Gå til innhold

Bryllupsdagbok

cypress

Anbefalte innlegg

*tørke en tåre* Høres nydelig ut. Og jeg fikk en klump i halsen av glede da jeg leste at bestefaren din fikk være med :strix:

Får forresten ikke sett noen bilder på facebook annet enn profilbildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så fantastisk!!! :rødme: Sitter her med tårer i øya, og akkurat som Plingo, så fikk jeg ekstra klump i halsen da jeg leste at bestefaren din var med :hjerte:

*løpe inn på facebook*

Gratulerer fru cypress!!! :hug:

Endret av Miss Shorty
Skikkelig leif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:rødme: Hørtes ut som en drømmedag cypress!!!!

Helt enig i at det var utrolig koselig at bestefaren din kunne være med, da var alt som det skulle!! :rødme:

Må si jeg gleder meg litt ekstra til det blir min tur nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt gåsehud av å lese om den fantastiske dagen deres :strix: Tenk at nå er du frue :strix: Og så bra at din kjære bestefar var frisk nok til å delta!

:sjenert: Fant ikke noe bilder jeg heller.....

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pokker at det ikke går med de bildene da!! Skal ordne det etterpå - nå må jeg nemlig løpe, for jeg skal på annegangs-intervju!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære vennen min :klemmer:

har akkurat lest referatet ditt og sitter med tårer i øynene, høres virkelig ut som en fantastisk dag :strix: var så rørende å lese at bestefaren din var frisk nok til å være :rødme:

Nå er du frue og kan nyte dagene sammen med din kjære mann :rødme: det er en utrolig deilig følelse :strix:

gleder meg til å se fantastiske bilder på fb :strix:

så etter, men fant ingen :sjenert:

lykke til på intervju! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå fru cypress, for en nydelig dag :strix: Sitter her med tårer i øyekroken selv, og husker godt suget i magen når man ankommer kirken og dørene åpner seg... :yvonne: Det kommer man aldri til å glemme...

Lykke til på intervju!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sååå enig med LilleEkorn, det suge og de sommerfuglene i magen de glemmer man aldri :rødme: og den deilige fantastiske rene lykkefølelsen blir heller ikke borte :strix:

den er fortsatt hos oss :rødme: det blir bare bedre å være gift :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den deilige fantastiske rene lykkefølelsen blir heller ikke borte :strix:

den er fortsatt hos oss :rødme: det blir bare bedre å være gift :strix:

....er såå enig!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kghjerte: For en rørende beskrivelse av bryllupet Fru Cypress! :grine: Kjenner jeg blir litt i overkant beveget av slike historier for tiden. Kan det ha noe med å kjenne bryllupet på kroppen selv? :klø: Jeg vil gratulerer dere på det sterkeste og det var koselig å høre at bestefar kunne være med på denne store dagen deres. :) Håper alt gikk bra på intervjuet! :tommelopp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig bra at du ble innkalt til annengangs-intervju. Håper det gikk bra. *krysser alt jeg har for at du skal få jobben*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en utrolig flott dag :hjerte: vannkrana mi er sensitiv om dagen så jeg ble rørt av at morfaren din satt på fremste rad i findressen sin :rødme:

:hoppe: for at du kom inn på 2.gangs intervju :hoppe:

Gleder meg til bilder :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg i ferd med å laste opp en del bilder fra bryllupet på FB, så om få minutter SKAL det være mulig å se!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg i ferd med å laste opp en del bilder fra bryllupet på FB, så om få minutter SKAL det være mulig å se!! :tommelopp:

:popcorn: Venter spent....

Hvordan gikk annengangsintervjuet?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!! Så flotte bilder!! :dåne:

Ser virkelig ut som en drømmedag!! - du så fantastisk vakker, han så kjekk i uniform! :rødme:

Koslig med bilde av bestefar også, for jeg regner med det var han?

Lurer på en ting, hva danset dere på slutten der??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

:rødme: For en nydelig historie og for noen flotte bilder!! :hjerte:

Så bra at bestefaren din også kunne være med :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...