Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Optimo

Å, bare tretti! Verandaen her er i solsteiken hele ettermiddagen, det er godt over førti der ute. Bare å skalke lukene. 

I mitt neste liv skal jeg ha hus på Nordpolen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det 44 grader på gradestokken, men den står delvis i sola da. Over 30 grader i skyggen. :svett: Dristet meg nettopp til postkassa etter en pakke jeg hadde fått og trudde jeg skulle dævve. Jeg HATER denne varmen! Er pokker meg spådd 25 kl 22 i kveld! Har jeg vært så slem at jeg har havnet i helvete, eller? :P 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg til i morgen, må ut i varmen, men gleder meg til lørdag, da skal det regne!!! 🥳🥳

Jeg skal tilbringe hele helgen hjemme i kjølen med DLC pakken til Pokemon Shield! 😄 Må ut å få handlet inn noe mat i morgen, men så skal jeg ikke bevege meg ut døren! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med varsel om regn her er at det ikke kommer noe regn likevel. For hver gang værvarselet oppdateres er det mindre regn, og til slutt er det borte. Hvor ble det av barndommens hete somre som ble avbrutt av deilige tordenskurer? Det skjer aldri lenger. Dessuten blir det bare varmere og varmere for hvert nytt værvarsel. :frustrert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har problemer med å få forferdelig hovne føtter og ankler på sommeren, og føler meg generelt dårlig. Veit ikke hva det er men det starta etter generelle helseproblemer etter mye antibiotikabruk blant annet... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater denne varmen!

Måtte kjøpe ny gulvvifte i dag. Den kostet litt, men .. Verdt det. Så stillegående! Så digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle vinduer opne. 27 g på soverommet..

Tar så på humøret det her  . Jeg er en som har opplevd mye og stått oppreist i masse. Etter en bitteliten uke med det her har jeg lyst til å grine 😳 ( ha’kke væske nok da men 😳Orker ikke heller🤪)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimo
15 timer siden, every woman skrev:

Problemet med varsel om regn her er at det ikke kommer noe regn likevel. For hver gang værvarselet oppdateres er det mindre regn, og til slutt er det borte. Hvor ble det av barndommens hete somre som ble avbrutt av deilige tordenskurer? Det skjer aldri lenger. Dessuten blir det bare varmere og varmere for hvert nytt værvarsel. :frustrert:

Se der ja, regnværet som var meldt i morgen er flyttet... Selvsagt. Det kommer nok ikke mandag heller. Sol, sol, sol. Varmt, varmt, varmt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært regn her i dag 😄 ikke det styrtregnet som de meldte om. Men regn, og 15 grader 🥳🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke regn i det hele tatt her. 

Jeg har nå gått til innkjøp av hele 2 nye air conditions. Har allerede en fra før, men den er så upraktisk å flytte fram og tilbake så den står på hjemmekontoret. Så jeg har like gjerne kjøpt en til soverommet og en til stua. Eller, den på kontoret blir da byttet med den nye, og den på kontoret blir satt ut i stua siden den har større kapasitet.

Gleder meg til de kommer, det skal bli så deilig å kunne sove i svalt soverom!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir rett og slett uvel når det er for varmt, slik som det har vært i det siste. Hjelper liksom ikke at det er bortimot like varmt inne. Har ikke AC🥵

Endret av Guggge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 grader, overskyet og HELT vindstille. Ikke de 6 sekundmeterne som yr lovet. Jeg HATER denne varmen! Og hvorfor kan det aldri blåse når det er så jævla varmt? Det irriterer meg. Er nå vi trenger vind, ikke når det er null grader :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her blåser det, men er som å sette på hårføneren. 27 grader på soverommet, jeg dør. Lengter til 20 grader og regn. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett par dagers pause virker det som her. Har sovet til nå 😳 ( kl14) endelig fikk kroppen hvile 😊

Endret av Margogbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...