Gå til innhold

Bryllupsdagbok


cypress

Anbefalte innlegg

Uff ja, det blir nok småkjipt når det raser inn med ting som ikke står på listene! :fnise: Men så er jo vi kg-bridezillaer også da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho: Men så lenge vi er det med en liten porsjon selvironi gjør det ingenting... :lur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat en uke nå, så er er det den store dagen! :hoppe:

Jeg så forresten at du hadde vært inne å skrevet på diskusjonen rundt bryllupskake... :sjenert: Hvor er det du har handlet din? Og hva slags kake er det?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Har forresten en bryllupsrelevant ting til: hvor i svarte får man kjøpt helt hvite strømper til strømpeholdere??!!?? Har vært innom i hvert fall 4 steder i dag og spurt, men de har bare sort eller hudfarget. :sinna: Må jeg i en brudesalong eller?? :klø: Skal prøve på Steen og Strøm i morgen. Har de ikke der gir jeg opp!

Jeg ga opp alt som het butikker og endte (som vanlig) på Ebay..... :fnise:

Og du cypress....??

:hjerte::strix::bryllup::strix::hjerte:

1 UKE IGJEN!!!!!!!!!!!!!!!

:hjerte:

Endret av bryllupsTwisted
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Én liten uke til så er du fru, frøken cypress!! :strix:

Juhuuuu!!! Gleder meg!!!!

Akkurat en uke nå, så er er det den store dagen!

Jeg så forresten at du hadde vært inne å skrevet på diskusjonen rundt bryllupskake... :sjenert: Hvor er det du har handlet din? Og hva slags kake er det?

:klem:

Vi kjøpte den fra Sverre Sætre. Den vil bli noe ala bilde nr 3 her, litt nede på siden, med spiralstativet. Sverre Sætre Forskjellen er at sjokoladeplatene våre på siden blir helt hvite, og de pynter med de samme rosene som jeg har i buketten min, puss noe bær og sånt. Tror den blir nyydelig!! :hoppe: Inni er det en nøttebunn, og deretter en slags fromasj mener jeg å huske. Og så sprayer de et tynt lag med hvit sjokolade på toppen, for at den skal bli hvit. Men man kan faktisk ha nesten hva man vil inni, og så kan de lage den hvit utenpå allikevel. Anbefaler et møte med dem, da fikk vi smake på litt forskjellig (gratis) og høre hva som er mulig! :jepp:

Jeg ga opp alt som het butikker og endte (som vanlig) på Ebay..... :fnise:

Og du cypress....??

1 UKE IGJEN!!!!!!!!!!!!!!!

:hjerte:

Jeg fant i dag, på Lindex!! :strix:

En pitteliten uke igjen ja... Jippii!!

:hjerte::strix::hjerte::strix:

1 uke igjen!!!!!!!!!!!!!!!!

dette er din siste hele lørdag som frøken :strix:

Ja, og denne siste uken kommer sikkert til å gå kjempefort!!! Og jeg har ikke begynt på talen min en gang!! :dåne:

MEN: i dag fikk jeg albumet mitt, og det ble så fiiint!! Håper han blir glad for det!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du ble superfornøyd med albumet? :hoppe: Så fiiiint!! :)

Så.... hva er planen den siste uka som frøken? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Cypressmannen blir glad for lekre aktbilder! :lur:

:hoppe: Gratulerer med en liten uke igjen!! :hoppe:

Han blir sikkert glad! (ellers blir det :slår: ) :fnise:

Så du ble superfornøyd med albumet? :hoppe: Så fiiiint!! :)

Så.... hva er planen den siste uka som frøken? :fnise:

:dåne: Siste uka ja.. Puh.. Her kommer en ukeplan:

Mandag: jobbe 9-17. Skrive tale

Tirsdag: jobbe 8-16. Vokse bein kl 16.30

Onsdag: Jobbe 9-16. Spraytan kl 16.30

Torsdag: Pakke til ferie (ligger fortsatt an til masse regn, så det blir paraply og regnjakke i kofferten.. :sur: ). Skrive bordkort etc...

Fredag: Levere øl, vin og bordpynt til selskapslokalet. Hente blomster hos blomsterforhandler som skal leveres til kakebakeren. Manikyr kl 15. Deretter bærer det til mamma og pappa der kvelden skal tilbringes. Forlover blir med. Prøve å få en god natts søvn. :)

Lørdag: Frisør-venninne kommer kl 8, da starter jobben med å se ut som en million dollar. :ler: Rolls Roysen kommer og henter oss kl 12.30. Vielse kl 13.

Og vips så er jeg ikke frøken lenger... :strix: :dåne: :haar::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig::strix::bolledeig::strix: Denne uken gifter du deg :strix::bolledeig::strix::bolledeig:

HURRA!!! :hoppe:

JAAA! Tenk på det!!! :hoppe::nigo::strix::bolledeig::hoppe:

...lurer på når det egentlig skal gå opp for meg.. Jeg har jo ingen nerver?? Innbiller meg at dette skal gå helt fint? :klø: Er det unormalt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAA! Tenk på det!!! :hoppe::nigo::strix::bolledeig::hoppe:

...lurer på når det egentlig skal gå opp for meg.. Jeg har jo ingen nerver?? Innbiller meg at dette skal gå helt fint? :klø: Er det unormalt??

Jeg er egentlig også rolig, selv om det er en stund igjen.

Regner med å kjenne det dagen i forveien, eller utenfor kirka.

Men de jeg har snakket med sier, at når døren åpner seg og man skal gå ned midtgangen, da får man et slags kick :hoppe:

Høres ut som en kjempefin dag :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke noe særlig med nerver den siste uka. Hadde ikke tid til det. hehe. Men hadde en del nerver på selve bryllupsdagen, da.

Tenk at du skal gifte deg denne uka.. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at du har en tettpakket uke foran deg, men sånn er det vel den uken man gifter seg :strix: Tenk at det bare er 5 dager igjen :hoppe:

*krysser fremdeles fingrene* for fint vær på bryllupsreise ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
*krysser fremdeles fingrene* for fint vær på bryllupsreise ;)

Og :sol: på bryllupsdagen!! :jepp:

Cypress, det ser ut til at jeg er den eneste som er i byen og tilgjengelig på vielsestiden av oss som tenkte oss innom... :tristbla: Tør ikke komme alene!!

Og så må jeg :strix: og :hoppe: og :danser: for 5 dager igjen!!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for bare 5 dager igjen til du :bryllup: med din utvalgte! Helt utrolig hvordan tiden bare har flydd avgårde. Kjenner litt på nervene hver dag jeg, så jeg beundrer deg som har nervene i kontroll. ;) Ser ut som du har en hektisk uke frem til den store dagen! Lykke til med tale-skriving i kveld. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5... 5!! 5!!!!!! 5 DAGER!! :bolledeig:

Ikke for å gjøre deg mer stresset, men måtte bare skrike det ut :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...