Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Død og pine. Fredag er det spådd 33 grader på det varmeste og bare en bitteliten sekundmeter vind. :grine: Er spådd 25 grader kl 23 og 21 grader på det kaldeste på natten, eller rettere sagt kl 06 på morgenen. Tirsdag blir det heldigvis svalt igjen, gleder meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimo

I går skrev VG at hetebølgen skal bomme på Norge, men værvarselet for fredag har ikke endret seg noenting! :bond:34 grader, fytti.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
7 timer siden, Salka skrev:

Død og pine. Fredag er det spådd 33 grader på det varmeste og bare en bitteliten sekundmeter vind. :grine: Er spådd 25 grader kl 23 og 21 grader på det kaldeste på natten, eller rettere sagt kl 06 på morgenen. Tirsdag blir det heldigvis svalt igjen, gleder meg. 

Huff, her er det meldt 32 på fredag og 28 i dag, heldigvis varer det ikke evig, jeg sliter ikke akkurat men det blir i varmeste laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 grader i morgen og ikke noe vind ☹ melder full sol og varme frem til mandag, så blir det bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Luna Llena skrev:

Huff, her er det meldt 32 på fredag og 28 i dag, heldigvis varer det ikke evig, jeg sliter ikke akkurat men det blir i varmeste laget.

Huff, ja, er altfor varmt. 😕 Syntes det da jeg tålte varmen før jeg ble syk også. Gleder meg til tirsdag, da er det spådd 19 grader igjen, så er det spådd sånn 20-21 grader resten av langtidsvarselet. 👍🏻  Godt hetebølgen ikke skal vare så lenge hos dere heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Guile skrev:

I går skrev VG at hetebølgen skal bomme på Norge, men værvarselet for fredag har ikke endret seg noenting! :bond:34 grader, fytti.. 

Jeg leste det også - rett inn på yr.no etterpå for å sjekke, men nope 34 står det fremdeles :grine:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
4 minutter siden, Salka skrev:

Huff, ja, er altfor varmt. 😕 Syntes det da jeg tålte varmen før jeg ble syk også. Gleder meg til tirsdag, da er det spådd 19 grader igjen, så er det spådd sånn 20-21 grader resten av langtidsvarselet. 👍🏻  Godt hetebølgen ikke skal vare så lenge hos dere heller. 

22 på tirsdag her, så går det ned til 21-19 grader :) Og ikke er det lenge til høsten heller, liker høsten jeg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater kulde - men hater varme enda mer. Alt mellom 3 og 13 grader er innafor :lol: Søsteren min er i syden og sender meg strandbilder for å gjøre meg misunnelig (trodde hun ja), mens jeg bare sitter her og tenker "stakkars deg, hva har du gjort galt for å fortjene en sånn straff" :lol: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Luna Llena skrev:

22 på tirsdag her, så går det ned til 21-19 grader :) Og ikke er det lenge til høsten heller, liker høsten jeg 😊

Så bra :) Ja, tenk det, det er snart høst. Bare en måned igjen. Tiden går så fort. Er glad i høsten jeg også. :) 🍁🍂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker våren veldig godt. Jeg synes høsten er koselig. Da blir det mørke kvelder igjen, og kan tenne lys og drikke kakao 🙂 Så er det så mange fine farger. Blader og sånn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forsøker å leve som vanlig: source.gif
...men ender opp slik:giphy.gif Takk og pris!  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det eeeeneste som er bra med varmen er at denne tråden får aktivitet igjen😳😉😊 fine tråden og:

Heisann, igjen, til alle medlidende ❤️🌷❤️

Iskald klem.

Og lykke til ja.

Endret av fjærestein
Smeltet hjerne
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare komme oss igjennom helga. I morgen og på lørdag blir verst her. Så lykke til alle. Dumt jeg ikke tåler mye varme som jeg gjorde før 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på besøk hos svigers (ganske nye) Og de eeeelsker sola. Insisterer på at den må nytes. Jeg har sittet i solsteken siden kl 15, nå er den halv 8. Varm middag serveres i stekheten. Jeg holder på å dø. Går inn for pauser, men likevel.. Det er over 30 grader og intens sol. For faen. Ååååå 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saltomortale
6 timer siden, Nevian skrev:

Jeg ser det meldes 30-32 grader hos meg på lørdag. Ønsk meg lykke til :(

Lykke til! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...