Gå til innhold

Bryllupsdagbok


cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du skal gifte deg i overimorgen!!! :strix: :strix: Om under 48 timer er frisøren i gang! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og i grunn :klø:

Jeg også.

Du gifter deg i overimorgen! :strix: Du må kose deg masse masse masse masse. Og jeg gleder meg sånn til å se bilder. Og så må du kose deg på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare ønske deg masse, masse, masse lykke til og du skal være i tankene mine på lørdag! Jeg blir rørt til tårer når jeg tenker på hvilke følelser som må være i sving hos deg. Så jeg kommer nok til å være litt frynsete i kantene når mitt eget endelig nærmer seg. :fnise: Jeg håper dere får en fantastisk nydelig dag og jeg gleder meg til å se bilder av dere! Kos deg og nyt dagen og ha en riktig så fin ferie etterpå hvor dere kan nyte hverandre. :yvonne: Stor klem fra meg! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske til lykke med et strålende bryllup!!!! Får nok ikke vært innom her på lørdag... det gjør vel ikke du heller :lol:

Stikker av gårde i dag og skal fikse ting til bryllupet i Telemark.

SÅ TIL LYKKE MED DEN KOMMENDE DAGEN!!!!

Gleder meg til å se bilder :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni
Me fix! :sjarmor:

:ler:

Den må med!

Og kjære cypress, bare 2 dager igjen :strix: Skulle gjerne vært i kirken og sett på, for jeg er helt sikker på at det blir en strålende seremoni, og at du ser helt fantastisk ut :rødme: Gleder meg til å se bilder og lese referat fra dagen. ha en aldeles fortryllende bryllupsdag, gratulerer så masse og lykke til med den store dagen til dere begge to!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Sangen heter: "Lets get married (ding dong ding) av Plazma :ler: Regner med dere alle har hørt den mange ganger før.... :skratte:

Og cypress:

Bare 2 dager igjen nå til :bryllup: Det kommer til å bli helt fantastisk tenker jeg, skulle som de andre sier ønske at de kom for å se dere, for da skulle jeg vært med! ;) Håper du nyter sommerfuglene som trolig flakser rundt nå!! :strix: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tro at det bare er 2 dager igjen! :hoppe: Du må være spent nå! :) Gleder meg til å høre alt om den store dagen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 DAGER IGJEN!!!!!!!!!!!!!!!

Jammen har tia gått fort!!!!! Helt utrolig!!! Husker så godt da det sto igjen 3 måneder på tickeren din!! Og nå er det min det står 3 måneder igjen på!!! Gleder meg VELDIG til å se bilder fra deres store dag! Du kommer til å bli en nydelig, vakker og fortryllende brud! Hadde jeg ikke måtte jobba, skulle jeg jammen meg tatt meg turen i kirka for å se dere!!

Hvordan er nervene dine? Under kontroll??

:bolledeig::nigo::strix::strix::bryllup::strix::strix::nigo::bolledeig:

Endret av zilje_k
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjera? Planer for i morra?

:fnise:

Gud, jeg er festlig :ler:

SISTE DAGEN SOM FRØKEN!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Må bare :skratte: litt av Shorty her....

DU GIFTER DEG I MORRA CYPRESS!!!

:bond::bolledeig::bond::bolledeig:

:strix: :strix: :strix::bryllup::strix: :strix: :strix:

Endret av bryllupsTwisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen er den store dagen!!!!!!! Kan tenke meg du gleder deg!!! Jeg må skrive her nå, for får nok ikke vært inne her hverken i kveld eller i mårrå.. Masse masse masse lykketil Cypress!!!

:strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix:

:bryllup:

:strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix:

:bolledeig::nigo::bolledeig::nigo::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅååååhhhh!!! :strix: :strix: :strix:

Om 22,5 timer skal frisøren begynne å fikse deg!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg tror ikke jeg kommer til å kunne være innom KG den siste uka før mitt bryllup jeg cypress, blir jo helt nervøs av å lese nedtelling for deg!!! :fnise:

Når man begynner å telle timer istedenfor dager, da er det nærme da!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siste da som Frøken Strøken!!! :bolledeig: :bolledeig:

Jeg glemmer sikkert å komme innom her i morgen så jeg sier nå:

Nyt dagen og ha det fantastisk! Håper dere får en helt uforglemmelig dag, og jeg vet at Cypressmannen kommer til å :dåne: når han ser deg i kjolen din, på tross av uvettige kommentarer for noen uker siden :lur:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Måtte lykken gro som gresset bak do, og ungene komme to og to :hjerte:

Håper dere får en kjempe flott dag ! :strix:

Gleder meg til bilder og referat ! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er din siste dag som FRØKEN!!

:strix::yvonne::strix::yvonne::strix:

Nyt dagen i morgen, du kommer til å være en strålende vakker brud og mannen kommer til å slite med å holde tårene tilbake når du kommer inn i kirken. Nyt suget i magen når dørene åpner seg, og musikken begynner. Nyt alle blikkene, og gledestårene. Nyt å høre alle talene. Nyt den store dagen deres til det fulle!!!

Tillykke til dere begge, og jeg gleder meg masse til å se massse bilder!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...