Gå til innhold

Mammas babybok

Mamma1

Anbefalte innlegg

Jeg jobber i skolen ja, men ingen høstferie i år. Var en planleggingsdag for tre uker siden hvor vi hadde fri, men den var på fredag og da er jeg hjemme uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hørte at det skulle bli slutt på høstferien, men trodde alle hadde det ennå.. Huff, skulle ønske du fikk ferie også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgefri!

Jammen er det deilig å ha en frihelg en gang i blant. Uten jobb, uten barn og da selvfølgelig uten stress. NYTES skal den.

Jeg glemte å fortelle om SF-målet mitt sist jeg var hos jordmor, mitt er over det grønne feltet, og kjenner livmoren på høyde med ribbeinskanten nå..Sukk, kjenner godt at det begynner å bli trangt der oppe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ja helga har vært kjempedeilig. På fredag var v ute en tur. tror det var en av de siste pub-turene jeg blir med på før babyen er ute. Det var ganske slitsomt...

På lørdag var jeg og typen hjemme, bare slappet av, såg en film, spsie middag. Veldig hyggelig. Fikk virkelig slappet av:)

Nå er jeg på høstferie hos foreldrene mine, og begynner å savne både typen og hunden.. Skal hjem i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå er jeg sykmeldt også.. Jaja, det skal i grunnen bli deilig, da jeg ikke fungerer skikkelig på noen måte. Er i hvertfall ikke i stand til å undervise 24 elever lengre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UTSTYRSLISTE

Grønt = kjøpt, rødt = mangler, oransje=arver/låner

Ut i verden - vogn og turutstyr

Vogn: Simo kombivogn

Stelleveske

Dyne til vogn (65x80)

Vognpose

SengesettLaken til vogn

Lammeskinn

Bilsete

Søvn og hvile

Sprinkellseng

Madrass til seng

Dyne til seng (80x100)

sengesett

Laken til seng

Sprinkelbeskytter

Til stelling

Stellebord

Stellematte

håndkler

Vaskekluter

Små, myke håndklær

Babyneglsaks

Øretermometer

Badeolje, kremer, talk

Mating/spising

Ammepute

Tåteflasker

Gulpekluter

Annet

Vippestol

Krabbe-/leketeppe

Helsetepper

Til meg/oss

Ammeinnlegg i ull

Amme-BH

Lekegrind

Endret av Mamma1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er faktisk godt å være sykmeldt.. Føler meg litt som en snylter, men den følelsen går nok over hehe

Ja, ting begynner å komme på plass, men det er igjen en del småting. Men vi har jo fortsatt god tid. Venter og venter på neste ul, både for å kanskje få vite kjønn og for å se om morkaken har flyttet på seg...

Du da, hvordan får du dagene til å gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå er jeg sur!! Hadde gleda meg vilt til pakken fra Ellos skulle komme, men der har de prestert å sende meg en tights og en bukse i str 42/44!! Herregud, det er jo helt umulig å finne ut hvordan man skal få byttet varen i noe annet.. Det jeg skulle ha er utsolgt seff. Blir så sur. I tillegg har jeg glemt å betale tlf regningen min, eller det vil si jeg har betalt summen, men inn på samboers telefonkonto.. SÅ nå står han der med 1000 kroner i pluss på den kontoen, mens min er stengt..Så nå får jeg ikke engang ringt..Arrrrgghhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg forstår ærlig talt ikke hvordan det er mulig..

Så nå sitter jeg her i truse og topp, og har ingenting å ha på meg.. De to buksene jeg har er i vasken, fordi jeg visste at jeg fikk den pakken i dag gadd jeg ikke begynne å vaske de i går.. Himmel og hav så forbanna jeg blir..

Jaja, får vel bare begynne å vaske klær da, for jeg kan ikke sitte her å vente på ny pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...