nå :tristbla: ) Ikke klarer jeg å glede meg over huskjøpet heller. Æsj og Bleh!

Men ellers har vi hatt en veldig god langhelg sammen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg hatt kynnere/maserier mer eller mindre siden kl 10 idag. De har varierte ganske mye i styrke, fra "sette seg ned og puste tungt" til nesten ikke merkbare. De siste to timene harr det begynt å ta seg opp igjen en del, så mannen har nettopp tatt med seg barna bort til foreldrene mine, så slipper vi evt å ringe og vekke dem midt på natten. Viser det seg at det er falsk alarm så henter jeg dem bare imorgen tidelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da. :popcorn: Jeg har telefonen ved min side, og er superklar til å sladre når den tid kommer. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flask alarm :sukk: "Riene" var ca like intense som i starten på de andre fødslene, så var ganske sikker på at noe var på gang. Ved 9-tiden tenkte jeg at det var greit å gå og slappe av litt, så jeg skulle orke å holde på hele natten. Endte opp med at jeg sovnet og sov hele natten igjennom. , og nå er magen helt rolig igjen. Mannen hadde sittet oppe lenge for å være klar til å dra på sykehuset med en gang jeg sa ifra, og foreldrene mine hørtes også ganske skuffet ut og klagde over å ha blitt "lurt" til å ta barna igår d jeg ringte dem i morges.

Planen idag er å rydde og vaske huset, og ikke gå og legge meg dersom ting ser ut til å starte igjen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen er i gang igjen. Ikke like intenst som igår, men det er tydelige, regelmessige sammentrekninger. Også tror jeg at slimproppen har gått. Sitter og vurderer om jeg skal ringe til sykehuset. Ikke fordi jeg tror det hele har startet enda, men bare for å høre hvordan jeg skal vite at ting er i gang.

Mamma er på vei bort for å hente nye klær til barna. Mannen hadde visst bare røsket med seg noen tilfeldige plagg til dem igår, som ikke møtte bestemors godkjennelse :ler: Godt de er komplette skift i barnehagen, så lillesøster ihvertfall fikk en genser å ha på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at deler/resten av slimproppen gikk dagen jeg ble satt i gang,og hadde da regelmessige kynnere med tak. Så du skal ikke se bort i fra at det er din tur nå!

Uansett: Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...