Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Akkurat når det kjennes ut som høsten er i anmarsj med lavere temperaturer, så meldes det om at varmen kommer tilbake...f..k 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

33 grader på verandaen til mamma nå! Å det at hun bor i et hus med helt flatt tak gjør det ikke noe bedre akkurat 😒 Skal bli deilig med 100% høst nå kjenner jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt veldig i dag. Trodde sommeren var over nå, men det ble diabolsk hett!  :angry: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke mer enn 20 grader her, men helt syyyykt lummert, så kjennes ut som det er 30. Jeg hater lummert vær! Gleder meg til høsten. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder sol og 20 grader i morgen. Nei, ikke kjempe varmt men er så møkklei sommeren nå. Siden jeg sliter psykisk, så blir jeg nå enda mer varm og irritabel når det er varmt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, smalls skrev:

Melder sol og 20 grader i morgen. Nei, ikke kjempe varmt men er så møkklei sommeren nå. Siden jeg sliter psykisk, så blir jeg nå enda mer varm og irritabel når det er varmt 

Du er ikke alene ❤️ Sliter psykisk jeg også, gjort det i mange år og det blir ekstra ille når det er varmt. I tillegg har jeg blitt forkjølet og har dritvondt i halsen og er tett som en potte og da er det ikke behagelig med varme. Savner frisk, god høstluft og varme gensere. 

Gleder meg til vi kan synge «her kommer vinter’n, her kommer den kalde, fine tida! Her kommer vinter’n, endelig fred å få!» Kanskje en av tidenes mest misforståtte låter og sånn som jeg kjenner meg igjen i den. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke blir ordentlig høst snart, så kommer jeg til å klikke bananas! Dette har vært en drittsommer siden jeg har slitt veldig psykisk og tåler varme dårligere enn før. Klarer ikke å gjøre husarbeid når det er varmt. Svetten renner og jeg blir så irritabel!! 😬

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, mye klaging på meg nå, men er så jævla varmt!!!!!! Klikker snart!  :grine:28 grader på min veranda 

Endret av smalls
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
På 28.8.2019 den 15.45, smalls skrev:

Fortsatt varmt! VIL HA HØST NÅ! :rope:

Ehh...jeg slenger meg på et hjertefølt innlegg over her og sier akkurat det samme nå,
for HER ER DET VARMT OM DAGENE ALTSÅ! :angry: Jeg hater det!!!
Plutselig kom det, for jeg har vært såpass mye innendørs i det siste ang. grunner vi alle vet om
og så kan jeg ikke gå med mine vanlige klær som var klær for iskald vind og nå er det sommerklær
som står for tur og jeg hater sommerklær...jeg er ikke mentalt forberedt på dette og trenger å gradere meg
sakte mot sånn tøy. Nå har sommeren havnet rett i fanget mitt og jeg blir grinete i mitt hjem som er VARMT!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

+26,1 her i halvskyggen hvor sola holder på å forsvinne bort fra vinduet mitt... Inne har det vært omtrent det samme.
+6 som laveste ute i natt. To vifter er tatt i bruk på fast basis og jeg kjenner for å lage masse isbiter og være klar... :glare: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...