Cloudberry Skrevet 3. oktober 2008 #201 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg jobber i skolen ja, men ingen høstferie i år. Var en planleggingsdag for tre uker siden hvor vi hadde fri, men den var på fredag og da er jeg hjemme uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #202 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg hørte at det skulle bli slutt på høstferien, men trodde alle hadde det ennå.. Huff, skulle ønske du fikk ferie også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #203 Del Skrevet 3. oktober 2008 Helgefri! Jammen er det deilig å ha en frihelg en gang i blant. Uten jobb, uten barn og da selvfølgelig uten stress. NYTES skal den. Jeg glemte å fortelle om SF-målet mitt sist jeg var hos jordmor, mitt er over det grønne feltet, og kjenner livmoren på høyde med ribbeinskanten nå..Sukk, kjenner godt at det begynner å bli trangt der oppe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 6. oktober 2008 #204 Del Skrevet 6. oktober 2008 Håper du har hatt en super stressfri helg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 6. oktober 2008 #205 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvordan var helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #206 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei, ja helga har vært kjempedeilig. På fredag var v ute en tur. tror det var en av de siste pub-turene jeg blir med på før babyen er ute. Det var ganske slitsomt... På lørdag var jeg og typen hjemme, bare slappet av, såg en film, spsie middag. Veldig hyggelig. Fikk virkelig slappet av:) Nå er jeg på høstferie hos foreldrene mine, og begynner å savne både typen og hunden.. Skal hjem i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 7. oktober 2008 #207 Del Skrevet 7. oktober 2008 Rart hvor fort man savner de man ser hver dag! Kos deg mens du er borte, og god tur hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #208 Del Skrevet 7. oktober 2008 Takk for det. Ja, skal bli godt å komme hjem igjen, selv om jeg bare har vært her en natt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #209 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ahh, hjemme igjen og det er helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #210 Del Skrevet 11. oktober 2008 24 uker og tiden synes å stå stille. Fatter ikke hvordan vi skal komme oss til termin i denne farten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 12. oktober 2008 #211 Del Skrevet 12. oktober 2008 24 uker og tiden synes å stå stille. Fatter ikke hvordan vi skal komme oss til termin i denne farten.. Ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #212 Del Skrevet 13. oktober 2008 Og nå er jeg sykmeldt også.. Jaja, det skal i grunnen bli deilig, da jeg ikke fungerer skikkelig på noen måte. Er i hvertfall ikke i stand til å undervise 24 elever lengre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #213 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) UTSTYRSLISTE Grønt = kjøpt, rødt = mangler, oransje=arver/låner Ut i verden - vogn og turutstyr Vogn: Simo kombivogn Stelleveske Dyne til vogn (65x80) Vognpose SengesettLaken til vogn Lammeskinn Bilsete Søvn og hvile Sprinkellseng Madrass til seng Dyne til seng (80x100) sengesett Laken til seng Sprinkelbeskytter Til stelling Stellebord Stellematte håndkler Vaskekluter Små, myke håndklær Babyneglsaks Øretermometer Badeolje, kremer, talk Mating/spising Ammepute Tåteflasker Gulpekluter Annet Vippestol Krabbe-/leketeppe Helsetepper Til meg/oss Ammeinnlegg i ull Amme-BH Lekegrind Endret 14. oktober 2008 av Mamma1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 14. oktober 2008 #214 Del Skrevet 14. oktober 2008 Her begynner ting å komme på plass, ser jeg! Alt bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #215 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ja, det er faktisk godt å være sykmeldt.. Føler meg litt som en snylter, men den følelsen går nok over hehe Ja, ting begynner å komme på plass, men det er igjen en del småting. Men vi har jo fortsatt god tid. Venter og venter på neste ul, både for å kanskje få vite kjønn og for å se om morkaken har flyttet på seg... Du da, hvordan får du dagene til å gå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #216 Del Skrevet 15. oktober 2008 Æsj, nå er jeg sur!! Hadde gleda meg vilt til pakken fra Ellos skulle komme, men der har de prestert å sende meg en tights og en bukse i str 42/44!! Herregud, det er jo helt umulig å finne ut hvordan man skal få byttet varen i noe annet.. Det jeg skulle ha er utsolgt seff. Blir så sur. I tillegg har jeg glemt å betale tlf regningen min, eller det vil si jeg har betalt summen, men inn på samboers telefonkonto.. SÅ nå står han der med 1000 kroner i pluss på den kontoen, mens min er stengt..Så nå får jeg ikke engang ringt..Arrrrgghhh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 15. oktober 2008 #217 Del Skrevet 15. oktober 2008 *pust med magen* Er noen dager hvor bare alt går på tverke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #218 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ja, jeg forstår ærlig talt ikke hvordan det er mulig.. Så nå sitter jeg her i truse og topp, og har ingenting å ha på meg.. De to buksene jeg har er i vasken, fordi jeg visste at jeg fikk den pakken i dag gadd jeg ikke begynne å vaske de i går.. Himmel og hav så forbanna jeg blir.. Jaja, får vel bare begynne å vaske klær da, for jeg kan ikke sitte her å vente på ny pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 15. oktober 2008 #219 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hørtes ut som en tøff dag, håper du har funnet deg en bukse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma1 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #220 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hehe, ble skjørt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå