Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Krysser alt jeg har for at sommeren ikke blir så varm i år. Orker det bare ikke! :sukk:

Endret av Kveldshimmel
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager å måtte si det, men det tror jeg at den blir og det er minst fire mnd til at man kan begynne å tenke høst. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

For en fin tråd! Har nesten følt meg alene om å ikke like varmen. Irriterer meg at det er så politisk ukorrekt å ikke like varme, mens å klage på været fra 1.sept og ut mai er helt innafor :rolleyes: 

Her er det helt etter min smak idag, meldt 21 grader på det varmeste og 5 sekundmeter vind. Men i helga og i går var det helt jævlig, de spådde 28, men var sikkert mer. Spådd 20 i morgen og regn fra fredag kveld og hele helga. Spådd bare 11 grader på lørdag og maks 19 utover i neste uke, så ser ut til at dævelskapen er over for denne gang. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Takler ikke denne varmen. Ser i tillegg ut som en kokt hummer bare jeg beveger meg utendørs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

"Sydenvarme over hele landet" skriver VG og betrakter det som en 100% gladsak. Jeg gikk en tur idag, og jeg måtte avbryte den for det ble altfor varmt. :dry:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nevian skrev:

"Sydenvarme over hele landet" skriver VG og betrakter det som en 100% gladsak. Jeg gikk en tur idag, og jeg måtte avbryte den for det ble altfor varmt. :dry:

Hater varme :rasende: heldigvis har jeg helgardert meg med saftis, sjokoladeis og en stor pose isbiter, den siste i butikken. Ei dame foran meg prøvde å ta den fra meg, men hun brukte jeg albuen på. Folk er så frekke :phaedra:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad vi kjøpte air condition for et par år siden (fra forrige hetebølge). Den er virkelig gull verdt. Jeg bruker den primært på hjemmekontoret, siden jeg skal jobbe ut hele juli før jeg tar ferie i august. Måtte derimot dra den ut i stua i dag, for det er jo så sabla varmt. Og ikke er det noe behagelig å sitte på verandaen heller, selv om vi har markise.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SPOCA skrev:

Jeg er så glad vi kjøpte air condition for et par år siden (fra forrige hetebølge). Den er virkelig gull verdt. Jeg bruker den primært på hjemmekontoret, siden jeg skal jobbe ut hele juli før jeg tar ferie i august. Måtte derimot dra den ut i stua i dag, for det er jo så sabla varmt. Og ikke er det noe behagelig å sitte på verandaen heller, selv om vi har markise.

Helt enig. Deilig å ha en flyttbar en som man kan ta med til det rommet der det trengs mest :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mia83 skrev:

Helt enig. Deilig å ha en flyttbar en som man kan ta med til det rommet der det trengs mest :jepp:

Absolutt! Jeg tenkte faktisk å kjøpe en til, så kunne vi hatt en i stua og en på kontoret. Mest fordi jeg er litt lat og synes det er styrete å måtte flytte på dem. Ehm. Kremt. :sjenert: 

Får se når vi får feriepengene, hehe. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, SPOCA skrev:

Absolutt! Jeg tenkte faktisk å kjøpe en til, så kunne vi hatt en i stua og en på kontoret. Mest fordi jeg er litt lat og synes det er styrete å måtte flytte på dem. Ehm. Kremt. :sjenert: 

Får se når vi får feriepengene, hehe. ;) 

Det er jo litt styr ja. Go for it! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, mia83 skrev:

Det er jo litt styr ja. Go for it! :jepp:

Siden du gir meg lov sier jeg at det er lov! :opplyser:

Endret av SPOCA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg virkelig hater. Om det blir en dag og to meg overskyet og kanskje til og med regn, da kommer klagestormen «vi har det jo aldri fint og varmt». Men når vamen pågår til de tusen, da får vi beskjed om å klanbe igjen for nå skal sola nytes 😐😐

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Varmehelvete er i gang igjen, og alt jeg går rundt og håper på er at det skal gå over. Vil ha regn! Kjenner jeg blir provosert når avisene melder om at "nå kommer godværet!" Nei, det er F ikke noe godvær. Godvær for meg er regn. Pluss at det er skummelt med tanke på klimaet, det skal ikke være ekstremt varme somre her i Norge.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2020 den 20.10, mia83 skrev:

Helt enig. Deilig å ha en flyttbar en som man kan ta med til det rommet der det trengs mest :jepp:

Har dere noen tips til en god flyttbar aircondition?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimo

Hva galt har vi i Oslo gjort for å fortjene dag etter dag med stekende varme? 

Sitter innelåst på hjemmekontor, så det er ikke noe tema å dra i parken heller. 

Puuuuuuh! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...