LilleEkorn Skrevet 18. august 2008 #241 Del Skrevet 18. august 2008 tror jeg hadde dødd av latter om noen hadde kommet på fest hos meg med diiiger stråhatt!!! såååå mye mer praktisk enn solbriller liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. august 2008 Forfatter #242 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Ja, den var svær også!! Noe som denne ca - bare enda litt større brem... Endret 20. november 2008 av Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. august 2008 #243 Del Skrevet 18. august 2008 Er det ikke bra at vi alle stiller kollektivt opp på å le av den litt for hyggelige eksen?? Sånn skal det være.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 18. august 2008 #244 Del Skrevet 18. august 2008 Hun trengte vel noe å gjemme seg under da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. august 2008 #245 Del Skrevet 18. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 18. august 2008 #246 Del Skrevet 18. august 2008 Tror jeg hadde dødd på meg om jeg hadde vært der :dåne: Likte kommentaren din til uttalelsen hennes om at hun ikke gidda å ta med solbriller BTW Jeg lo så jeg nesten datt av stolen!! Mim digger Cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. august 2008 Forfatter #247 Del Skrevet 18. august 2008 Er det ikke bra at vi alle stiller kollektivt opp på å le av den litt for hyggelige eksen?? Sånn skal det være.... Ja, det er veldig bra!! Snille jenter er dere!! :-D Hun trengte vel noe å gjemme seg under da Ja, kanskje det var derfor!! (Hun er ikke så veldig pen... Litt grå egentlig...) Tror jeg hadde dødd på meg om jeg hadde vært der :dåne: Likte kommentaren din til uttalelsen hennes om at hun ikke gidda å ta med solbriller BTW Jeg lo så jeg nesten datt av stolen!! Mim digger Cypress Jeee!! Var litt fornøyd selv med den kommentaren... Men det var forsåvidt greit hun ikke hørte det også... Det var helt på begynnelsen av kvelden, og hadde kanskje skapt litt dårlig stemning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regndråpe Skrevet 18. august 2008 #248 Del Skrevet 18. august 2008 Her var det masse latter og moro! Me like very much! Skal følge med her! God til Cypress, som ikke skal gifte seg om så alt for lenge! (Heldiggrisen!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. august 2008 Forfatter #249 Del Skrevet 19. august 2008 Her var det masse latter og moro! Me like very much! Skal følge med her! God til Cypress, som ikke skal gifte seg om så alt for lenge! (Heldiggrisen!!) Hei Regndråpe!! Her er det bare å følge med ja, vet aldri når det dukker opp noe gøy igjen!! Takk for ! Her får du en tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. august 2008 #250 Del Skrevet 19. august 2008 wow for en hatt! Hun måtte virkelig ha hatt noe å skjule hvis hun gikk frivillig i selskap med noe sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 19. august 2008 #251 Del Skrevet 19. august 2008 tilbake!!! Håper du har hatt en fin helg! Jeg skal fortelle om min i neste innlegg..... Jepp har hatt en kjempe fin helg Ler meg nesten ihjel her jeg sitter.. Den hatten var veeeldig lekker da! Henger meg på Dinedama om at hun helt sikkert hadde noe å skjule.. Kanskje verdens dårligste hårdag Var jo bra antrekket ditt slo ann da, det hørtes jo knall-stilig ut! Og de skoene var fantastisk fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regndråpe Skrevet 19. august 2008 #252 Del Skrevet 19. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. august 2008 Forfatter #253 Del Skrevet 19. august 2008 Der var du igjen ja!! Hei hei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 19. august 2008 #254 Del Skrevet 19. august 2008 Innom med en liten Og så må jeg le litt av den hatteaffæren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 19. august 2008 #255 Del Skrevet 19. august 2008 Heri cypress, takk for nyttig hilsen i boken min :klemme: p.s ingen hatt her heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 19. august 2008 #256 Del Skrevet 19. august 2008 Bare innom og stjeler en klem jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. august 2008 #257 Del Skrevet 21. august 2008 Stjeling på gang?? Jeg stjeler også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 21. august 2008 #258 Del Skrevet 21. august 2008 Det er sånn det gjøres dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. august 2008 Forfatter #259 Del Skrevet 21. august 2008 Søtinger... Stjeling er helt lov, så lenge det er klemmer det er snakk om! Any time!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. august 2008 Forfatter #260 Del Skrevet 21. august 2008 I dag gjorde jeg forresten et forsøk på å gjøre noe bryllups-relatert... Jeg PRØVDE å komme meg til Lillestrøm, for å gå på Kristins brudesalong, men det klarte NSB/Jernbaneverket LETT å forpurre!!! Fy f.#¤%" assa!!! (hvorfor finnes ikke en smiley som viser finger'n???) Skal prøve igjen på lørdag - og da tar jeg BILEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg