Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Denne sommeren har vært et sant Helvete! Trudde det skulle snu litt nå, men her på hytta er det 30 lumre og innpåslitne grader selvom det er overskyet og litt vind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Jerry Lee skrev:

Denne sommeren har vært et sant Helvete! Trudde det skulle snu litt nå, men her på hytta er det 30 lumre og innpåslitne grader selvom det er overskyet og litt vind.

Å fydda! Trodde det hadde snudd, noe... Hvor i landet er denne hytta? Skal holde meg så langt unna området som mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt varmt, men melder nok en gang mildt til uka. Hvor mange ganger har de ikke meldt mildt og så skru opp gradene? Ørtenvis av ganger 🙄

Endret av LeilaS
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spådde 26 grader på det varmeste idag, er 30 nå. Jeg er så leeeeei! Faen altså! Spår 23 imorgen, men jeg tror det ikke før jeg får se det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til uka melder de kun 21 grader på det varmeste og kommer til å klikke mongo om de skrur opp gradene!!! :kjempesinna: Jeg er så lei av å svette og bli "lurt" av YR gang på gang. Verste sommeren EVER! Neste sommer håper jeg på en vanlig norsk sommer 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For første gang denne sommeren ser jeg et værvarsel der temperaturene går nedover, uten å gå opp igjen mot slutten av perioden. Men som flere andre her tar jeg det med en klype salt så lenge det er varmt og skyfri himmel ute. Ser dog temperaturer helt ned i 15 mot slutten av den varslede perioden. Oh joy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føkk yr! Spådde 23 grader på det varmeste idag, er allerede 28! Føkk, føkk, føkk! De spår svalere her og til uka, blir det ikke det klikker jeg tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser de melder en del regn til lørdag, men det har jeg problemer med å tro på. Hver gang de melder regn, så blir det nesten ingenting av! :rolleyes: Tror ikke før jeg ser det ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:regn: "Bare" 23-24 grader inne. Kroppen godtar det som lett kjølig nå den. :) Føles som å trekke pusten etter å ha hold den lenge. La det bli høst.:hjerte:

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste er hvertfall over hos meg og mandag, tirsdag og i dag har vært helt greie 🙂 overskyet, lite sol og vind. Litt regn. Høsten nærmer seg med stormskritt og det er så deilig at det ikke er så varmt at svetten renner og blir svimmel og dårlig. Kan godt bli litt mildere, men klager ikke

Tenk at vi kom igjennom denne møkka sommeren? Herlig at vi er ferdig med juli! Endelig. 8 august i dag og ikje så lenge til september. Sommeren er snart over for i år :nori:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AmandaVI skrev:

Verste sommeren er over for denne gang, men det er fortsatt lummert. August er gjerne sånn, men nå er det i hvertfall kjølig om kvelden og mørkt. I dag har det regnet mesteparten av dagen og det er meldt masse regn til uka. :hjerte:

 I dag var første gang på tre måneder at jeg redde opp senga uten å bli svett i det hele tatt! :danse:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 grader på lørdag fra 12 til 18. Herlig!! :nordvesta:Jaja, kommer nok tilbake neste sommer for å sutre litt ;) Flott vi har denne tråden dere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spådd 19 på det varmeste hos meg imorgen, blir herlig! Kanskje satse på 23 da siden de spådde 24 idag, men ble 28. Men håper selvfølgelig det bare blir 19. Igår var det 30 og helt vanvittig lummert. Meeeeen, nå ser det ut til at det snur, heldigvis! :bolledeig: Virkelig på tide! Spådd 21 grader på det varmeste fremover, herlig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, Salka skrev:

Spådd 19 på det varmeste hos meg imorgen, blir herlig! Kanskje satse på 23 da siden de spådde 24 idag, men ble 28. Men håper selvfølgelig det bare blir 19. Igår var det 30 og helt vanvittig lummert. Meeeeen, nå ser det ut til at det snur, heldigvis! :bolledeig: Virkelig på tide! Spådd 21 grader på det varmeste fremover, herlig! 

Kan jeg spørre hvor du bor hen? Varmen har visst ikke gitt seg helt hos deg enda, men får håpe det blir bedre fremover  🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest så mye av tråden, men må meddele at jeg er sannelig glad for at jeg ikke er den eneste. 

Denne sommeren har vært et mareritt for meg. Jeg svetter også mye på vinteren, så må alltid kle meg av for å kjøle meg ned når jeg går ute (ser sikkert rart ut for alle som går forbi, men da går det faktisk an å overleve!). Men denne sommeren har jeg svettet gjennom uansett hva jeg har hatt på meg. Å ha på seg BH er som å kaste meg i et basseng med min egen svette. Så er det slik at det er begrenset antall plagg jeg kan ha på meg når jeg er med familien(fordi jeg ikke vil blotte, eller gjøre det veldig synlig at jeg har droppet BH’en)= lang familieferie i år = døden for meg. 

Har fått flere sinneutbrudd, grått mange ganger og rett og slett gledet meg til høsten. Åh, vakre høsten. Jeg tror det som har gjort det ekstra ille i år ikke bare er varmen i seg selv, men at det startet så tidlig!

Endret av Skilpadden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...