Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Kald klut å legge i ansiktet og på overkropp, bøtte med kaldt vann for å dyppe føttene i med jevne mellomrom. Slik overlever jeg. Skal lage iste nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der kom regn, lyn og torden 🎉

Så får man håpe at tempen og senker seg til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da toppet gradestokken i stua seg på 30,5 grader i kveld. Kommet seg ned to 0,2 siden da. I morgen blir det angivelig "bare" 28°C ute før det kommer ned på levelige forhold på tirsdag. Farken meg på tide. Å hurra som jeg gleder meg til å stå på jobb i morgen i et lokale uten AC :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nevian skrev:

Da toppet gradestokken i stua seg på 30,5 grader i kveld. Kommet seg ned to 0,2 siden da. I morgen blir det angivelig "bare" 28°C ute før det kommer ned på levelige forhold på tirsdag. Farken meg på tide. Å hurra som jeg gleder meg til å stå på jobb i morgen i et lokale uten AC :glare:

Har vindu mot bakgård på jobben og solen som steker mesteparten av dagen. Er spent på temperaturen når jeg kommer på jobb i morgen etter 2 stekende varme dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Salka skrev:

Kom en kjempeskur med torden her også

og temperaturen datt ned fra 30 til 22 grader 👍🏻 Håper det blir svalt i natt.

Samme her.  Og en sval bris dro igjennom pipåpne vinduer og dører.

 Men det varte for kort.  Fortsatt 28 grader.   :angry:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner igjen, og det driver opp vinden.  Godt, det.  Men gradene synker ikke.   :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Samme her.  Og en sval bris dro igjennom pipåpne vinduer og dører.

 Men det varte for kort.  Fortsatt 28 grader.   :angry:

Høljer fortsatt ned her. :regn: Sjelden sett så kraftig regn her. 19 grader nå. Hurra! :hoppendeglad: Håper regnet kommer tilbake og tempen synker hos deg også. Nå begynte det å tordne igjen. Jeg DIGGER sånt vær! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Salka skrev:

Høljer fortsatt ned her. :regn: Sjelden sett så kraftig regn her. 19 grader nå. Hurra! :hoppendeglad: Håper regnet kommer tilbake og tempen synker hos deg også. Nå begynte det å tordne igjen. Jeg DIGGER sånt vær! 

Ja, regner nå.  Men gradene synker ikke.  Likevel,  luftig ute pga vinden regnet skaper.

Skulle gjerne hatt mer torden og styrtregn.  Jeg liker også det.   😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så noen småglimt på nattehimmelen uten lyd. Så sa det bommelibom noen få ganger og det lyste opp,
men dette er ikke nok. Vi trenger en mange timers opprnskning med høljreg i tillegg for å gjøre det levelig igjen. 
Jeg kjenner det i dag også: "LUMMERT!!!"  :angry:  #fikk nesten ikke sove i natt heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Torden, lyn og regn i går, men dessverre har ikke temperaturen sunket noe særlig 😓

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter heldigvis på et kjølig tog nå, men håper jeg får sove mye bedre i natt. I natt våknet jeg hele tiden :angry: nei, nå gleder jeg meg til høsten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Nietsoj skrev:

Jeg har en relativt kald kjeller og her har jeg suttet mye i dag

Ser for meg deg sitte der fortvilt og sutter på en sutteklut :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...