Mamma1 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #761 Del Skrevet 30. januar 2009 Liker ikke dette helt jeg.. Jeg lekker fotsatt noe vannlignende greier. Det er ikk utflod, for det renner plutselig og så er det stopp. Vet ikke hva jeg skal gjøre, det er vel ikke bra å lekke dersom det er fostervann det er snakk om? Har ikke lyst til å ringe føden igjen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 30. januar 2009 #762 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg ville heller ringt en gang for mye, enn en gang for lite Syns virkelig det er på tide for deg snart altså, så tror vi satser på fødsel på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #763 Del Skrevet 30. januar 2009 Ja, jeg har ikke lenger troen på at det skal skje snart.. Men håper jo at det skal brake løs hvert øyeblikk:) Søndag er en fin dag å føde på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. januar 2009 #764 Del Skrevet 30. januar 2009 Det blir søndag, er det ikke da jeg har tippa da :klø: Jeg har jo alltid rett! Har i alle fall hatt rett en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #765 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Tippeliste for fødsel: Anne Shirley: 27.januar Skogmusa: 29.januar Cloudberry: 30.januar Iingvild: 31.januar Imli: 1.februar Frida: 1.februar Itla: 2.februar MrsSJ: 2.feb Bella: 3.februar Skumgummi: 5.februar Ul-termin er 3.feb. Endret 30. januar 2009 av Mamma1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #766 Del Skrevet 30. januar 2009 Kan jo hende du har rett Imli, jeg har mesntermin på søndag:) Nå er jeg trøtt og lei av hele dagen.. Skal legge meg og lese noe gatekjøkkenlitteratur (Thea) I natt overnatter storesøster hos svigermor, i tilfelle noe skulle skje. Alle tror at det kommer til å skje i natt, men jeg har nok ikke helt troen på det. Men hvem vet. Har sluttet å lekke ser det ut som, men lillebaby har vært veldig rolig i dag. Har kjent liv og jeg får svar når jeg dulter, så det er sikkert ingenting å bekymre seg for. Har doppler også og hjertelyden er helt fin:) Natta alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 31. januar 2009 #767 Del Skrevet 31. januar 2009 De blir jo ofte roligere før fødsel. Håper du har hatt en god natt, og om du føder i dag eller i morgen får du ha lykke til. Jeg skal reise bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 31. januar 2009 #768 Del Skrevet 31. januar 2009 Har det skjedd noko no? Er så spent! Lykke til uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 31. januar 2009 #769 Del Skrevet 31. januar 2009 Har det skjedd noko i løpet av natta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 31. januar 2009 #770 Del Skrevet 31. januar 2009 Spent mamma her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 31. januar 2009 #771 Del Skrevet 31. januar 2009 Setter meg til med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #772 Del Skrevet 31. januar 2009 Ja, i natt kl 01 gikk vannet og vi reiste på sykehuset. Venter bare på at riene skal sette i gang. Er hjemme en liten tur igjen nå Skal sende melding til Tussi så fort babyen har kommet. Da spørst det da om det blir IIngvild eller Imli og Frida som får rett:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 31. januar 2009 #773 Del Skrevet 31. januar 2009 Oioi! Masse lykke til, Mamma1! Venter spent på oppdateringer utover kvelden, jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 31. januar 2009 #774 Del Skrevet 31. januar 2009 Henger med her. Lykke til med sluttspurten! Håper riene snart, slik at du/dere får hilse minstebarnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 31. januar 2009 #775 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg sitter med mobilen ved siden av meg. Venter spent, håper alt går bra med deg Mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #776 Del Skrevet 31. januar 2009 Riene har enda ikke kommet.. Så regner med at det skjer i natt eller at jeg blir satt i gang i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. januar 2009 #777 Del Skrevet 31. januar 2009 Så spennende! Har lest litt her uten å gi noe særlig lyd i fra meg. Er så verpesyk for tiden at jeg blir så utrolig spent når andre nærmer seg. Skulle ønske jeg også var gravid, men er litt tidlig enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 31. januar 2009 #778 Del Skrevet 31. januar 2009 Lykke, lykke til, Mamma1!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 1. februar 2009 #779 Del Skrevet 1. februar 2009 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 1. februar 2009 #780 Del Skrevet 1. februar 2009 Noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå