Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke min beste utgave om sommeren, slik været er nå. Lett mannevond faktisk. :( 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldigvis endel trekk i lufta i dag.   Det ville ha vært uholdbart uten.  27 grader på skyggesiden. Varmen er plagsom!   😡

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkka lei varmen jeg også. Føler meg nesten som en kjeltring som ikke liker varmen og tør nesten ikke si det til noen, for omtrent alle elsker jo 36000 grader og sterk sol. Ble så glad da jeg fant denne tråden i fjor sommer, da følte  jeg meg med ett bittelitt mindre alene. Er ikke det at jeg ikke liker varmen som er det verste, men at jeg ikke tåler den. Blir kjempedårlig når tempen kryper noe særlig over 20 grader. Blir ekstremt slapp og utslått, svimmel og får intense magesmerter. Jeg sliter også psykisk og det forsterkes av varmen. Jeg skulle virkelig ønske jeg tålte varmen, for det er så slitsomt at det er så sosialt uakseptert å mislike varmen. Skulle ønske det aldri var mer enn 20 grader (hvisker lavt så ikke varmediggerne hører :P)  Jeg liker selve sommeren og de lange, lyse kveldene, men den jævla heten tar kverken på meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jubler over at temperaturen er synkende og at det skal fortsette slik utover i uka. 20 grader er mer enn nok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg var så fornøyd med grått vær og brukbar temp i dag morges, men nå er det sommervarmt igjen. :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut til at det går sakte den rette veien nå ja. :)  Enda varmt her og sommerlig kledd må jeg gå innendørs,
men kjøligheten står og venter på meg. :hjerte: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hadde et stykke å gå i dag og det skulle bli halvveis sky-sol...men VARMEN slo imot meg og jeg var helt satt ut. 
Så kom sola for fullt og jeg kunne ikke finne skygge. Måtte fullføre det jeg skulle og nesten holde pusten.  :sukk: 
Det blir man sliten av. Så jeg satte på turboen, gjorde tingene unna og strøk på dør - hjem til skygge og vifte.
Sommeren er her ennå. 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Så er det på'n igjen. Det er over 20 varmegrader ute nå! :sukk:

:svett: 

Veldig spent på hvordan været blir resten av sommeren!

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du setter i gang denne avkjølende skyggetråden. Den begynner å komme til nytte nå. :sukk: 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (28 minutter siden):

Deilig med varme❤️🔥☀️🌝🌞

Veldig enig. Jeg synes alt under 25°C er kaldt 🥶

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldshimmel skrev (2 timer siden):

Så er det på'n igjen. Det er over 20 varmegrader ute nå! :sukk:

:svett: 

Veldig spent på hvordan været blir resten av sommeren!

Var 26 grader hos meg tidligere idag. Jeg syns 20 grader er kjempefint, men noe særlig mer blir for varmt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Var 26 grader hos meg tidligere idag. Jeg syns 20 grader er kjempefint, men noe særlig mer blir for varmt. 

Omtrent samme her, 15-20 grader er fint, mer blir fort for mye 🥵

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Omtrent samme her, 15-20 grader er fint, mer blir fort for mye 🥵

Min komforttemperatur er også mellom 15 og 20 grader. Håper på en sval sommer. Savner våren allerede jeg. Syns våren er for kort og sommeren for lang. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Min komforttemperatur er også mellom 15 og 20 grader. Håper på en sval sommer. Savner våren allerede jeg. Syns våren er for kort og sommeren for lang. 

Helt enig! Elsker våren, men sommeren blir ofte altfor varm 🥵

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Helt enig! Elsker våren, men sommeren blir ofte altfor varm 🥵

Ja. Godt man ikke er alene om å mene det. Føler meg nesten som en kjeltring som ikke liker varme. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Fint at du setter i gang denne avkjølende skyggetråden. Den begynner å komme til nytte nå. :sukk: 

Ja. :sukk: Håper virkelig at sommeren ikke blir så varm i år.. 
 

jukkapalme skrev (1 time siden):

Var 26 grader hos meg tidligere idag. Jeg syns 20 grader er kjempefint, men noe særlig mer blir for varmt. 

Over 20 grader på kvelden er mer enn nok for min del. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldshimmel skrev (11 minutter siden):

Ja. :sukk: Håper virkelig at sommeren ikke blir så varm i år.. 
 

Over 20 grader på kvelden er mer enn nok for min del. 

Enig i det. Tenkte på dagtid. På kvelden trenger det ikke være mer enn Max 15 grader. Vi får krysse fingrene for en sval sommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...