Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

*tørke en tåre* Høres nydelig ut. Og jeg fikk en klump i halsen av glede da jeg leste at bestefaren din fikk være med :strix:

Får forresten ikke sett noen bilder på facebook annet enn profilbildet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Å, så fantastisk!!! :rødme: Sitter her med tårer i øya, og akkurat som Plingo, så fikk jeg ekstra klump i halsen da jeg leste at bestefaren din var med :hjerte:

*løpe inn på facebook*

Gratulerer fru cypress!!! :hug:

Endret av Miss Shorty
Skikkelig leif
Skrevet

Fant ingen bilder.... :sjenert: Er det jeg som er teit? :klø:

Skrevet

Høres ut som en drømmedag!!!!! :)

Jeg fant heller ingen bilder.... :sjenert:

Gjest Neferet
Skrevet

:rødme: Hørtes ut som en drømmedag cypress!!!!

Helt enig i at det var utrolig koselig at bestefaren din kunne være med, da var alt som det skulle!! :rødme:

Må si jeg gleder meg litt ekstra til det blir min tur nå!

Skrevet

Jeg får helt gåsehud av å lese om den fantastiske dagen deres :strix: Tenk at nå er du frue :strix: Og så bra at din kjære bestefar var frisk nok til å delta!

:sjenert: Fant ikke noe bilder jeg heller.....

:klemmer:

Skrevet

Pokker at det ikke går med de bildene da!! Skal ordne det etterpå - nå må jeg nemlig løpe, for jeg skal på annegangs-intervju!!! :strix:

Skrevet

Hei kjære vennen min :klemmer:

har akkurat lest referatet ditt og sitter med tårer i øynene, høres virkelig ut som en fantastisk dag :strix: var så rørende å lese at bestefaren din var frisk nok til å være :rødme:

Nå er du frue og kan nyte dagene sammen med din kjære mann :rødme: det er en utrolig deilig følelse :strix:

gleder meg til å se fantastiske bilder på fb :strix:

så etter, men fant ingen :sjenert:

lykke til på intervju! :hug:

Skrevet

Åååå fru cypress, for en nydelig dag :strix: Sitter her med tårer i øyekroken selv, og husker godt suget i magen når man ankommer kirken og dørene åpner seg... :yvonne: Det kommer man aldri til å glemme...

Lykke til på intervju!!!!

Skrevet

Er sååå enig med LilleEkorn, det suge og de sommerfuglene i magen de glemmer man aldri :rødme: og den deilige fantastiske rene lykkefølelsen blir heller ikke borte :strix:

den er fortsatt hos oss :rødme: det blir bare bedre å være gift :strix:

Skrevet
den deilige fantastiske rene lykkefølelsen blir heller ikke borte :strix:

den er fortsatt hos oss :rødme: det blir bare bedre å være gift :strix:

....er såå enig!!! :strix:

Skrevet
:kghjerte: For en rørende beskrivelse av bryllupet Fru Cypress! :grine: Kjenner jeg blir litt i overkant beveget av slike historier for tiden. Kan det ha noe med å kjenne bryllupet på kroppen selv? :klø: Jeg vil gratulerer dere på det sterkeste og det var koselig å høre at bestefar kunne være med på denne store dagen deres. :) Håper alt gikk bra på intervjuet! :tommelopp:
Skrevet

Så utrolig bra at du ble innkalt til annengangs-intervju. Håper det gikk bra. *krysser alt jeg har for at du skal få jobben*

Skrevet

Hørtes ut som en utrolig flott dag :hjerte: vannkrana mi er sensitiv om dagen så jeg ble rørt av at morfaren din satt på fremste rad i findressen sin :rødme:

:hoppe: for at du kom inn på 2.gangs intervju :hoppe:

Gleder meg til bilder :jepp:

Skrevet

Nå er jeg i ferd med å laste opp en del bilder fra bryllupet på FB, så om få minutter SKAL det være mulig å se!! :tommelopp:

Skrevet
Nå er jeg i ferd med å laste opp en del bilder fra bryllupet på FB, så om få minutter SKAL det være mulig å se!! :tommelopp:

:popcorn: Venter spent....

Hvordan gikk annengangsintervjuet?

:klem:

Skrevet

WOW!! Så flotte bilder!! :dåne:

Ser virkelig ut som en drømmedag!! - du så fantastisk vakker, han så kjekk i uniform! :rødme:

Koslig med bilde av bestefar også, for jeg regner med det var han?

Lurer på en ting, hva danset dere på slutten der??

Gjest Ansjoni
Skrevet

:rødme: For en nydelig historie og for noen flotte bilder!! :hjerte:

Så bra at bestefaren din også kunne være med :hjerter_rundt:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...