Gå til innhold

Bryllupsdagbok

cypress

Anbefalte innlegg

Du kan også gå inn i det første innlegget du har i boka og trykke på "full endring". Da får du endret overskriften på boka :)

Aha!! Takk!! Det fikk jeg jo til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StoreSky

Aaaahhh! Du skal gifte deg rett etter meg! :juhu:

Skal sette med ned å lese denne, kanskje jeg får noen tips. (føles som at vi er det tregeste paret i verden når det kommer til planlegging av bryllup -men vi er sikkert mest effektiv!!! eller noe....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Puh! Da har jeg lest gjennom alle 10 sider. Måtte gråte nesten en skvett da du skrev om valget av forlover...uuuhuu! (<- insert gråtelyd)

Lokalet var kjempenydelig! Spennende at dato og slikt er satt, da har man noe mer konkret å se frem mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaahhh! Du skal gifte deg rett etter meg! :juhu:

Skal sette med ned å lese denne, kanskje jeg får noen tips. (føles som at vi er det tregeste paret i verden når det kommer til planlegging av bryllup -men vi er sikkert mest effektiv!!! eller noe....)

Hehe... Fikk du noen tips??? Tviler på det i grunn... Her er det ikke mye orginalt som skjer!! :):hoho:

Puh! Da har jeg lest gjennom alle 10 sider. Måtte gråte nesten en skvett da du skrev om valget av forlover...uuuhuu! (<- insert gråtelyd)

Lokalet var kjempenydelig! Spennende at dato og slikt er satt, da har man noe mer konkret å se frem mot.

Ja, det var ganske rørende faktisk, å spørre forlovern!! :grine: Jammen bra hun svarte ja!!! :hoho:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StoreSky

Vi skal også ha veldig tradisjonelt bryllup, så bra det er andre som også skal ha det. Ikke noe mas eller styr (utover det som må) men fokus på at det skal være et trivelig og passe høytidelig bryllup.

Jeg vil gjerne at folk skal synes det var et koselig og hyggelig bryllup å være i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å sniker litt etter ferien :lur:

:vinke::klem:

Velkommen tilbake fra feire!! :vinke:

Selv har jeg ikke hatt noen feire enda :( , bare sittet inne på det kjipe kontoret i hele sommer... Og vært ganske mye på KG... hehe... Men det blir et par uker i september på meg da!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også ha veldig tradisjonelt bryllup, så bra det er andre som også skal ha det. Ikke noe mas eller styr (utover det som må) men fokus på at det skal være et trivelig og passe høytidelig bryllup.

Jeg vil gjerne at folk skal synes det var et koselig og hyggelig bryllup å være i.

Enig! Jeg ønsker at det skal være gøy for alle, uten masse trøtte taler og kjipe anekdoter om hvordan jeg og min kjære var da vi var barn.. Det er jo en fest for å feire vår fremtid sammen, ikke for å se så masse tilbake! Vi skal i alle fall prøve å holde talene på et minimum, og virkelig gjøre det vi kan for at ikke tiden rundt bordet skal trekke ut i all evighet.... 3,5-4 timer syns jeg er nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siripiri
Velkommen tilbake fra feire!! :vinke:

Selv har jeg ikke hatt noen feire enda :( , bare sittet inne på det kjipe kontoret i hele sommer... Og vært ganske mye på KG... hehe... Men det blir et par uker i september på meg da!! :hoppe:

Takk takk :)

Ikke det at jeg har hatt så lang ferie da... 12 dager... :sjenert:

Så da blir det et par uker på meg også i september og november! Da bærer det til litt varmere strøk :-D

Det er kjedelig å ikke ha ferie om sommeren.. Syns 12 dager var ALT for lite.. Men men... Litt godt å være tilbake her da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :vinke:

Skulle bare innom og huke deg opp på mine innlegg, har store planer om å snoke her, men akkurat nå så må jeg begynne på middagen så har ikke tid!

Bøt aj will bi bækk :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Ikke det at jeg har hatt så lang ferie da... 12 dager... :sjenert:

Så da blir det et par uker på meg også i september og november! Da bærer det til litt varmere strøk :-D

Det er kjedelig å ikke ha ferie om sommeren.. Syns 12 dager var ALT for lite.. Men men... Litt godt å være tilbake her da! :ler:

Nå sendte jeg akkurat mail til sjefen om jeg kan ta fri de to siste ukene i september. Håper han sier JAAAAA!!! Jeg trenger litt feire nå kjenner jeg... Kjedelige kontoret... blæ...Mr. boss blir nok ikke så glad om han finner ut hvor mye jeg sitter pålogget her, men... tralala... det må han ikke finne ut... :lur:

Og ja, enig 12 dager er ALT for lite!! Vi får glede oss sammen til september!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei :vinke:

Skulle bare innom og huke deg opp på mine innlegg, har store planer om å snoke her, men akkurat nå så må jeg begynne på middagen så har ikke tid!

Bøt aj will bi bækk :lur:

Jess, ju better bi bækk!! :hoho:

Skrev du dette akkurat samtidig som jeg var inne og la inn melding hos deg for å få deg på mine innlegg og eller?? Var det tankeoverføring, eller så du min melding først?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, ju better bi bækk!! :hoho:

Skrev du dette akkurat samtidig som jeg var inne og la inn melding hos deg for å få deg på mine innlegg og eller?? Var det tankeoverføring, eller så du min melding først?? :klø:

Øhm.. :sjenert: Tankeoverføøriing.. :jepp:

Ellers så kanskje jeg så meldingen din først :sjenert: Hvem vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg lest hele boken din!

Mammaen din høres jo bare såå søt ut! Den beskrivelsen med de 12 lysestakene bare fordi det var salg = Reka-smelt :fnise:

Thomas Dybdahl, Rain down on me fra albumet Stray Dogs som brudevals??? Ble plutselig veldig gira på det!!!!

Noen synspunkter??

:hjerter:

Vi har byttet kirke! Fikk i dag bekreftet at vi kan være i Ris kirke, som ligger like ved selskapslokalet (gangsavstand). Det tror jeg blir kjempebra!!!!!

Orgelet er litt rustent i Ris da, men det går nok bra. Kanskje vi får en eller annen til å spille trompet i stedet. Det syns jeg er litt kult!!

Oh my! Det er jo rett ved der jeg bor jo! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest hele boken din!

Mammaen din høres jo bare såå søt ut! Den beskrivelsen med de 12 lysestakene bare fordi det var salg = Reka-smelt :fnise:

:hjerter:

Oh my! Det er jo rett ved der jeg bor jo! :fnise:

Ja, mamma er smelt! Veldig glad i mamman min!! :)

Oooo, hvis du bor rett ved, så mååå du jo bare komme og se!! :) 23. mai kl 13, skriv opp i avtaleboken din! :jepp: :jepp: :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mamma er smelt! Veldig glad i mamman min!! :)

Oooo, hvis du bor rett ved, så mååå du jo bare komme og se!! :) 23. mai kl 13, skriv opp i avtaleboken din! :jepp: :jepp: :jepp:

Jeg skal skrive det opp, og så skal jeg jogge sånn tilfeldig forbi når dere står og kliner på kirketrappen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Stikker innom for å gratulere med fastsatt dato.

Godt å ha kirke og hus i boks, da kan man liksom planlegge mere. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...