Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Winza
2 minutter siden, Stella Rose skrev:

Går an å tenke på de som kommer etter oss, da.

Er så lenge til at jeg ikke tenker på det, har nok med å tenke på mitt liv og de rundt meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Stella Rose skrev:

Det går bare ikke an :sjokkbla: Spådd "bare" 30 hos meg. Tror aldri jeg har lengtet så mye etter regn som jeg gjør nå.

Det er helt jævlig. :tristbla: Vi bor i Norge for faen! :sjokkert: Jeg har heller aldri lengtet så mye etter regn som nå. Håper virkelig regnet i helgen blir noe av. Dette ekstremvarme været skremmer meg og enda mer skremmende er det at dette bare er begynnelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose
8 minutter siden, Salka skrev:

Det er helt jævlig. :tristbla: Vi bor i Norge for faen! :sjokkert: Jeg har heller aldri lengtet så mye etter regn som nå. Håper virkelig regnet i helgen blir noe av. Dette ekstremvarme været skremmer meg og enda mer skremmende er det at dette bare er begynnelsen.

Ja, nå må det snu, kan ikke huske sist det regnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Stella Rose skrev:

Ja, nå må det snu, kan ikke huske sist det regnet. 

Ikke jeg heller annet enn en skur torsdag for 2 uker siden. Det er spådd sammenhengende regn hele lørdag og søndag nå, håper virkelig det blir noe av. Hvis ikke vet jeg ikke hva jeg gjør. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose
2 minutter siden, Salka skrev:

Ikke jeg heller annet enn en skur torsdag for 2 uker siden. Det er spådd sammenhengende regn hele lørdag og søndag nå, håper virkelig det blir noe av. Hvis ikke vet jeg ikke hva jeg gjør. :sukk: 

Kun meldt litt regn natt til søndag her :sukk:Så er det på an igjen. Vi trenger noen uker med regn nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stella Rose skrev:

Kun meldt litt regn natt til søndag her :sukk:Så er det på an igjen. Vi trenger noen uker med regn nå.

Huff. :sukk: Og så den delen av landet du bor da, der pleier det jo å regne mye. Ja, trenger et par uker med regn nå. Det er visst tørt to meter ned i bakken, så skal to ukers regn til før gress og korn begynner å vokse igjen leste jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fire dager igjen av juli. Det er meldt 34 grader på fredag men da emigrerer jeg opp i høyden og overnatter under åpen himmel. I morgen blir nok en dag på stranden. Tusjene jeg bestilte på Wish har kommet. Men det blir nok enda et par uker før jeg orker å sitte med tegningene mine. :) endelig begynner jeg å se enden på sommeren. 😇

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som forventet så melder de nå en del mindre regn hva de først meldte. Jeg ikke overasket. Blir sikkert ikke noe regn likevel!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler varmen i syden mye bedre pga luftfuktigheten og elsker varme strøk, men i Norge nå er det rett og slett helt jævlig. Folk sier man ikke skal klage, men nå er det faktisk ordentlig ille og jeg (og sikkert maaange andre) blir helt slått ut av den varmen her! Som flere av dere sier, jeg har aldri lengta så mye etter regn noen gang, som jeg gjør nå

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snuppah00 skrev:

Som forventet så melder de nå en del mindre regn hva de først meldte. Jeg ikke overasket. Blir sikkert ikke noe regn likevel!

Her og. :sukk: Nå har de tatt vekk regnet på lørdag og mandag og spår bare litt på søndag. :sad: Kommer sikkert ikke noe i det hele tatt. Var egentlig spådd over 20 mm på disse tre dagene og jeg gledet meg sånn selv om jeg innerst inne ikke trodde på det. Men er evig optimist, så gir ikke opp håpet. Fortsatt spådd 26 grader kl 02 natt til lørdag, faen altså. Og enda verre, 35 grader imorgen ettermiddag. Jeg gruer meg. Jeg er som tidligere skrevet ganske alvorlig syk og blir enda verre i den jævla varmen. :trist: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, caline skrev:

Jeg takler varmen i syden mye bedre pga luftfuktigheten og elsker varme strøk, men i Norge nå er det rett og slett helt jævlig. Folk sier man ikke skal klage, men nå er det faktisk ordentlig ille og jeg (og sikkert maaange andre) blir helt slått ut av den varmen her! Som flere av dere sier, jeg har aldri lengta så mye etter regn noen gang, som jeg gjør nå

Lurer på om alle disse som synes det er så forferdelig å klage ikke klager ganske mye selv når det regner/snør/eller er ekstremt iskaldt på tredje måneden? 🤔

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sluttet å sjekke værmeldingen, gidder ikke, det er poengløst. 29 grader i skyggen her nå og nesten ikke vind. Og broren min sitter ute midt i sola inntil veggen på dette tidspunkt!! 😨😨 Fatter ikke at han klarer det. Lurer nesten på om vi er ekte søsken. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Moondance skrev:

Har sluttet å sjekke værmeldingen, gidder ikke, det er poengløst. 29 grader i skyggen her nå og nesten ikke vind. Og broren min sitter ute midt i sola inntil veggen på dette tidspunkt!! 😨😨 Fatter ikke at han klarer det. Lurer nesten på om vi er ekte søsken. 

:overrasket: kan han ha fått solstikk? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rumle skrev:

Lurer på om alle disse som synes det er så forferdelig å klage ikke klager ganske mye selv når det regner/snør/eller er ekstremt iskaldt på tredje måneden? 🤔

 

100% sikkert. De kan klage hele høsten og vinteren, men om sommeren må alle holde kjeft og nyte varmen. Jeg synes faktisk vi har god grunn til å klage jeg. Tenk på de stakkars dyra i skogen og bøndene f.eks? :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her regnet det sist 17.juni, og ser ikke ut som det blir noe til helgen likevel.

Siden jeg var på ferie 17.Juni, så har jeg ikke sett en dråpe regn noe sted siden en gang i beg av Mai ......(Sørlandet)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker sommer. La oss bare få det overstått med en gang, men det å føle at shortsen faller av deg, ikke fordi du har blitt tynnere, men fordi svetten på ryggen gjør at buksene ikke lenger sitter på etter en rask handetur på matbutikken. Husker jeg var så jævlig opptatt av at jeg ikke kunne gå i shorts fordi knærne så feite ut - det er nesten på nippet til at jeg dukker opp i butikken kun iført bikini med en bærbar vifte. 

Vi har enda ikke hatt ferie, vi tenkte at denne sommeren ville være ræva med tanke på hvordan vårværet var så vi bestilte en sen ferie. Vet ikke om jeg skal le eller gråte med å vite at om 4 uker så sitter vi i Spania på den varmeste tiden av året for dem.. 

Det ser også helt jævlig ut hos oss, vi har prøvd å få kontakt med en rørlegger siden midten av mai for å få fikset utekranen som ikke fungerer (jævlene som satte inn frostsikker utekran og skrudde for hardt igjen), plenene, blomstene alt sammen. Skulle nesten trodd vi var i Australia midt i februar i 35graders perioden. 

 

 

og likevel ønsker jeg meg bort fra Norge til Australia. Finere strender i hvertfall. 

https://www.yr.no/sted/Australia/Western_Australia/Mundaring/langtidsvarsel.html (se noe så deilig) 

Endret av dillyduzit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om naboene begynner å bli lei av å se meg naken og i stjerneformasjon foran vifta mi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke noe særlig regn her heller. Bombe  :rolleyes: Typisk Yr å melde regn, men så blir det bare noen droper eller ingenting. For noe dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...