Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heller være hjemme, men i kjøligere temperatur. :)                                          Akk:  "Home, sweat Home"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Tett på 30 stillestående varmegrader i min stue nå. :svett:
Jeg har alle viftene på, har blitt forkjølet og har det ikke bra. 
*og dette skal bli mye verre og vare i mange, mange uker...* 
 

Oi,såpass :ohmy: Her har såvidt våren gjort sitt inntog,15+ grader i dag.

God bedring med forkjølelsen:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

25 grader her inne og jeg har hentet opp gul-viften min i dag. Farlig tidlig og frykter sommeren blir varm og rene torturen! Kjære Gud, gi meg styrke! :bond:

I fjor begynte vel heten rett før 17 mai isj? Er det sol og varme i en evighet i strekk (som i fjor) så blir jeg lei. Det var farlig varmt og tørt. Brant overalt 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
smalls skrev (På 22.4.2019 den 20.45):

I fjor begynte vel heten rett før 17 mai isj? Er det sol og varme i en evighet i strekk (som i fjor) så blir jeg lei. Det var farlig varmt og tørt. Brant overalt 😕

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
7 minutter siden, smalls skrev:

I fjor begynte vel heten rett før 17 mai isj? Er det sol og varme i en evighet i strekk (som i fjor) så blir jeg lei. Det var farlig varmt og tørt. Brant overalt 😕

I fjor var det til og med for varmt for meg, og da er det varmt da, får håpe det ikke blir like ille i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Fjor var et mareritt! Fatter ikke at jeg overlevde. Jeg dør så fort det er 10+ og vindstilt. 

Jeg ble uvel til tider med og følte for å kaste opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå har maset begynt; "snart sommer dere", "gleder meg til det blir varmt". 20 grader i april, hvordan skal det her gå? Gi meg 10 grader (det er varmt nok) og regn..Jeg vil ikke ha samme sommeren som i fjor..😓

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Janey skrev:

Huff, nå har maset begynt; "snart sommer dere", "gleder meg til det blir varmt". 20 grader i april, hvordan skal det her gå? Gi meg 10 grader (det er varmt nok) og regn..Jeg vil ikke ha samme sommeren som i fjor..😓

Samme her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna
2 timer siden, Janey skrev:

Huff, nå har maset begynt; "snart sommer dere", "gleder meg til det blir varmt". 20 grader i april, hvordan skal det her gå? Gi meg 10 grader (det er varmt nok) og regn..Jeg vil ikke ha samme sommeren som i fjor..😓

Oy, ved 10 + må jeg ha på ull...godt vi er forskjellige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldt 20 grader midt på dagen  :svett:

Meldt 11 i morra men vedder på at det blir som i fjor, da yr meldte 20 grader først og så skrudde opp til 28...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gnål om varme fra april til september.

Gnål om kulde resten av året.

:fnise:   ((😉))

Så sant fjorårets sommertemperaturer ikke gjentar seg klager jeg ikke på noe. Hva jeg FORETREKKER er noe annet.   ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
4 timer siden, AmandaVI skrev:

Meldt 20 grader midt på dagen  :svett:

Meldt 11 i morra men vedder på at det blir som i fjor, da yr meldte 20 grader først og så skrudde opp til 28...

Jævlig 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Dæven, skal si været endret seg drastisk her i Ålesund, for 2 dager siden så var det sol og føltes ut som om det var sommer og nå snør det :sprettoy:

Men jeg trives godt med litt kulde slik som det er nå 😄

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...