Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg tror og håper August kan bli en fin måned. Ser ut til at denne heten endelig skal gi seg. 🙂 Det var faen meg på tide! Var overskyet og regnet litt i dag. Snart kommer de som ELSKER tropevarme til å klage og legge ut sutreinnlegg på FB. Just wait. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svarte helv....så topp da at Trondheim var det ene stedet værmeldingen på Dagsrevyen meldte 30 grader for i morgen! Hvem bor i Trondheim? Jo - jeg!!! :kjefte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spådd 32 hos meg imorgen. Blir vel 35 da. :sukk: MEN fra neste mandag ser det ut til å bli levelige temperaturer! :hoppendeglad: Spådd 23 på det varmeste neste mandag! :mynona:Håper virkelig det blir noe av. Jeg tør ikke juble enda, men håpet er sterkt. Jeg gleder meg allerede til å høre varmeelskerne klage, haha. :fnise: Enkelte klager jo bare det er under 25 grader. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest middagshøyden
14 minutter siden, Nevian skrev:

Svarte helv....så topp da at Trondheim var det ene stedet værmeldingen på Dagsrevyen meldte 30 grader for i morgen! Hvem bor i Trondheim? Jo - jeg!!! :kjefte:

Jeg også... Men etter dette skal det visst gå rette veien. Håper vi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En dag igjen av juli. En ... 👹 ... dag. Temmelig lummert, men den verste sommeren er over for denne gang 😔☺ jeg orker endelig å gå tur på dagtid igjen. Nå gjenstår bare de to vanlige, klamme ukene av august, så får vi skarpere luft og nattemørket tilbake. Snart... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lummert her også og overskyet. Yr spår 25 grader på dette tidspunkt, men det er 30. :frustrert: Irriterende at de alltid spår kjøligere. Håper værskiftet de spår neste uke blir noe av, da jubler jeg. :bolledeig: 15-20 grader nå hadde vært like digg som å vinne i Lotto. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var grått og fint da jeg sto opp. Det fortsatte med det en stund, men nå er sola i full gang med å tyte frem. :glare: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg som verdens verste mor som har innedag i dag og fri flyt av is og dataspilling og tv og ipad etc. Jeg vil ikke ut. Ungene kan jo gå ut om de vil men de er rolige og fornøyde og spredd litt her og der i huset og har venner på besøk. Vi bor i Trondheim og har vært ute og badet flere dager på rad og jeg er lei rett og slett. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 30 grader nå og skal visst snart bli 31 og holde seg der til i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Optimo

31 grader i skyggen ja. Flott. Blir våt av svette av å bare stå stille! 

Til og med ungen sliter nå, selv om alle restriksjoner på is er opphevet for lengst. 

Yr påstår det skal bli bedre til uka. Hah. Det tror jeg når jeg kjenner det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å se på langtidsvarselet fremover 😊 melder for det meste bare litt sol og 19-22 grader. 24 på det varmeste. Virker som det verste er over her jeg bor i alle fall. Takk og pris. Ikke noe tull nå YR! :regler: Glad jeg overlevde juli, selv om det var brutalt!

Endret av Snuppah00
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...