cypress Skrevet 14. august 2008 Forfatter #221 Del Skrevet 14. august 2008 Kikker innom en tur jeg - har vært og hilst på tidligere også Må bare si at jeg lider med deg som ikke har hatt ferie. Er i samme situasjon selv og det er noe stusslig å se kollegaer dra på ferie og komme tilbake brune og blide etter 4 uker, mens jeg er like bleik og gusten som midt på vinteren Vi skal heldigvis ha to uker i september vi og Skal dere til sydligere strøk? Ellers moro å lese at planleggingen av bryllupet går fremover! Jammen meg mye å holde styr på gitt! Er mest interessert i selve bryllupsreisen jeg - og gavene da Godt ikke alle er like grådige og overfladisk som meg Hyggelig med besøk av deg igjen!!! Vi skal til Italia tror jeg, har ikke bestilt enda. Men sydover blir det i hvert fall ja!!! Er ikke mye brunfarge å spore her - enda jeg har knasket betakaroten i hele sommer!! Det funker tydeligvis ikke alene!!!! Men er du gift?? Prøvde å søke i dine gamle innlegg, men klarte ikke finne ut av det... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. august 2008 Forfatter #222 Del Skrevet 14. august 2008 Har forresten bilde av skoene: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. august 2008 #223 Del Skrevet 14. august 2008 :dåne: JEG VIL HA DE SKOENE!!! Hvor har du kjøpt dem?!? :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 15. august 2008 #224 Del Skrevet 15. august 2008 De skoene var jo bare helt sinnsykt lekre!! Hvor og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. august 2008 Forfatter #225 Del Skrevet 15. august 2008 Hehe, I know! De er dritfine! Karen Millen, i London.... Men kan jo hende de har dem på Karen Millen på Paleet i Oslo og?? Skal jeg tolke dette som at jeg bør gå for sort kjole og gule sko??? Har ikke fått brukt de skoene enda, og er veldig keen på det!!! (Men skoene til det andre alternativet er også fra Karen Millen og dritfine...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. august 2008 Forfatter #226 Del Skrevet 15. august 2008 Pris var forresten ca 120 pund tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. august 2008 #227 Del Skrevet 15. august 2008 Hot!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. august 2008 #228 Del Skrevet 15. august 2008 Hehe, I know! De er dritfine! Karen Millen, i London.... Men kan jo hende de har dem på Karen Millen på Paleet i Oslo og?? Skal jeg tolke dette som at jeg bør gå for sort kjole og gule sko??? Har ikke fått brukt de skoene enda, og er veldig keen på det!!! (Men skoene til det andre alternativet er også fra Karen Millen og dritfine...) Å magadd! Du kommer til å bli drit fin!! :-D Hothothot! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. august 2008 #229 Del Skrevet 15. august 2008 Hehe, I know! De er dritfine! Karen Millen, i London.... Men kan jo hende de har dem på Karen Millen på Paleet i Oslo og?? Skal jeg tolke dette som at jeg bør gå for sort kjole og gule sko??? Har ikke fått brukt de skoene enda, og er veldig keen på det!!! (Men skoene til det andre alternativet er også fra Karen Millen og dritfine...) Hehe, jeg trodde først det var snakk om bryllupsantrekket ditt her og ble litt overrasket, men så leste jeg bakover og skjønte litt mer. (Ikke for det, det kan være tøft å gjøre ting litt annerledes.) Du kommer til å se helt smashing ut! Og må innrømme at det er ganske gøy å "overstråle" tidligere flammer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carebear1 Skrevet 15. august 2008 #230 Del Skrevet 15. august 2008 Hyggelig med besøk av deg igjen!!! Vi skal til Italia tror jeg, har ikke bestilt enda. Men sydover blir det i hvert fall ja!!! Er ikke mye brunfarge å spore her - enda jeg har knasket betakaroten i hele sommer!! Det funker tydeligvis ikke alene!!!! Men er du gift?? Prøvde å søke i dine gamle innlegg, men klarte ikke finne ut av det... :klø: Jeg er ikke gift nei, men planter stadig små hint til sambo Men har likevel fått med meg at det er mye å holde styr på med et bryllup! Iallfall om man går for matchende dopapir, servietter, innbydelser, bordkort og blomster!! Jeg er ikke så glad i for mye oppmerksomhet rettet mot meg ved slike anledninger, derfor kunne jeg egentlig tenkt meg å stikke av til et varmt sted for å giftes alene der. Men da er jeg redd min mor aldri hadde tilgitt meg gitt! Italia er forresten veldig fint. Var mye i nord-Italia som barn - savner de omgivelsene... Er litt annerledes landskap der enn f.eks Spania og Hellas synes jeg. Forøvrig tror jeg de skoene dine blir grisefine til en sort enkel kjole! Da kommer nok eksen til å føle seg bra utrangert - og det er jo målet God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 16. august 2008 #231 Del Skrevet 16. august 2008 Bare innom med en liten helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. august 2008 Forfatter #232 Del Skrevet 18. august 2008 Bare innom med en liten helge tilbake!!! Håper du har hatt en fin helg! Jeg skal fortelle om min i neste innlegg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. august 2008 #233 Del Skrevet 18. august 2008 Fortell fortell!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. august 2008 Forfatter #234 Del Skrevet 18. august 2008 Ja, da var bursdag med eksen til min kjære oversstått!! Eksen var faktisk veldig hyggelig, gansle irriterende hyggelig faktisk... hehe... Og skoene var en suksess!! Alle damene syns de var såååå fine! Eneste som irriterer meg litt er at det tydligvis ikke bare var jeg som tenkte på å skulle ta på noe litt flashy!!! For gjett hva den dumme (hyggelige) eksen hadde på seg!!!!! Knallrød sommerkjole - sånn rødfarge man virkelig legger merke til - og ikke nok med det: Stoooor HATT i strå, med sånn bølgete brem!! Hvem går med hatt??? Hun kom i tillegg litt sent, og feide inn og påstod at hun ikke hadde orket å ha med seg solbriller, så da tok hun heller på seg en hatt!! Kunne ikke dy meg for å mumle noe ala "ja, for det er jo så innmari mye mer praktisk å bære med seg en svær sommerhatt....". Tror ikke hun hørte det men.. svarte i hvert fall ikke! Barnslig jeg??? Neeeeeida..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. august 2008 #235 Del Skrevet 18. august 2008 Ser henne for meg jeg... akkurat som hun kommer spaserende rett ut fra kongehuset liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. august 2008 #236 Del Skrevet 18. august 2008 Må være enig med dinedama her altså! Hatt er virkelig ikke noe som er en kjent del av garderoben i min omgangskrets! Så sant det ikke er en sånn liten fancy mafiahatt da! Men stor sommerstråhatt med brem, skjønte ikke den helt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. august 2008 #237 Del Skrevet 18. august 2008 Tror ikke jeg eier en eneste hatt! Nei vent, jeg vet at jeg ikke eier en eneste hatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. august 2008 #238 Del Skrevet 18. august 2008 Ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. august 2008 Forfatter #239 Del Skrevet 18. august 2008 Å, godt å høre at det ikke bare er jeg som stusset litt på den der... hehe... Det var litt kongelig schwung over det hele ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. august 2008 #240 Del Skrevet 18. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg