Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Rumle skrev:

Lurer på om alle disse som synes det er så forferdelig å klage ikke klager ganske mye selv når det regner/snør/eller er ekstremt iskaldt på tredje måneden? 🤔

 

Hahah jo, da er det tydeligvis greit å klage😂 Heldigvis er vi fri til å klage så mye vi vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linaria

Er på besøk i Oslo fra Edinburgh. Jeg holder ikke ut! Drar heldigvis hjem til rundt 20 grader på søndag. Altså, hva skjer, Norge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cremen
On 7/25/2018 at 5:03 PM, Stella Rose said:

Ble opprørt av den artikkelen, blir ekstra bekymret iom at jeg har barn. 

Hater denne varmen, spesielt siden det er så vindstille og tørt. De som steker ute i vindstille parker nå, jeg fatter det ikke :sjokkert: jeg koker inni hodet, føler jeg skal besvime og blir så dårlig humør. Kjenner svetteperler renner over hele kroppen, og hvordan solen brenner i ansiktet mens jeg puster og peser på leting etter neste flekk skygge 🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest middagshøyden

Jeg gruer meg til helgen! Gruer, gruer, gruer meg. Det meldes varmere for hver gang jeg sjekker værmeldingen, hvor skal det ende? 25 grader midt på natten! Men det er ingen steder å gjemme seg, så det er bare å holde ut. Huff! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, alltid presis skrev:

Jeg gruer meg til helgen! Gruer, gruer, gruer meg. Det meldes varmere for hver gang jeg sjekker værmeldingen, hvor skal det ende? 25 grader midt på natten! Men det er ingen steder å gjemme seg, så det er bare å holde ut. Huff! 

Jeg og. Gruer meg fryktelig. 25 grader kl 03 på natten er pokker ikke normalt. Ikke 35 grader på ettermiddagen heller. Spådd 28 grader kl 22, helt sykt. Skal ihvertfall ikke fryse under måneformørkelsen imorgen. :P Håper bare jeg orker å sitte ute og se på den. Heldigvis spådd litt vind. Total fase starter kl 2130. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kristina Schwartz skrev:

Jeg visste det. :raven:Blir ikke noe regn allikevel i Oslo:sur:

Det blir nok det, ikke se på det grafiske værvarselet. Symbolene trenger ikke stemme, fordi de er basert på prognosen for akkurat starten på tidsintervallet. Altså intervallet 12-18 har symbol for prognosen klokka 12, og ikke mer enn det. Disse symbolvarslene tar heller ikke særlig høyde for bygevær fordi de ikke vet hvor mye som kan komme. Tekstvarselet er mer nøyaktig.

LØRDAG

Østlandet og Telemark Østlig bris, nordøst opp i frisk bris på kysten. Skyet eller delvis skyet. Oppholdsvær, etter hvert regnbyger, økende bygeaktivitet utover dagen. Lokalt kraftige byger med torden.

Endret av Zzyzx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe særlig regn her heller. Skogen brenner opp og alt tørker ut. Gud så møkk lei jeg er denne heten!! Holdt på siden mai og gleder meg til det snur 🙂

Endret av Aurora**
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Aurora** skrev:

Det er helt sinnsykt!

Jeg stikker til fjells og hopper i et fjellvann 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå gleder jeg meg til litt ordentlig varme imorgen. Kjedelig når hele sommeren regner bort!

:skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, parmanoia skrev:

34 grader i morgen! I Norge!!! 😱😱

Det er helt forjævlig. 25 grader kl 3 på natten er heller ikke akkurat normalt i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg visste det. Ikke noe regn her heller i helga, men melder heldigvis ikke tropevarme i morgen eller på søndag. De kan våge å skru opp gradene!! NÅ er jeg så himla lei denne varmen. Jeg blir gal!!:bond::svett:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

+31,9 i skyggen hos meg og det er på vei oppover. Jeg skalker lukene og går i hi. :sukk: So long. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...